Kursuskoordinator til Komponent
Har du erfaring med administration af kurser eller lignende, og har du et godt overblik? Kan du koordinere alt det praktiske og holde styr på detaljerne, så kursisterne får en god oplevelse? Og trives du i tætte samarbejdsrelationer med kolleger og eksterne samarbejdspartnere? Så har vi brug for dig i Komponents kursusadministration.
Komponent søger en koordinator, der motiveres af at være med fra start til slut i koordinering og afvikling af kurser for kommunale ledere og medarbejdere. Du vil indgå i vores kursusadministration på flere faglige områder. Vi har både administration af Komponents egne kurser samt kurser, som afvikles i samarbejde med bl.a. Social- og Boligstyrelsen og KL.
Du kommer til at indgå i et team på i alt 8 kursuskoordinatorer og have ansvaret for alt det praktiske og administrative omkring de kurser, som du bliver tovholder for. Du vil få en bred samarbejdsflade på tværs af organisationen herunder vores fagligt ansvarlige konsulenter og vores kommunikationsteam.
Arbejdsopgaverne består blandt andet af:
Kursusadministration fra A til Z: Oprette kurser, håndtere tilmeldinger, booke lokaler og hoteller samt forplejning, udsende evalueringer m.m.
Tilrettelægge og koordinere aktiviteter i samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
Kommunikation pr. telefon og mail med kursister, undervisere, hoteller mm.
Udarbejdelse af kursusbudgetter, fakturering og udformning af prognoseoversigter
Lokationsopgaver: Indgå i vagtplanen, der sikrer at kontoret er bemandet om morgenen og ved dagens slutning, hjælpe undervisere og kursister efter behov, koordinere med køkkenet om forplejning, udstede p-tilladelser, tjekke fællesarealer og undervisningslokaler mm.
Understøtte markedsføringstiltag, herunder opdatering af hjemmeside og tekster til nyhedsbreve
Bidrage til udvikling af nye kursustilbud
Hvem er du?
Du er en holdspiller, der gerne giver dine kolleger en hjælpende hånd, når der er behov
Du kan arbejde selvstændigt, tager det fulde ansvar for en opgave og forstår vigtigheden af at levere den bedste service og oplevelse for vores kunder
Du kan holde mange bolde i luften og bliver ikke slået ud af, at tingene ikke altid går som planlagt
Du har flair for administration og systematik, og du har let ved at sætte sig ind i administrative IT-systemer.
Du har styr på tal og har kendskab til budgettering og fakturering
Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
Du har erfaring med kursusadministration
Du har kendskab til brug af AV-udstyr og er ikke bange for at hjælpe ved tekniske udfordringer ifm. onlineundervisning og problemer med projektorer og højttalere
Hvad tilbyder vi?
Et inspirerende fagligt og socialt miljø med en uformel tone og højt til loftet
Et job med stor selvstændighed og fleksibilitet
Dygtige kolleger i koordinatorteamet, som brænder for at levere service i topklasse
Et gennemarbejdet intro-program, der sikrer, at du kommer godt i gang med at løse dine opgaver effektivt og professionelt
Deltagelse i relevant kompetenceudvikling efter nærmere aftale
Mulighed for at deltage i organisatoriske udviklingsprojekter, for eksempel i forbindelse med implementering af nyt kursusadministrationssystem
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, inkl. frokostpause. Der er flextid, og løn- og ansættelsesvilkår vil afspejle dine kompetencer efter gældende overenskomst. Du refererer til vores teamleder, der har base på Aarhus-kontoret.
Du vil få arbejdsplads på vores Herlev-kontor på Lyskær 3ef, 2730 Herlev.
Tiltrædelse snarest muligt.
Hvem er vi?
Komponent er kommunernes udviklingscenter. Vores ambition er at være den foretrukne udbyder af kurser og konferencer til ledere og medarbejdere i kommunerne. Vi har kontorer i København, Aarhus, Herlev og Aalborg. Læs mere om os på www.komponent.dk
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Eva L. Hansen på telefon 4030 1991 eller mail: [email protected]. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Interesseret?
Send os en kort, motiveret ansøgning og dit CV via www.komponent.dk/job
Vi indkalder løbende til samtaler og lukker for ansøgninger, når vi har fundet den rette til stillingen.
Afdeling: Weidekampsgade 10, København S