Spændende barselsvikariat med fokus på at optimere og understøtte AI-teknologier – Voicebot & Chatbot

Har du lyst til at arbejde i Danmarks største a-kasse, hvor vi gerne vil være digitale frontløbere for at øge tilgængeligheden for vores medlemmer og forbedre serviceoplevelsen. 

Så er du måske vores nye kollega i Medlemscenteret.

Vi søger en barselsvikar i et års tid for en af vores AI-Trainere, som arbejder med at optimere vores Chatbot og Voicebot, og som konstant fokuserer på at sikre en stabil drift af vores AI-løsninger. Det er et job, hvor det også er vigtigt at se nye udviklingsmuligheder samt at holde sig opdateret på AI-området (nye teknologier, tendenser, lovgivning osv.) og at skabe nye samarbejdsmuligheder i organisationen. Det gør vi bl.a. ved at arbejde med store datasæt, hvor data analyseres for at finde mønstre og tendenser i brugerens adfærd. 

Er det dig?

Vi søger derfor dig, som har interesse for at arbejde med juridiske problemstillinger og gerne har relevant erfaring fra branchen. Du har teknisk flair og nemt ved at arbejde i nye systemer, og du arbejder analytisk med et godt overblik, er struktureret og har sans for detaljer. Samtidig ser vi gerne, at du tænker kreativt og innovativt og er nysgerrig på AI-teknologi og på, hvordan vi bruger dette til at forbedre medlemmernes serviceoplevelse. Du er stærk i relationer og er kontaktskabende, og du har særdeles gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på dansk og engelsk. Det er vigtigt, at du er fortrolig med at bruge digitale kommunikationsløsninger – og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø.

Spændende udfordringer  

Vi tilbyder et fuldtidsjob på 37 timer om ugen, hvor du vil blive fagligt udfordret i form af varierende opgavetyper, og hvor du også vil få mulighed for at møde mange kolleger med forskellige baggrunde. Vi arbejder med de nyeste IT-værktøjer og digitale løsninger, og derudover vil du opleve et godt arbejdsmiljø med en uformel tone i et åbent kontorlandskab. 

Du får

Interesseret? 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Medlemscenter, Mette Wøhlk, på mobil 51 35 59 50.

I stedet for en traditionel ansøgning vil vi gerne bede dig om at sende et motiveret CV, hvor du i starten kort beskriver, hvorfor du søger stillingen og fremhæver relevante erfaringer i forhold til denne stilling. Du må også meget gerne fortælle om én overraskende ting, som netop du kan bidrage med fagligt eller kollegialt. 

Vi indkalder løbende til samtale, så send dit motiverede CV hurtigst muligt eller senest den 16. oktober 2024. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Afdeling: Medlemscenter
Ansøgningsfrist: 16 October 2024
Placering: København / Vester Farimagsgade, 13, 1606, København V, Danmark