Forretningskonsulent i Business Central til egne til kunder og projekter
Forretningskonsulent i Business Central til egne til kunder og projekter
AARHUS OG KØBENHAVN

Forretnings­konsulent i Business Central
til egne kunder og projekter

Vil du arbejde med kunder og projekter med en høj grad af frihed under ansvar? Du skal være konsulenten, der kan håndtere både større og mindre implementeringsprojekter og have egne kunder med det tilhørende ansvar og dialog. Du søger selv en arbejdsplads, der arbejder med Microsoft nyeste teknologier og blive del af leveranceforretningen, der også leverer pakketerede IT-løsninger og standarder.   

Stillingen som Forretningskonsulent kan søges både i afdeling Aarhus og afdeling København:

Afdeling Aarhus blev etableret i januar 2021. I afdelingen kommer du til at referere til Regional Manager, men får desuden en faglig leder i afdeling København og adgang til over 50 Business Central (BC)-kolleger. Du vil kunne arbejde fra begge lokationer og der kan forekomme kundeopgaver på Sjælland.

Afdeling København blev etableret i år 2000. I afdelingen kommer du til at referere til en teamleder og være del af Business Unit Business Central.

Begge afdelinger indgår i Abakions samlede leveranceafdeling, der omfatter både BI, BC og Dynamics 365 (CRM) og der samarbejdes tæt mellem afdelingerne projekt- og driftsmæssigt.

Du vil kunne arbejde fra begge lokationer og der kan forekomme kundeopgaver på Sjælland.

Forretningskonsulent i Business Central til egne til kunder og projekter

Din rolle og kommende opgaver

  • Arbejde på opgaver hos egne kunder i samarbejde med Customer Manager (diagnose og analyse)
  • Implementere projekter i kunderegi (design og udvikling)
  • Samarbejde med Customer Manager i den fælles opgave om kundedialog- og tilfredshed, rådgivning, forhandling m.m.
  • Sikre koordination og kommunikation mellem kunden og Abakions samlede leveranceforretning, hvis opgaverne kræver flere ressourcer
  • Deltage i projekter i rollen som implementerende konsulent i samarbejde med andre roller
  • Deltage i pakketerede BC-implementeringer i komprimeret projektformat

Din erhvervserfaring og uddannelse

(Den idelle kandidat i den idelle verden)

  • Minimum tre års erfaring eller mere med implementering af Business Central eller Dynamics NAV
  • Erfaring med konsulentarbejde og kundedialog
  • Velbevandret i projekternes faser – presale, forventningsafstemning, opgaveanalyse, implementering, undervisning og support.
  • Selvstændig, pålidelig og god til at kommunikere i projektforløb
  • Har du baggrund inden for it, økonomi, organisation og innovation eller regnskab, kan det bestemt også være relevante.
  • Er du profilen, som kolleger altid ender med at spørge om it-problematikker og går du uforfærdet i gang med at finde en løsning, fordi ”så svært kan det heller ikke være” OG lykkes, kan du også være relevant.

Personlige egenskaber

Du skal være i stand til at tale med alle typer af profiler, være tillidsvækkende og løsningsorienteret.

Du skal være en stærk kommunikator i samarbejdet med kunden både mundtligt og skriftligt og der skal være handlekraft bag dine løfter.

Projektleder-gen, så du fastholder overblikket under pres og formår at prioritere mellem need og nice-to have opgaver.

Vi tilbyder

Abakion har et værdisæt, der sætter life-balance højt for alle vores medarbejdere.

Vi er et konsulenthus på 180 medarbejdere i fortsat vækst, og hvor det er nødvendigt at medarbejdernes udvikling tæt følger lanceringen af nye teknologier. Vi har en stærk fælles kultur, som vi bl.a. skaber gennem en række sociale events – plus spontane “utchi utchi”-fredagsbarer på vores 4. sals terrasse med udsigt over Fælledparken, lige op af Vibenshus’ Metro.

Udover en lang række af de skønne goder som konsulenthuse typisk tilbyder, giver vi alle vores medarbejdere 7 ugers ferie. Sidst men ikke mindst, kommer du til at arbejde i en af it-branchens bedste arbejdspladser.

Læs gerne mere i vores medarbejdergoder.

Hvem er Abakion?

Vi er et konsulenthus, der leverer samlede forretnings­løsninger baseret på Microsoft-teknologi, fx Dynamics 365 Business Central, Dynamics NAV, Power BI og CRM.

Vi blev etableret i år 2000, og vi er i dag 180 medarbejdere. Vi bor i Vibenshuset på Østerbro og centralt i Aarhus og har stor fokus på Work-Life Balance.

Abakion er et dejligt sted at arbejde. Det gør vi alt for, at det skal være. Vi har siden 2007 placeret os blandt Danmarks Bedste IT-arbejdspladser.

Mangfoldighed hos Abakion

En mangfoldig medarbejderstab hos Abakion skaber sammenhængskraft og styrker fællesskabet. Vi sørger for at blande kortene på en sådan måde, at vores medarbejderes talent, erfaring og enkeltes præstation kommer i spil.

Derfor opfordrer vi alle, uanset alder, etnicitet, sociale og kulturelle normer, køn, livsformer, seksuel orientering og handicap at søge hos Abakion.

Hvem er Abakion?

Send din ansøgning

Send din ansøgning til vores HR team og husk at vedhæfte dit CV.
Læs her, hvordan vi behandler dine data.

Stillingen er til besættelse snarest.

Ansøgere vil blive håndteret løbende, og alle får svar.

Du er velkommen til at ringe til Ida Lund Madsen, HR Business Partner, på tlf. 22 20 45 79, hvis du har uddybende spørgsmål.

Vi glæder os til at høre fra dig.