Debitorbogholder

Debitorbogholder med sans for god kundeservice

Kunne du tænke dig at udfolde din karriere i en større international virksomhed med masser af faglige udfordringer, gode kollegaer, og et job indenfor Finance, hvor du kan gøre en forskel, så bør du læse videre.

Vi har travlt i vores Accounts Receivable team, som er placeret på hovedkontoret i Esbjerg og vores kontor i Odense. Vi søger derfor en frisk, udadvendt og engageret kollega til afdelingen i Odense.

Har du debitorgenet og er du lidt af en multikunstner i forhold til at have mange bolde i luften? 
Vi søger dig, der trives med at have en stor kontaktflade både eksternt og internt, og som er i stand til at træffe beslutninger – også når der er travlt. Du motiveres af at sikre den gode proces for interne og eksterne stakeholdere, du er kvalitetsbevidst og struktureret. 

Et spændende job i en international virksomhed i udvikling

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job sammen med 3 engagerede kollegaer på Odense kontoret samt hele Finans afdelingen i Esbjerg.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, lærerigt og godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til den enkelte. 

Vi kan tilbyde dig:

  • ansættelse i en virksomhedskultur, som vi er stolte af og værner om
  • ansvar og udfordringer
  • et stærkt fællesskab, hvor teamsamarbejde er i fokus
  • en spændende hverdag med forskellige opgaver
  • personlig udvikling

Vigtig brik i virksomhedens likviditet

Som debitorbogholder har du en vigtig funktion i at sikre, at virksomhedens likviditet er god.

De daglige arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • ansvar for egen større kundeportofølge med rykning af debitorer både mundtligt og skriftligt i ind- og udland
  • udligning af indbetalinger
  • opfølgning og styring af kreditmax
  • intern og ekstern rapportering samt opfølgning på ledelsesgodkendte KPI’er
  • udarbejdelse af afdragsordninger. 
  • deltagelse i debitorafdelingens daglige opgaver
  • del af et team bestående af erfarne og engagerede kollegaer
  • stor global kontaktflade både internt og eksternt både via telefon og mail

Struktur og god service er i højsædet

Den rette person har et stort drive, og arbejder struktureret og detaljeret. Du er resultat- og løsningsorienteret, og du tager ansvar i en hektisk hverdag. Du kan holde hovedet koldt og bevare fokus selv når tingene går stærkt.

Vi søger en kollega med disse egenskaber:

  • har indgående kendskab til opgaverne, og gerne med erfaring fra en international virksomhed
  • behersker engelsk i skrift og tale – andre sprog vil være en fordel
  • en god kommunikator med gennemslagskraft og forretningsforståelse
  • struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • god til at samarbejde og har et godt humør

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Lene Durck på tlf. 7913 4207.

Bemærk, at samtaler vil blive afholdt løbende og ansættelse vil finde sted, når det rette medarbejder er fundet

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Kontaktperson:
Lene Durck Assistant Manager Accounts Receivable +45 7913 4207
Lokation: Odense
Ansøgningsfrist: 26-05-2024