Tender Manager


Vil du være med til at bidrage til den grønne omstilling i en virksomhed med en særdeles ambitiøs agenda? Har du tilstrækkelig kommerciel og finansiel forståelse for at kunne fremstille komplekse business cases, samt indsamle informationer dertil i dialog med kunder? Og har du evnen til at samle trådene fra de mange interne interessenter, som skal levere de nødvendige input til tilbudsgivning? Så er du måske den Tender Manager, vi søger til Evida med kontor i Viborg eller København med mulighed for også at tilgå Aarhuskontoret efter behov.

Understøtte vækstambitioner på CO2-området
Med reference til Tender Director bliver du i en nyoprettet stilling ansvarlig for tilbudsgivningen til store kunder på CO2-området. I rollen har du kontakten direkte til kunden. Du kommer til at indgå i et kompetent team af 8 medarbejdere, hvoraf 3 medarbejdere arbejder på CO2-området. Du skal sikre strukturerede processer for behandling af udbudsmateriale og tilbudsgivning, udarbejde business cases og samle trådene mellem de forskellige interessenter, der leverer input til tilbudsgivningen. De centrale ansvarsområder udgør følgende:

Du vil få en bred kontaktflade internt såvel som eksternt over for kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Samtidig bliver du en del af en udviklingsorienteret virksomhed, hvor vækst og ambitioner står højt på dagsordenen. Du kan derfor se frem til at få en central rolle i transformationen, hvor tenderafdelingen vil være afgørende for Evidas bidrag til den grønne omstilling. Du vil opleve stor støtte fra din chef og teamet samtidig med, at du vil opleve stor selvstændighed i jobbet med en høj grad af fleksibilitet.

Kommerciel profil med teknisk interesse og solid erfaring med tilbudsgivning
Du har sandsynligvis en kommerciel uddannelse på minimum bachelorniveau kombineret med solid forretningsforståelse og teknisk nysgerrighed. Du besidder en god strukturel værktøjskasse, ligesom du besidder høj logisk og analytisk forståelse for at kunne agere i en kompleks hverdag. Vigtigst er dog solid erfaring med tenderprocesser og kundekontakt i gennemførelsen af teknisk komplekse anlæg. Endvidere har du erfaring med tender-processer, og du er vant til at operere med CAPEX og OPEX og forstår de finansielle aspekter deri. Som person er du vedholdende, tillidsvækkende og synlig på en måde, der skaber relationer til kunder og interne interessenter. Desuden har du stærke kommunikative evner, er robust og energisk, ligesom du er selvstændig, ambitiøs og besidder en stor iver for at lykkes. Endelig mestrer du dansk og engelsk i skrift og tale.

Send cv
Rekrutteringsprocessen varetages af konsulentvirksomheden People Executive. Send dit cv via linket her på siden. Vi behandler ansøgninger løbende, og alle henvendelser behandles fortroligt.


Afdeling:

Vognmagervej 14, Viborg

Lokation: Viborg

Ansøgningsfrist: 02 May 2025