Poul Schmith logo 200
Erfaren regnskabsmedarbejder

Er du regnskabsmedarbejder med nogle års erfaring og er i stand til at løse regnskabsmæssige problemstillinger selvstændigt? Sætter du en ære i at have ansvaret for små projekter og går du op i at levere høj kvalitet? Så er det måske dig, vi søger til vores fakturateam.

 

Bliv en del af et enestående team
Som regnskabsmedarbejder hos Poul Schmith/Kammeradvokaten bliver du en del af vores fakturateam og får herudover et tæt samarbejde med hele økonomiafdelingen. Du vil i det daglige dels have ansvar for debitorstyringen, dels vil du være den som vores fakturacontrollere går til med tungere regnskabsopgaver og endelig er der adhoc opgaverne og mindre projekter, i form af optimering af arbejdsgange mv. Herudover vil der være opgaver i regnskabsafdelingen, såsom back-up på opgørelse af klienttilsvaret etc.

Du vil referere til firmaets Teamleder for fakturacenter og organisatorisk vil du indgå i firmaets økonomifunktion, som består af regnskabsfunktionen, fakturacenter og controlling.

Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og kompetente kolleger i et velfungerende og socialt team med godt humør, plads til alle og fokus på bolden.


Dine arbejdsopgaver
I samarbejde med firmaets øvrige teams i Økonomi vil dine arbejdsopgaver i hovedtræk fokusere på følgende områder:

  • Debitorstyring
  • Klienttilsvar
  • Optimering af arbejdsgange og processer
  • Diverse projekt- og udviklingsopgaver
  • Diverse adhoc regnskabsopgaver

 

Hvem er du?
Du har afsluttet en relevant uddannelse fx HA, cand. merc. aud., HD(R) eller lignende og har mindst 3-5 års erfaring som regnskabs- eller økonomimedarbejder, måske har du revisorerfaring eller har arbejdet på et andet advokatkontor.

For at passe ind hos os, forventer vi, at du:

  • har et indgående kendskab til regnskabs- og bogholderiopgaver
  • har flair for mundtlig og skriftlig formidling af økonomiske sammenhænge
  • er tilstrækkelig moden og gennemslagskraftig til at drive egne projekter
  • er kvalitetsbevidst og analytisk
  • har flair for Excel og IT-systemer, og interesserer dig for den teknologiske udvikling med AI og robotisering
  • er god til at have flere bolde i luften
  • er omstillingsparat og fleksibel
  • kan lide at arbejde med både drifts- og udviklingsopgaver


Som person trives du i en videnstung organisation, hvor du konstant udfordres fagligt og personligt af kompetente og nysgerrige kolleger. Du er tillidsvækkende, har gode samarbejdsevner, og det er i en økonomifunktion som vores afgørende, at du er fleksibelt indstillet overfor at tage fat der, hvor der er mest behov. Du er stærk til at prioritere og tilrettelægge arbejdet, og er kvalitetsbevidst med en nøje afvejning af, hvornår der er behov for at gå i detaljer. Desuden er du initiativrig, ambitiøs og i besiddelse af et højt energiniveau samt et godt humør.

 

Vil du vide mere
Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. I en travl hverdag har vi fokus på de gode løsninger og har et stort fokus på medarbejdertrivsel og -udvikling.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pensions- og sundhedsordning samt lækker frokostbuffet. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. ved de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger. Vi sidder i semiåbne, lyse og moderne kontorer på Kalvebod Brygge.

Har du spørgsmål til stillingen eller os som firma er du velkommen til at ringe til, økonomichef Susanne Anker-Møller på telefon 25 10 05 07 eller Teamleder for fakturacenter Jette Brink på telefon 25 43 03 06.
 

Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning og cv snarest muligt og senest den 23. juni 2024. Vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

Application due
23-06-2024

Start date
Start hurtigst muligt

Work hours


Position category


Position category
Økonomi/Sagsadministration

Workplace
København

Contact
Jette Brink 
Susanne Anker-Møller 
Økonomichef
25 10 05 07
 
 


Follow us