Cand.jur/cand.merc.jur. søges til stilling i BDO’s Udbud og Contract Management-team i København

Er du en erfaren jurist med cand.jur./cand.merc.jur baggrund og minimum 3 års ekspertise inden for entrepriseudbud eller kontraktstyring af entreprisekontrakter? Så er det netop dig, vi søger! Vi leder nemlig ikke bare efter én, men 2-3 dedikerede kolleger til vores vækstende Udbud og Contract Management-team i København!

Hvad vil det sige at være BDO’er?

Vi er mennesker, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme - store som små - og det gælder både vores kunders, kollegers, dine og BDO’s drømme. I BDO drømmer vi blandt andet om at fortsætte med at være en organisation i stor vækst, og du kommer som vores nye kollega til at spille en vigtig rolle i den fortsatte udvikling. Er du klar til at tage springet og blive en del af BDO-familien?


Din nye rolle i vores Udbud og Contract Management-team

Du bliver en central del af vores Udbud og Contract Management-team, der på nuværende tidspunkt består af ca. 20 dygtige konsulenter og hører under BDO Advisory. Du vil indgå i team, som er forholdsvis ungt og som blev etableret for omkring 3 år siden. Derfor er alle med til at forme teamet og vores dagligdag, hvilket du også i høj grad vil have indflydelse på. I vores afdeling har vi en åben, ærlig og uformel omgangstone med respekt for hinandens forskelligheder og styrker. Dit faste arbejdssted bliver i København på Havneholmen. Du vil ligeledes tilbringe en del tid hos vores kunder, og du kan derfor forvente rejseaktivitet rundt i Danmark. 

Som konsulent hos BDO Advisory kan du blandt andet se frem til at arbejde med store og kritiske infrastrukturprojekter, hvor du er ’hands on’ på alle led i udbudsprocesserne hos vores kunder. Det vil bl.a. betyde, at du er ansvarlig for udarbejdelse af udbudsmateriale, rådgivning og assistance inden for udbud og entreprise samt rådgivning inden for kontraktretlige forhold. Du vil komme til at arbejde med kunder i det private såvel som i det offentlige marked. Derudover vil du indgå i tilbudsskrivning og aktiv involvering i vores salgsarbejde, afhængig af dine karriereambitioner og erfaring.

Du vil få en individuelt tilpasset kundeportefølje med ansvar og kundekontakt fra dag ét og en tilpasning af din rolle, alt efter hvor du befinder dig, og hvilke kvalifikationer du kommer med. Vi ønsker at understøtte din faglige og personlige udvikling fra start. Derfor lægger vi sammen en individuel karriereplan for at skabe motivation der giver mening for netop dig. Vi glæder os til at høre hvad du drømmer om.


Om dig – vores drømmekollega

For at få succes i rollen som vores nye kollega, ser vi gerne at du:

  • minimum har 3 års erfaring med udbud og/eller kontraktstyring indenfor bygge/anlæg, herunder entrepriseprojekter
  • har gode samarbejdsevner, da det er vigtigt for BDO at yde kundeorienteret rådgivning 
  • motiveres af en vekslende hverdag i et dynamisk miljø, hvor du i høj grad er med til at forme din egen stilling og dagligdag
  • vil trives i et team med høj faglighed og kolleger, som altid er klar til at give hinanden en hjælpende hånd og sparring
  • er udadvendt, struktureret og resultatorienteret.

 Til gengæld tilbyder BDO:

  • gode karrieremuligheder og selvstændigt ansvar 
  • en fleksibel karrierestruktur med fokus på work-life balance 
  • en attraktiv lønpakke, pensionsordning og medarbejdergoder
  • sociale arrangementer på tværs af afdelinger, takket være vores aktive personaleforening
  • høj medarbejdertilfredshed 


Kort om BDO – resten skal opleves
BDO er dedikeret til at støtte og realisere dine drømme. Vi er nysgerrige omkring dine mål og fokuserede på at skabe et arbejdsmiljø, der fremmer åbenhed og respekt. Hos os er medarbejderengagement og -udvikling en prioritet, og du vil opleve en række karrieremuligheder samt personlig og faglige vækstmuligheder gennem vores ”BDO Academy”.

Med 34 kontorer landet over og over 1.700 medarbejdere tilbyder vi et omfattende netværk af faglig ekspertise, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme. BDO's globale netværk spænder over 164 lande og inkluderer 110.000 medarbejdere, hvilket sikrer en international tilstedeværelse og muligheder.


Bliv en del af BDO allerede i dag

Efter at have givet dig et glimt af, hvad BDO står for, er vi nu ivrige efter at lære mere om dig. Fortæl os, hvad der definerer dig, dine værdier og hvorfor netop du ville være en fantastisk tilføjelse til vores team.

Vi ser frem til at lære dig bedre at kende og modtage din ansøgning. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager Nadia Rasoulinia på 53381010 eller Director Oskar Kovacs på 26 12 41 83.
 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Ønsker du at lære mere om BDO? Læs mere om os på www.bdo.dk.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Nadia Rasoulinia Senior Manager
Jobområde: Advisory
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: København
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670