Som Content Specialist med fokus på copywriting vil du få en central rolle i at udvikle og skrive engagerende indhold, der øger synligheden og skaber konverteringer for Røde Kors' mange indsatser. Du vil fokusere på kunderejsens mid- og lower funnel og sikre, at vores indhold er letforståeligt, engagerende og følger vores tone of voice.
Sammen med marketingteamet vil du udvikle effektive kampagner og aktiviteter, der driver resultater på tværs af kanaler som e-mail, SMS, sociale medier og hjemmeside. Dit arbejde vil være afgørende for at understøtte vores fundraising indsatser.
Lyder det som noget for dig? Læs videre og se, hvordan du kan være med til at gøre en forskel.
Primære opgaver:
Om dig:
Det praktiske
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til Røde Kors’ fælles overenskomst med AC og HK. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og lønniveauet er afhængigt af erfaring og kvalifikationer. Stillingen er placeret på Røde Kors' landskontor på Østerbro i København.
Ansøgningsfrist: 15. november
Tiltrædelse: hurtigst muligt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Ansøgninger til Røde Kors indsendes udelukkende elektronisk.
Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Head of Growth Mikkel Wraae Hansen på [email protected]
Om Røde Kors: Som verdens største humanitære organisation hjælper Røde Kors sårbare og udsatte mennesker ude i verden og i Danmark. Omkring 13 millioner frivillige i 192 lande udgør kernen i Røde Kors. I Danmark er vi næsten 35.000 frivillige og over 200.000 danskere støtter vores arbejde.
Røde Kors har gennem mere end 150 år bygget på den samme idé. Vi hjælper mennesker i nød uden at skele til nationalitet, etnicitet eller religion.
Vi er en neutral organisation, der er uafhængig af partipolitik. Men vi har holdninger og taler de sårbares sag.