BDO i Vejle søger regnskabsmedarbejdere med passion for IT

Har du erfaring med bogføring, løn og rapportering? Og har du et digitalt mindset? Så har vi måske lige jobbet til dig.

BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi oplever stor vækst og efterspørgsel på vores ydelser – herunder bogføring, løn og rapportering for vores kunder. Derfor søger vi nye kolleger til vores Business Services & Outsourcing-afdeling (BSO) på vores kontor i Vejle.

BDO i Vejle er en del af BDO Danmark, der har 34 kontorer fordelt over hele landet, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere. Vores BSO-team i Vejle består i dag af 7 dygtige kolleger, og du vil blive en del af kontoret i Vejle, som har omkring 50 medarbejdere.

Jobbet hos BDO
Som en del af vores BSO-afdeling får du muligheden for at servicere vores kunder med skræddersyede løsninger inden for alle aspekter af økonomistyring. Vores fokus strækker sig fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering, hvor du vil spille en central rolle.

I rollen som BSO-medarbejder bliver du en del af et dynamisk lokalt team, hvor samarbejde og kundeservice er i fokus. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger både på kontoret og ude hos vores kunder, hvilket betyder, at din arbejdsdag kan være meget varierende.                 

Du vil være ansvarlig for en bred vifte af finansielle opgaver, herunder finansbogføring, debitor- og kreditorstyring samt månedsafslutning.

Din indsats vil bidrage til at sikre, at vores regnskabsmæssige processer fungerer effektivt, og at vores kunder modtager den bedst mulige service.

Er du klar til at blive en del af vores dedikerede team og bidrage til vores fortsatte succes?

Den traditionelle ønskeliste 

Vi forventer ikke, at du kan sætte hak ved samtlige punkter, men at du kan genkende nogle af dem i dig selv, og du har en interesse og evne til at besidde de øvrige.

  • Flair for IT; herunder specifikt digitale værktøjer til bogføringen
  • Flere års erfaring med økonomisystemer, bl.a. e-conomic og Microsoft NAV.
  • Erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms osv.
  • Erfaren bruger af Excel
  • Trives i konsulentrollen, og er glad for at kommunikere med kunder

Vi tilbyder
Bliv en del af vores organisation, hvor medarbejdernes trivsel og udvikling er i fokus. Gennem vores uddannelsescenter, BDO Academy, får du mulighed for at udvikle dine kompetencer. Vi tilbyder et uformelt samarbejdsmiljø, hvor du har stor indflydelse på og ansvar for dine opgaver, både på kort og lang sigt. Hos os kan du forvente fleksibilitet, personligt ansvar samt en række attraktive medarbejdergoder, herunder pensionsordning og diverse rabatter.

Lad os høre fra dig
Drop den formelle ansøgning og send os i stedet dit CV. Vi behandler CV'erne løbende.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Sune Momme Jeppesen på +45 51 58 60 05 eller sujep@bdo.dk.

Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. 

 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Snarest muligt
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Kontor: Vejle
Kontaktperson:
Sune Momme Jeppesen Manager, Recruitment
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670