Profile #118416

Er diplomatisk og imødekommende, men foretrækker klar tale og rene linjer, når arbejdsopgaver og -aftaler med kunder/leverandører indgås.
Mestrer multitasking og koordinering på højt plan (er mor til to og gift), og har arbejdet 7 år som salgskoordinator og økonomiansvarlig i reklamevirksomhed.

#effektiv #HAstuderende #løsningsorienteret #selvkørende #businessmedetsmil  

Updated 02. juli 2020
My education
2018 - 2020

Cand.merc.

Copenhagen Business School - CBS

Educational area: Human Resources
Period: september 2018 - juni 2020
2015 - 2018

HA

Syddansk Universitet (SDU)

Educational area: Økonomi & Revision
Period: september 2015 - juni 2018
2007 - 2009

Anden kort videregående udd.

Erhvervsakademiet København Nord

Educational area: Administration
Period: november 2007 - november 2009
8
2005 - 2007

Multimediedesigner

Køge Handelsskole

Educational area: IT
Period: august 2005 - juli 2007
My work experience
2007 - 2012

Adm. koordinator & økonomiansvarlig

Virksomhed: Coredesign A/S, Næstved

Ansvarsområder:
* Ordrebehandler – Koordinering ml. kunder og leverandører. Sikre rettidig levering og gnidningsfri sagsgang for kunden.
* Logo og korrekturarbejde – ansvarlig for afstemning af logoopsætninger og korrekturer på produkter ifht. optimal løsning for kunde (alt efter formål).
* Lagerstyring – koordinering med eksterne lagre (3 stk.) ved pakning af ordrer med alt fra 50-2000 gaver.
* Indkøb – Forhandle og sikre yderligere indkøbsfordele ifht. listepriser og derved sikre bedre dækningsbidrag på den enkelte ordre.
* Østenproduktioner – Koordinering med producenter i Kina ved fabriksproduktioner af specialdesignede produkter. Alt fra reel bestilling til decideret korrekturarbejde.
* Grafiske arbejde – Interne opgaver i forbindelse med bl.a. logoudarbejdelse og korrekturgange, samt udarbejdelse af flyers, nyhedsmail og opdatering af website.
* Websiteansvarlig – hovedansvarlig for koordinering af opgaver ifbm. overgang til nyt website. Relevant koordinering/afstemning med bureau, samt reelt arbejde i CMS system.
* Økonomiassistent – fakturering, bogføring, afstemning, lønindberetning, refusionsansøgninger, afgiftsopgørelser etc.
* Elevansvarlig – skolebookning, tilmeldinger, styring af handlingsplaner etc.
* Tekstforfatter – tekstudarbejdelse og korrekturlæsning på div. salgsmateriale.
* Sekretærarbejde – administrativt forefaldende kontor-/sekretærarbejde for
direktører.

Særlige resultater:
Jeg har stået for implementeringen af nyt økonomisystem (Economic) og sikret en flydende
overgang fra gammelt ordresystem til nyt. Dette indebar alt fra grafisk opsætning,
varekatalogisering, sammenkædning af data, og efterfølgende uddannelse af personale for
at sikre en ensartet brug af systemet.

Andet udbytte:
Har fungeret som naturlig sparingspartner (og til tider konfliktmægler) for
kolleger ved forskellige problemstillinger (en slags uformel ”tillidsrepræsentant”, med
direktørens accept herom).
Work area: Administration
Period: november 2007 - oktober 2012
My skills and abilities
Skills
arbejde med intranet bogføring elevansvarlig excell forhandling hr hr koordinering håndtering af div afgifter til skat indberetninger til skat indkøb af firmagaver indkøb af reklameartikler og tøj indrivelse af manglende betalinger journalisering klargøring til årsregnskab lønkørsel makroøkonomi markedsføring optimering af processer organisation photoshop projektarbejde strategi og ledelse virksomhedsøkonomi analytisk arbejde economic erhvervsjura (privatret) grafisk arbejde håndtering af kontrakter illustrator indkøb innovation kontoafstemning lagerstyring lean ms office regnskab salgsarbejde salgsmails tekstforfatning økonomisk analyse
Skills at working proficiency
engelsk dansk
My preferences
Job type
Fuldtidsjob
Work areas
any
Location
Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Vestsjælland Østsjælland
Read more / links
Contact me!