Alle de ansvarsområder vi vil betro dig med:
- Du skal styre implementeringen af Red Bulls kommercielle strategi hos dine kunder. Sammen med kunden skal du udvikle kort- og mellemlangsigtede kundestrategier i overensstemmelse med den overordnede nationale strategi.
- Analyser og identificer vækstmuligheder (f.eks. via Nielsen og kundedata), og overfør dette til konkrete strategier for at optimere kvaliteten på POS.
- Forbered årsforhandlinger med fokus på Red Bulls strategi, hvor du har fokus på Red Bulls Perfect Store-koncept.
- Forbered, præsenter og forhandle salgsfremmende initiativer med kunderne. Optimer kampagneplanerne med kunden for at drive både kategorivækst såvel som markedsandele til Red Bull.
- Konverter dine salg-ud planer til intern volumen- og finansiel forecasting således, at vi løbende har et blik for, hvordan vores P&L udvikler sig.
- Optimer dine salgsplaner i samarbejde med et stærkt Field Sales-team, hvor det forventes, at du sætter eksekveringsprioriteterne for din kunde.
- I tæt samarbejde med dine kolleger forventes det, at du hele tiden balancerer volumen, rentabilitet og markedsandele.
- Juster løbende volumen- og rentabilitetsmål. Tag den løbende tætte dialog med kunderne og de eksekverede planer og kampagner - og vis Red Bulls bidrag til kundens forretning. Det er dit ansvar at sørge for sund ROI.
- Aktiv og åben intern kommunikation, som sikrer et proaktivt samarbejde på tværs af afdelinger i både off-premise afdelingen og resten af Red Bull.
- Vi ser også, at du indgår et tæt samarbejde med dine kunder.
Red Bull er mere end en energidrik. Red Bull er en livsstil. Vi er autentiske, determinerede, passionerede og kreative. Vi tager os ikke alt for seriøst, men vi er stadig fuldt professionelle i alt hvad vi gør. Vi sætter høje krav til os selv og vi forventer at du har en ”alt er muligt” attitude. Vi kan omvendt tilbyde dig følgende:
- At blive en del af Danmarks bedste arbejdsplads, hvor vi tilbyder dig et fantastisk energifyldt miljø, hvor du bliver en del af et ungt, talentfuldt og ambitiøst team, hvor ingen dage er ens.
- Rollen inkluderer en markedsbaseret løn, bonus, betalt træning m.m., og så mange Red Bull-events og fantastiske sociale aktiviteter, som du kunne ønske dig.
- Red Bull giver dig mulighed for at sprede dine vinger og vokse maksimalt, både personligt og professionelt.
der betyder mest for denne rolle:
I 1980'erne udviklede Dietrich Mateschitz, hvad der i dag er kendt som Red Bull Energy Drink. Det var ikke bare lanceringen af et nyt produkt - men en helt ny kategori.
Virksomheden bag dåsenJagten på vores fulde potentiale
Siden de tidlige Red Bull-dage har et iværksætter-mindset guidet vores tilgang til vores arbejde og den kultur vi skaber: