My education
2013
-
2015
Cand.mag. i Læring og Forandringsprocesser
Aalborg Universitet
Læser følgende fag, med det mål at arbejde som konsulent:
Teori om: Læring, undervisningsplanlægning (didaktik) og pædagogik. Læringsportfolio, evaluering, videnskabsteori og empiriske metoder. Pædagogisk innovation & kulturanalyse. Medarbejderudviklingssamtale & Studenter Udviklings Samtaler. Problem Baseret Læring (PBL Aalborg model) som afsæt for udviklingsprojekter
I løbet af studiet tog jeg, på eget initiativ, kontakt til eksterne organisationer: VIA University Efteruddannelsesafdeling, Randers SOSU-skole og læreruddannelsen Aarhus, med det formål at arbejde med akademisk analyse/udviklingsarbejde og konsulentarbejde. Er beskrevet under projekter.
I løbet af studiet tog jeg, på eget initiativ, kontakt til eksterne organisationer: VIA University Efteruddannelsesafdeling, Randers SOSU-skole og læreruddannelsen Aarhus, med det formål at arbejde med akademisk analyse/udviklingsarbejde og konsulentarbejde. Er beskrevet under projekter.
Educational area:
Humaniora
Period:
september 2013
-
juni 2015
2009
-
2011
Lærer i folkeskolen
VIA University College
Lærer i fagene: Dansk udskoling, kristendomskundskab, billedkunst og et års specialpædagogik.
• Som forældre til barn med Tourettes Syndrom og ADHD har jeg viden om- og erfaring med netop de særlige udfordringer, og stor praktisk erfaring med strukturering af hverdagen og stilladsering af lektielæsning og fritidsaktiviteter.
• Som forældre til barn med Tourettes Syndrom og ADHD har jeg viden om- og erfaring med netop de særlige udfordringer, og stor praktisk erfaring med strukturering af hverdagen og stilladsering af lektielæsning og fritidsaktiviteter.
Educational area:
Humaniora
Period:
august 2009
-
august 2011
2005
-
2008
Master, Ikt og Læring (MIL)
Aalborg Universitet
Som webansvarlig læser jeg en mastergrad i følgende fag:
Ikt-baserede læreprocesser Ikt og interaktionsdesign Ikt-værktøjer Ikt i læreprocesser - brug og betydning Ikt og organisatoriske læreprocesser IKT og didaktisk design
Resultat: Viden om og personlig erfaring med 'blended learning' - samarbejde og rollefordeling hos hhv. underviser og studerende, og teamrollers betydning for samarbejde og arbejdsprocesser i online, kollaborativ læring.
Resultat: Viden om og personlig erfaring med 'blended learning' - samarbejde og rollefordeling hos hhv. underviser og studerende, og teamrollers betydning for samarbejde og arbejdsprocesser i online, kollaborativ læring.
Educational area:
Humaniora
Period:
august 2005
-
august 2008
1993
-
1996
Merkonom, Markedsføring
Aarhus Business College
Som konsulent i mejeribranchen læser jeg følgende fag:
Ledelse og samarbejde
Virksomhedsorganisation
Virksomhedsøkonomi
Markedsføring 1,2,og 3
Hovedopgave: “Markedsføring af præsentationsbrochure til tyske turister”.
Ledelse og samarbejde
Virksomhedsorganisation
Virksomhedsøkonomi
Markedsføring 1,2,og 3
Hovedopgave: “Markedsføring af præsentationsbrochure til tyske turister”.
Educational area:
Marketing & Business
Period:
august 1993
-
august 1996
My work experience
My skills and abilities
Skills
kvalitativ analyse
projektarbejde
pædagogisk udviklingskonsulent
pædagogisk undervisning/vejledning
undervisningsdesign
Skills at working proficiency
dansk
engelsk
My preferences
Job type
Fuldtidsjob
Work areas
Forskning & Udvikling
Human Resources
Organisation & Forening
Rådgivning & Support
Undervisning
Location
Midtjylland
Østjylland (Aarhus)
Salary
33.000 DKK / month
Read more / links