Er du skarp til rekruttering og motiveres du af det rette match?

Kunne du tænke dig at arbejde som rekrutteringskonsulent på en arbejdsplads, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde næsten lige så højt på agendaen som vores vikarer og samarbejdspartnere?

Som vores rekrutteringskonsulent bliver du en central del af et dynamisk team. En vigtig brik der er med til at sikre at vores kundekonsulenter har de rette medarbejdere, så vi fortsat kan imødekomme vores kunder, tiltrække attraktive kandidater samt tilknytte de mange kompetente medarbejdere der dagligt søger vores vej.

Har du en stærk sans for ordentlighed, arbejder målrettet og engageret, er nærværende i din rekruttering
samt har et stærkt koordineringsgen, og lysten til selv at sætte dit præg på hele processen samt din egen stilling så er det netop DIG vi mangler.

Om os
Mental Care arbejder inden for nogle af de mest sårbare målgrupper i Danmark, vi har fokus på det speci-aliserede område, særligt indenfor socialpsykiatrien. Vi har borgeren i centrum – det er vores vigtigste fokus, og via skræddersyede forløb hjælper vi nogle af de mest komplekse og sårbare borgere med professionel støtte, i korte eller længerevarende perioder.

Vi tilbyder kvalificerede medarbejdere til landets plejecentre, institutioner, hospitaler samt botilbud m./u. myndighed (paragraf 85 & 52). Vores vikarer, som vi betragter som medarbejdere, er uddannet til at skabe trygge og støttende miljøer for særligt udsatte borgere, derfor tilpasser vores vikarer deres tilgang efter individuelle behov.

Din profil
Vi leder efter en rekrutteringskonsulent, der har erfaring inden for det sundhedsfaglige eller pædagogiske område, som gerne vil være med til at præge processen for vores rekruttering fremadrettet samt
har gode koordineringsevner, trives med deadlines og viljen til at lykkes sammen med dine kolleger.

• Rekruttering af sundhedsfaglige og pædagogiske medarbejdere
• Jobkampagner, herunder udformning og eksekvering af jobannoncering
• Ansvarlig for medarbejder–database
• Opfølgning på nye kandidater, herunder dokumentation og indhentning af referencer
• Medarbejdersamtale, online eller fysisk
• Trivsel og fastholdelse af vores eksisterende medarbejdere
• Kursus-koordinering

Det er en fordel, hvis du har kendskab til specialområdet og/eller Temponizer, vores styringsprogram.

Det praktiske
Hos Mental Care er høj faglighed og ordentlighed vigtige begreber, i alt hvad vi foretager os. Du skal kunne trives i en mindre organisation, pt. 5 fastansatte, hvor der sammen med vores mange dygtige vikarer, er fart over feltet. Vi værdsætter initiativ, engagement og arbejdsglæde.

Vi arbejder med mennesker, og det er vigtig at være nærværende og have lyst til at give lidt ekstra af dig selv, også på skæve tidspunkter. Vi er en ung og attraktiv arbejdsplads med højt til loftet, hvor der samtidig med den høje faglighed er en uformel tone.

Stillingen er en fast stilling, på 30-37 timer, med opstart hurtigst muligt eller efter aftale.
Vi tilbyder ligeledes en løn efter dine kvalifikationer, sundhedsforsikring, frokostordning, pension samt mulighed for personlig udvikling.

Kontoret er beliggende i Aalborg, tæt på havnefronten, og det er her din dagligdag udspiller sig. Du vil referere til direktør Kenneth Mortensen, men være i et tæt samarbejde med husets kundekonsulenter.

Søg jobbet
Ønsker du mere information om jobbet, kan du kontakte direktør Kenneth Mortensen på kem@mental-care.dk eller 31 25 12 07.

Vil du være en del af et dedikerede team, så tøv ikke med at sende en kort og motiveret ansøgning samt CV
til Direktør Kenneth Mortensen på kem@mental-care.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler, men venter gerne på den rette.