Profil #59598

Jeg brænder for ledelse, og det er min overbevisning, at stærke fællesskaber og bred involvering bringer os længere. Jeg er en stærk strateg, analytisk og hurtig til at overskue komplekse sammenhænge, hvilket sammen med gode kommunikationsevner og et ”godt hoved” gør mig i stand til at implementere strategiske mål med succes.

Strategisk ledelse Forandringsledelse Kommunikation Helhedstænkning Integritet Handlekraftig Nysgerrig Arbejdsbi visionær strateg Involvering  

Opdateret 24. marts 2019
Min uddannelse
2016 - 2017

Kurser, efteruddannelse og andet

VIA University College

Ledelses af samskabelsesprocesser (Diplommodul)
Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2016 - januar 2017
2009 - 2013

Master, Public Governance (MPG)

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: september 2009 - juni 2013
2007 - 2007

Anden kort videregående udd.

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Projektledelse, IPMA-D
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: august 2007 - december 2007
1993 - 1994

HD (R)

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 1993 - juni 1994
1986 - 1992

Cand.merc.jur.

Aarhus Universitet

Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 1986 - maj 1992
Min erhvervserfaring
2018 - nu

Administrationschef

Folkekirken på Vesterbro

Ansvar for økonomistyring, kommunikation, sagsbehandling, drift af syv store bykirker, ledelse af teamledere og medarbejdere, i alt ca. 45 funktionærer samt tæt samarbejde med 13 præster.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: marts 2018 - nu
2015 - 2018

Afdelingsleder/sekretariatsleder

Ringkøbing-Skjern Kommune

Ledelsesansvar for følgende tre områder:
  • Sekretariatet i fagområdet Land, By og Kultur
  • RKSK Ejendomscenter
  • - Programansvar for implementering af ny struktur for ejendomsadministration i Ringkøbing-Skjern Kommune
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: april 2015 - februar 2018
    2013 - 2015

    Funktionsleder

    Skattestyrelsen

    Ansvarlig for den operationelle implementering af it-systemet Skattekontoen i tæt samarbejde med proces- og systemejere. Personaleansvar for 34 it-testere og nøglemedarbejdere i henholdsvis Ringkøbing, Horsens og Høje Tåstrup.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: april 2013 - april 2015
    2012 - 2013

    Afdelingsleder

    Skattestyrelsen

    Leder af regionssekretariatet i SKAT Midtjylland, der betjente 11 direktører/vicedirektører samt ca. 50 afdelingsledere og 1.000 medarbejdere. Som leder af sekretariatet tillige en del af direktionen i SKAT Midtjylland. Opgaverne blev løst i tre teams og omfattede bl.a. økonomi, udrulning af strategi- og virksomhedsplaner, tværgående koordinering, kommunikation, controllerfunktion, udarbejdelse af ledelsesinformation, kvalitetssikring, diverse analyseopgaver, generel ledelsesstøtte og sekretariatsbistand samt forskellige udviklingsprojekter.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: januar 2012 - marts 2013
    2007 - 2011

    Afdelingsleder

    Skattestyrelsen

    Central aktør i opbygningen af SKAT Betalingscenteret og i perioden ledelsesansvarlig for bl.a. følgende opgaver og funktioner:

    1. "Kvalitet og udvikling" omfattende:
  • Løbende organisationsudvikling og -tilpasning
  • Udvikling og implementering af visioner og strategiske mål
  • Udrulning af lean samt udvikling og udrulning af målstyring
  • Medarbejdertilfredshedsundersøgelser samt opfølgende initiativer
  • Udrulning af EFQM Excellence Modellen herunder opnåelse af anerkendelserne Commited to Excellence og Recognized for Excellence m. 3 stjerne
  • Projektledelse/koordinering af tværgående projekter
  • Analyseopgaver samt resultatopfølgning og ledelsesstøtte i øvrigt

  • 2. Programledelse af "Proceseffektivisering i Betalingscentret", der var et af SKATs større strategiske projekter, og som i kraft af øjefaldende resultater bevirkede en del positiv medieomtale og ekstern interesse.

    3. Ansvar for den juridiske sagsbehandling, herunder bl.a.:
  • Forberedelse af ministersvar
  • Behandling af klagesager
  • Generel juridisk støtte til centrets fagområder

  • I periode personaleansvar for op til 34 medarbejdere på flere geografier.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: april 2007 - december 2011
    Mine kompetencer
    Evner
    effektivisering facilitering forandringsledelse interessenthåntering kommunikation ledelse ledelse af ledere ledelseskommunikation målsættende ledelse organisationsudvikling overblik personale ledelse procesoptimering programledelse projektledelse strategisk ledelse struktureret udvikling økonomistyring
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Ledelse & Planlægning
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Østsjælland
    Kontakt mig!