HR Konsulent med specialistopgaver (barselsvikariat)

  • Fuldtid

Firmabeskrivelse

Vil du være vores nye HR Konsulent og være med til, at støtte op om vores forretning gennem rekruttering, systemer, datahåndtering, ledersparring og HR-projekter? Trives du i en rolle, hvor dit bidrag værdsættes og du kan være med til at sætte HR-agendaen? Så læs mere her.

Eurofins finder du på syv forskellige sites i Danmark med mere end 1100 ansatte.  Vi arbejder med ’Testing for life’ gennem laboratorieanalyser på alt lige fra fødevarer, foder og medicinalprodukter til bygningsmaterialer, genom- og miljøprøver.

Eurofins er i konstant udvikling og her spiller HR en vigtig rolle. Vi arbejder med rekruttering, ledersparring, udviklingsinitiativer, forandringsledelse og trivsel. Vi er 6 medarbejdere som sparrer, supporterer og vidensdeler på tværs af vores sites, men er fysisk placeret rundt i Danmark. Lige nu søger vi en kollega til vores sites i Aabybro, Galten og Skejby.

Jobbeskrivelse

I rollen som HR Konsulent hos Eurofins, vil du få dit eget scope, hvor du er lead og ansvarlig på opgaver relateret til dit område. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til at opbygge relationer og har et ønske om egne ansvarsområder. Derudover vil et større ansvarsområde også være vores HR-system og udarbejdelse af rapporter til forretningen efter behov. Din dagligdag vil være ligeligt fordelt på sitet i Galten/Skejby og Aabybro.

Konsulentopgaver

  • Rekruttering sammen med ansættende leder
  • Sparringsmøder med ledere
  • Udarbejde tekster ifm. employer branding, stillingsopslag etc.
  • Onboarding af nye medarbejdere
  • Udvikle, gennemføre og facilitere trivselsmålinger
  • Omsorgssamtaler med medarbejdere sammen med ledere
  • Karriereudvikling af medarbejdere på tværs af Eurofins-selskaber
  • Udforme og opdatere HR-procesbeskrivelser
  • Fratrædelsessamtaler efter behov

Specialistopgaver

  • Ansvar for implementering og administration af HR IT-systemer
  • Træning af brugere i HR IT-systemer
  • Udarbejdelse af rapporter, såsom kvartals- og årsoversigter
  • Primær kontakt til Learning og Development-teamet på e-learning
  • Vedligehold og opdatering af GDPR-dokumenter

Som alle øvrige kolleger i teamet, vil du på sigt få ansvaret for HR-projekter på tværs af alle divisioner i DK.

Hvad kan vi tilbyde?
Vi stræber efter kontinuerlig udvikling og at spille hinanden gode. Vi værdsætter din personlige udvikling, hvor du i samarbejde med HR Manager Adnela Silnovic, vil være med til at præge din egen udvikling inden for HR.

I teamet værdsætter vi, på trods af fysisk afstand, et tæt samarbejde, hvor hyppig sparring, vidensdeling og fælles udvikling er en del af hverdagen.

Kvalifikationer

Vi søger en kollega, der vil bidrage til teamet med sin HR-faglighed fra en videregående HR-uddannelse og sin erfaring med HR-arbejde.

Faglige kompetencer

  • Du har en videregående uddannelse inden for HR
  • Du har min. 3 års erfaring fra HR-området med god indsigt i HR-processer
  • Erfaring med ledelse af HR-projekter
  • Flair for systemer og dataanalyse
  • Interesse for udvikling af e-learning
  • Behersker excel på øvet niveau
  • Du skriver, læser og forstår dansk og engelsk på højt niveau
  • Har kørekort og bil

Personlige kompetencer

  • Du er forretningsdrevet og tager ejerskab for egne opgaver og projekter
  • Du evner at arbejde struktureret og har øje for detaljer
  • Du har gåpåmod og løsningsorienteret tilgang til din opgaver
  • Du trives med en selvstændig hverdag kombineret med lysten til at varetage HR-opgaverne på vegne af et samlet team

Yderligere informationer

Arbejdssted
Du vil være tilknyttet vores sites i Aabybro, Galten og Skejby. Til dagligt vil du være i dialog med dine HR-kolleger fysisk såvel som på Teams eller telefon.

Arbejdstid
Dine ugentlige 37 timer placeres typisk i tidsrummet 8.00-16.00.

Ansættelsesstart
Efter aftale.

Lyder jobbet som noget for dig?
Kan du se dig selv være med til at styrke organisationen gennem rekruttering og effektiv facilitering af HR-processer? Så send dit CV, ansøgning og eksamenspapirer hurtigst muligt ved at klikke på "Jeg er interesseret". Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når den rette kandidat er fundet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte HR Manager Adnela Silnovic på [email protected].  

I forbindelse med rekrutteringen vil du blive bedt om at fremvise straffeattest.

Du kan læse mere om Eurofins på www.eurofins.dk.


Eurofins Scientific er en international life science virksomhed, som tilbyder et unikt udvalg af analyser til kunder inden for mange forskellige industrier, med det formål at gøre livet og vores miljø mere sikkert, sundere og mere bæredygtigt. Fra den mad du spiser, til vandet du drikker, til medicinen du anvender, arbejder Eurofins sammen med de største virksomheder i verden, for at understøtte, at de produkter virksomhederne udbyder er sikre, deres ingredienser er autentiske og at mærkningen på produkterne er korrekte. Eurofins er verdensledende inden for test af fødevarer, miljø, farmaceutiske og kosmetiske produkter, samt agro-science CRO services.  Eurofins er ydermere en af de globale markedsledere inden for specifikke test og laboratorieservices inden for genomics, farmakologi, retsmedicin, CDMO, avanceret materialevidenskab, samt support til kliniske studier. 

På lidt mere end 30 år er Eurofins vokset fra at været et enkelt laboratorium i Nantes i Frankrig, til at bestå af 61.000 medarbejdere i et netværk af mere end 1000 selvstændige selskaber og 900 laboratorier i over 61 lande. Eurofins tilbyder en portefølje af mere end 200.000 analytiske metoder, til at evaluere sikkerhed, identitet, sammensætning, ægthed, oprindelse, sporbarhed og renhed af biologiske stoffer og produkter. Som en af de førende spillere inden for specialiseret klinisk diagnostisk test, tilbyder vi endvidere vi innovative klinisk diagnostiske testydelser.

I 2022 genererede Eurofins en samlet indtægt på 6,7 milliarder Euro og er i blandt de aktier, som har performet bedst i Europa over de sidste 20 år.

Fortrolighedspolitik