Jeg underviser og vejleder inden for det pædagogiske område på en anerkendende og ligeværdig måde, der skaber forpligtende relationer og resultater for den vejledte. Jeg arbejder analytisk, systematisk og ansvarsbevidst, er bevidst om etik og adfærd i en ny kontekst, og prioriterer et smidigt og udbytterigt samarbejde.

Kursusudvikling kompetenceudvikling kvalitativ analyse undervisning workshop videoobservation webinarer undervisningsudvikling  

Updated 04. november 2024
My education
2013 - 2015

Cand.mag. i Læring og Forandringsprocesser

Aalborg Universitet

Læser følgende fag, med det mål at arbejde som konsulent:
  • Teori om: Læring, undervisningsplanlægning (didaktik) og pædagogik.
  • Læringsportfolio, evaluering, videnskabsteori og empiriske metoder.
  • Pædagogisk innovation & kulturanalyse.
  • Medarbejderudviklingssamtale & Studenter Udviklings Samtaler.
  • Problem Baseret Læring (PBL Aalborg model) som afsæt for udviklingsprojekter

  • I løbet af studiet tog jeg, på eget initiativ, kontakt til eksterne organisationer: VIA University Efteruddannelsesafdeling, Randers SOSU-skole og læreruddannelsen Aarhus, med det formål at arbejde med akademisk analyse/udviklingsarbejde og konsulentarbejde. Er beskrevet under projekter.
    Educational area: Humaniora
    Period: september 2013 - juni 2015
    2009 - 2011

    Lærer i folkeskolen

    VIA University College

    Lærer i fagene: Dansk udskoling, kristendomskundskab, billedkunst og et års specialpædagogik.
    • Som forældre til barn med Tourettes Syndrom og ADHD har jeg viden om- og erfaring med netop de særlige udfordringer, og stor praktisk erfaring med strukturering af hverdagen og stilladsering af lektielæsning og fritidsaktiviteter.
    Educational area: Humaniora
    Period: august 2009 - august 2011
    2005 - 2008

    Master, Ikt og Læring (MIL)

    Aalborg Universitet

    Som webansvarlig læser jeg en mastergrad i følgende fag:
  • Ikt-baserede læreprocesser
  • Ikt og interaktionsdesign
  • Ikt-værktøjer
  • Ikt i læreprocesser - brug og betydning
  • Ikt og organisatoriske læreprocesser
  • IKT og didaktisk design

  • Resultat: Viden om og personlig erfaring med 'blended learning' - samarbejde og rollefordeling hos hhv. underviser og studerende, og teamrollers betydning for samarbejde og arbejdsprocesser i online, kollaborativ læring.
    Educational area: Humaniora
    Period: august 2005 - august 2008
    1993 - 1996

    Merkonom, Markedsføring

    Aarhus Business College

    Som konsulent i mejeribranchen læser jeg følgende fag:
    Ledelse og samarbejde
    Virksomhedsorganisation
    Virksomhedsøkonomi
    Markedsføring 1,2,og 3
    Hovedopgave: “Markedsføring af præsentationsbrochure til tyske turister”.
    Educational area: Marketing & Business
    Period: august 1993 - august 1996
    My work experience
    2018 - now

    Undervisningsass., forskningsass. samt team-coach for ingeniør stud.

    Aarhus BSS

    Forskningsass. i uddannelsesforløb: Technology Business Model Innovation ved Cand.Polyt uddannelse Aarhus Universitet forskningscenter CGC, Herning,
    Work area: Forskning & Udvikling
    Period: januar 2018 - now
    2016 - 2017

    Pædagogisk konsulent (vikariat)

    Center for undervisning og læring (CUL), Aarhus BSS, Aarhus Universitet

    Vejleder universitetsundervisere i kursusdesign med afsæt i Blended Learning.
  • Udvikler og implementerer individuelle kursusdesigns for universitetsundervisere.
  • Underviser i workshops og online-webinars om AU Learning Management System.
  • Udvikler nye workshops og online-webinars til universitetsansatte.
  • Koordinerer mellem egen afdeling, digitaliseringsteam og brugergrupper på otte institutter.
  • Ajourfører kursustemplates, koordinerer udrulning til institutter.
  • Udvikler og afholder undersøgelse om underviseres brug af LMS Blackboard (Survey Exact)

  • Resultat: Analyserer undervisernes udfordringer, skaber overblik og leverer designs, der løser de pædagogiske udfordringer. Et smidigt og udbytterigt samarbejde med undervisere, hvor modtager føler sig mødt og vejledt med et fagligt godt resultat. Reference efter aftale.
    Work area: Undervisning
    Period: december 2016 - december 2017
    My skills and abilities
    Skills
    kvalitativ analyse projektarbejde pædagogisk udviklingskonsulent pædagogisk undervisning/vejledning undervisningsdesign
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk
    My preferences
    Job type
    Fuldtidsjob
    Work areas
    Forskning & Udvikling Human Resources Organisation & Forening Rådgivning & Support Undervisning
    Location
    Midtjylland Østjylland (Aarhus)
    Salary
    33.000 DKK / month
    Contact me!