Account Manager med højt salgsdrive


Kan du skabe og pleje partnerskaber i dansk erhvervsliv indenfor digital job- og bannereksponering på Danmarks største digitale erhvervsmedie?

Vi er på jagt efter en dedikeret Account Manager til vores voksende annonceafdeling. Som vores kommende salgsprofil bliver du en del af et team med fart på, som sørger for at etablere kontakt til nye potentielle B2B-kunder og samtidig rådgive og pleje eksisterende B2B-kunder indenfor digitale job- og bannerannoncer på erhvervsmediet FINANS.DK.

Kampen om de gode kandidater og læsernes opmærksomhed bliver større og større, og derfor er den rigtige eksponering helt essentiel, og det er lige netop her, at vi kommer ind i billedet.
Vi skræddersyer løsninger, så hver enkel virksomhed får præcis dén pakke af medier og kanaler, som de har brug for til at opnå den rette og brede rækkevidde.

Din rolle kommer derfor til at spille en helt afgørende rolle idet, at du hjælper større danske virksomheder med at placere deres aktuelle kampagner eller stillingsopslag på de helt rigtige steder. Med andre ord, vil du være den, som bygger bro ved at vejlede og sælge de helt rette målgrupper til virksomheder.

Vi søger dig, som både mestrer det opsøgende salg, og den rådgivende og værdibaserede side af salget.
Du vægter den gode dialog samt professionelle og tilfredsstillende kundeoplevelse højt. Du har ambitioner på både egne og teamets vegne, der skinner igennem.

Du er en god menneskekender, kan tænke hurtigt og trives med at have et stort ansvar og dialog med beslutningstagere i danske virksomheder. Du vil typisk være i dialog med HR-chefer, HR-assistenter, kommunikationschefer, marketing-koordinatorer mv.  

Ansvarsområder og arbejdsopgaver

Om dig 
Vi forestiller os, at du har erfaring med B2B-salg, og brænder for at skabe og pleje kundeforhold. Er ambitiøs, resultatorienteret og får et sundt kick af at lukke et salg. Evner at rådgive mange forskellige typer af kunder, og trives med en bred kontaktflade. Er dygtig til at skabe relationer og sælge hovedsageligt via telefon og online møder.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os er der ikke langt fra tanke til handling. Her er høj involveringsgrad, og mulighed for at udvikle sig.
Vores hverdag er karakteriseret ved flad organisationsstruktur, ordentlighed, gensidig tillid, samarbejde, høj faglighed og vigtigst af alt, så er vi glade og har det sjovt samtidig med, at vi er ambitiøse og får noget fra hånden.

Vi har en unik kultur, som vi værner om, og som vi alle aktivt bidrager til og arbejder for at fastholde.
Vi har i vores seneste medarbejdertrivselsundersøgelse fra Q4 2023 fået en score på 4,5 ud af 5 i ambassadørvillighed – kort fortalt hvor tilfredse og villige vores nuværende medarbejdere er til at anbefale intomedia som arbejdsplads til personer i sit netværk.

Hos os får du:

Kort om intomedia
Hos intomedia arbejder vi hver dag for at være den foretrukne partner, når det kommer til salg af job- og bannerannoncer samt medieløsninger på B2B markedet. Vi arbejder med de stærkeste brands i mediebranchen. Vi er et hold på mere end 50 dygtige og dedikerede mennesker, der alle sætter pris på, og efterlever værdierne: ordentlighed og gensidig tillid. Vi har eksisteret siden 2009, men blev i 2020 en del af JP/Politikens Hus.

Ansøgning
Vi søger to til teamet. Er du en af dem? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt, og lad os høre, hvorfor du er den rette kandidat til at varetage denne salgsposition.

Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker opstart hurtigst muligt.  

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 


Afdeling: Sønderhøj 48, Viby J

Ansøgningsfrist: 30 Jun 2024