Profile #265584

Salg- og marketingstuderende med forkærlighed for det kommunikative, det sproglige, og det kreative. Jeg håber på fremadrettet at kunne kombinere mine passioner: Projektledelse, kommunikation og markedsføring. Jeg har især stærke kompetencer inden for projektledelse, eventplanlægning, marketing, PR og kommunikation - særligt inden for turis

Marketing PR Kommunikation Projektledelse Sprog Tekstformidling Hjemmeside SoMe-Management Eventplanlægning Koordinering  

Updated 06. maj 2022
My education
2020 - 2022

Cand.merc.

Copenhagen Business School - CBS

Obligatoriske kurser:
  • Big Data Commercial Strategies
  • Business Intelligence and Customer Insight
  • Business Models for Digital Platform Ecosystems
  • Commercial Business Project
  • Creating Innovation and Customer Value
  • Customer and Firm Profitability
  • Developing and Incentivising Sales and Marketing
  • Sales Implementation

  • Sommerskole, 2021:
  • Integrated Marketing Communications

  • Valgfag, 2021:
  • Digital Media and the Organisation: Innovation, Branding and Strategy
  • Consumer Psychology
  • - Social Media Marketing
    Educational area: Marketing & Business
    Period: september 2020 - maj 2022
    9
    2017 - 2020

    BSc. in Service Management

    Copenhagen Business School - CBS

    Obligatoriske kurser:
  • Corporate Finance
  • Financial Accounting
  • Introduction to Management Studies
  • Macroeconomics
  • Management Control Systems
  • Managerial Economics
  • Method 1. Philosophy of science and qualitative methods
  • Method 2. Statistics and quantitative methods
  • Organizational Behavior
  • Public Regulations
  • Service Management Foundations
  • Service Management Operations
  • Strategy in a Service Perspective
  • Sustainable Tourism Supply and Innovation
  • Tourism Social Entrepreneurship & Sustainability
  • 1st year project, focus: Marketing in tourism
  • 2nd year project, focus: Contemporary issues in tourism demand

  • Sommerskole, 2019:
  • Consumer Behaviour and Social Marketing

  • Praktik, 5. semester:
  • BDP, Your Best Destination Partner ApS: Projektledelse, håndtering af krydstogtsanløb, mm.

  • Bachelorafhandling:
    - "Strategy, Brand Identity and Visitor Behaviour - How to diminish overtourism in Copenhagen", karakter 12
    Educational area: Organisation & Ledelse
    Period: september 2017 - juni 2020
    My work experience
    2021 - now

    Communications Assistant

    Company name withheld

    Wonderful Copenhagen er den officielle turistorganisation for København, der arbejder for at fremme og udvikle turismen i hovedstaden. Her arbejder jeg på tværs af to teams i kommunikationsafdelingen, Copenhagen Card og Market Relations såvel som CruiseCopenhagen.

    Mine arbejdsopgaver inkluderer:
  • Support til attraktioner, salgssteder og indløsningssteder
  • Kundesupport (Facebook, mail, Trustpilot)
  • Vedligeholdelse og produktion af content til hjemmeside og app
  • Produktion af SoMe-content
  • Systemadministration (LPOS)
  • Udarbejdelse af salgs- og markedsføringsmateriale
  • Rapportering af presseresultater (via platformen Retriever)
  • Opdatering af Travel Trade Offer
  • Opdatering af online læringsmoduler for rejseagenter og rederier
  • - Opsætning af diverse i InDesign
    Work area: Kommunikation & Media
    Period: august 2021 - now
    2020 - 2021

    Studiemedarbejder - marketing

    Company name withheld

    DBI’s mission er at sikre liv og værdier gennem levering af brand- og sikringsydelser til danske og udenlandske virksomheder.

    Mine arbejdsopgaver inkluderede:
  • Planlægning og afholdelse af 1-2 webinarer om måneden for op til 200 deltagere via Adobe Connect
  • Assistance ved planlægning af events og messer
  • Hjælp med nytænkning af CRM-systemet
  • Ansvarlig for merchandise (overblik, genbestilling, kontakt med leverandører m.m.)
  • Oversættelser (dansk til engelsk)
  • Korrekturlæsning af diverse marketingmateriale
  • - Ansvarlig for kundejulegaver samt julekort
    Work area: Marketing & Reklame
    Period: oktober 2020 - juli 2021
    2019 - 2020

    Project Assistant

    Company name withheld

    BDP er en af de førende Destination Management Companies i Skandinavien. De arbejder tæt sammen med lokale leverandører såvel som havne, autoriteter og andre for at sikre en positiv og autentisk oplevelse for både krydstogtsgæsterne såvel som københavnerne.

    Jeg startede som praktikant og blev efterfølgende ansat på deltid som projektassistent under min bachelor. Grundet COVID-19 kunne jeg ikke få forlænget min kontrakt.

    Mine arbejdsopgaver inkluderede:
  • Assistance for mine kollegaer på kajen under transit cruise calls
  • Planlægge og koordinere anløb: Eks. booking af busser/guider/venues, brief og de-brief af guider, dispatch af op til 35 grupper/1500 pax, kontakt med turistaktører og andre stakeholders, fakturering, cost control m.m.
  • Omskrivning og nyskrivning af informationskompendier til guiderne for skarpere formidling af historisk stof
  • Udvikling af ekskursionstilbud til krydstogtskibe på forskellige destinationer rundt om i Danmark
  • - Ansættelse samt oplæring af nye guider
    Work area: Projektledelse
    Period: august 2019 - august 2020
    2016 - 2019

    Receptionist

    Company name withheld

    Absalon Hotel Group består af tre hoteller med hvert deres specielle særpræg alle beliggende på Vesterbro i København: Andersen Boutique Hotel****, Absalon Hotel**** og Annex Copenhagen** med i alt 319 værelser. De to førstnævnte ligger blandt Københavns absolut bedste på TripAdvisor.
    Jeg arbejdede på alle tre hoteller og skulle derfor tilpasse mig fra det lille intime hotel, Andersen Boutique Hotel, med meget small talk og tæt kontakt til gæsterne, til det større hotel, Absalon Hotel, med et langt større flow af gæster.

    Mine arbejdsopgaver inkluderede:
  • Fuldt ansvar for håndtering og besvarelse af samtlige Tripadvisor-gæstereviews på Andersen Boutique Hotel og Absalon Hotel
  • Fungere som concierge og dermed både anbefale samt booke restauranter, attraktioner, sightseeingture, m.m.
  • Checke ind og ud og dermed sørge for et godt førstehåndsindtryk
  • Forsøg på mersalg med fokus på at højne gæsteoplevelsen
  • - Telefon- og mailhenvendelser fra både potentielle, nuværende og tidligere gæster samt rejseagenter m.m.
    Work area: Administration
    Period: september 2016 - december 2019
    My skills and abilities
    Skills
    drupal formidling indesign kommunikation korrektur kundeservice marketing nyheder pr presse projektledelse some sprog turisme
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk spansk svensk
    My preferences
    Job type
    Fuldtidsjob Graduate/trainee Iværksætterprojekt
    Work areas
    Kommunikation & Media Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Rådgivning & Support
    Location
    Nordsjælland Storkøbenhavn
    Salary
    35.000 DKK / month
    Contact me!