Service- og Support Specialist til TV 2 Danmark

Location icon København

Deadline icon Løbende

image

Har du god teknisk forståelse? Og vil du være med til at bidrage til en samfundsvigtig opgave hos et af Danmarks største brands hvor der er højt fagligt miljø.

Om teamet

Til at træde ind i rollen som Service- og Support Specialist leder vi efter en kvalificeret og engageret person, til at indgå i produktionssupportteamet, som er ét ud af tre teams, der tilsammen udgør TV 2 Support.

Områdets primære opgave at sikre brugerne en effektiv serviceoplevelse ved forebyggende overvågning og første linje support af TV 2s brugervendte platforme samt interne administrations – og produktionssystemer. Du bliver en central kollega for mange, når der er brug for teknisk support i TV 2s interne pulserende produktion, der producerer stort set hele døgnet, året rundt.

Produktionen i København rummer en kompleks og dynamisk medie- og nyhedsproduktion, hvor arbejdsdagen for en Service- og Support Specialist består af mange og alsidige opgaver. Ud over den daglige problemløsning står TV 2 i de kommende år overfor en fundamental omstrukturering af teknologiorganisationen. I den transformation spiller hele teamet i produktionssupport en central rolle i at være med at fremtidssikre den teknologi, der understøtter TV 2s indhold og platforme.

Om rollen

Som vores nye Service- og Support Specialist får du en afvekslende og udviklende hverdag med et godt kollegaskab, hvor der er plads til den enkelte, og hvor du får mulighed for at udnytte og udvikle dine færdigheder sammen med dygtige kolleger.

Vi lægger stor vægt på at ansætte en person, som er serviceminded og positivt kan bidrage til at levere hurtig og høj support kvalitet til alle producerende afdelinger i huset.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Support til TV 2’s producerende afdelinger ved struktureret fejlsøgning og fejlretning.
  • Håndtering og rapportering af incidents samt request via TV 2’s fejlrapporteringssystem, ServiceNow
  • bidrage til en sammenhængende 24/7 supporttjeneste
  • periodevis deltagelse i teknologiprojekter

Du vil få din daglige arbejdsgang på vores kontor på Teglholm Allé i København, og en til to dage om måneden kan der være opgaver, som skal løses på vores hovedkontor på Kvægtorvet i Odense, eller på en ekstern lokation.

Din profil

Vi ser, at vores nye Service- og Support Specialist besidder en kombination af tekniske, kommunikative, samarbejdende og problemløsende færdigheder, for at kunne levere en effektiv og tilfredsstillende supportoplevelse.

Du har relevant erfaring med support af en bred vifte af IT- eller broadcast-produkter. Du er analytisk og kan effektivt gennemskue komplekse tekniske sammenhænge. Du vægter samarbejde højt, og har gode kommunikative kvalifikationer, så dine kolleger og samarbejdspartnere kan få glæde af dine erfaringer. Du griber ud efter opgaver og sætter en ære i at følge dem til dørs.

I kritiske situationer evner du at prioritere i opgaverne og bevare et køligt overblik.D

TV 2 som teknologiarbejdsplads

I TV 2s teknologiske område arbejder flere end 350 medarbejdere dedikeret til at understøtte og realisere den koncernstrategiske målsætning om 1,3 millioner Play-abonnenter i 2025. Målsætningen, der udspringer af 2025-strategien 'TV 2 Play til alle', forudsætter et solidt teknologisk fundament, der gør det muligt for TV 2 også i fremtiden at levere dansk kvalitetsindhold og public service, som danskerne har let adgang til og interesse i at samles om.

TV 2 investerer derfor i disse år massivt i udviklingen og driften af hele den teknologiske værdikæde fra medieteknologi og tv-produktion til digital produktudvikling. Alt sammen med det formål at sikre, at vi imødekommer danskernes behov og forventninger i et omskifteligt marked med stigende, international konkurrence. Teknologiorganisationen er placeret i både Odense og København, og vi beskæftiger blandt andre Software Engineers, UX-designere, Product Managers, Entreprise Architects, produktionsspecialister og Data Scientists.

Søg stillingen

Du sender din ansøgning med CV via formularen nedenunder. Vi holder løbende samtaler og lukker stillingen, når den rigtige kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale. Vi ser frem til at høre fra dig!

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Dorthe Gude

Competency Leader

dogu@tv2.dk

30652750