Suppleringsmedarbejdere til Customer Service i Billund Lufthavn

Har du administrativ erfaring, er du detaljeorienteret og trives du i et travlt miljø? Så er du måske vores nye suppleringsmedarbejder til Customer Service.

Hvem er vi?
I Customer Service sikrer vi, at alt luftfragt, der kommer igennem Billund Lufthavn følger internationale regler, og at de nødvendige dokumenter stemmer overens med det indleverede gods. Vi fungerer derved som et sidste og meget vigtigt kontrolpunkt inden afsendelse eller modtagelse af luftfragt. Vi klargør den nødvendige dokumentation og opdaterer alle relevante systemer. Herudover tager vi os af kundehenvendelser, og sørger for koordination med terminalen i Cargo Handling, som håndterer selve godset. Så vi keder os aldrig!

Dine arbejdsopgaver:

Du bliver en del af et engagereret og uformelt team, som har ansvaret for at levere korrekt dokumenthåndtering til kunder og samarbejdspartnere. Det betyder, at vi hjælper hinanden, så vi sammen når i mål.

Om dig:

Arbejdstid:

Dine timer vil primært ligge tirsdage og/eller fredage i tidsrummet mellem 17:00 – 23:00 / 16:00 – 00:00. 

Der er tale om et løst timeantal, som vi løbende indgår aftale om. 

 

Vilkår:

For at komme i betragtning til jobbet skal du enten modtage SU, være på efterløn eller pension.

 

Interesseret?
Kan du se dig selv i jobbet, så skynd dig at sende os dit cv og en ansøgning.

Vi søger løbende kandidater til vores afdeling, og inviterer relevante ansøgere til samtale, efterhånden som vi modtager ansøgninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Kristina Petersen på mail [email protected] eller Teamleder Claus Clausen på mail [email protected].

Søg nu ved at klikke på "Ansøg".
 

 

Afdeling: Customer Service
Ansøgningsfrist: 19 September 2024
Placering: Eksportvej, 40, 7190, Billund, Danmark