Profil #210111

Solid erfaring med at administrere og optimere drift, processer, opgaver, formidling og målsætninger -med stærk orden og struktur tilsat krøllet hjerne. Jeg er også god til at lave kaffe og booste fællesskabet.

Oveni har jeg god IT forståelse og udvikler og opdaterer gerne digitale løsninger fx hjemmesider, databaser og moduler.

Struktur Optimering Samskabelse Nytænkning Tværfaglig Selvkørende Selvstændig Idérig Udvikling God kollega Værdiskabende Humor  

Opdateret 10. maj 2019
Min uddannelse
1993 - 2001

Cand.mag.

Københavns Universitet

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 1993 - juli 2001
Min erhvervserfaring
2016 - 2018

Sagsbehandler, udvikler og koordinator

TEMP-TEAM A/S

Implementering og optimering af arbejdsgange og rutiner. Sagsbehandling, afrapportering budgetopfølgning og oplæring af kolleger. Digital formidling og journalisering. Support og tværfagligt samarbejde internt og eksternt på flere fagniveauer.
Med kort systemintroduktion har jeg selv op- og udbygget sagsbehandlerfunktionen samt inter og ekstern formidling, og efterfølgende oplært kollega i funktionerne.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juni 2016 - december 2018
2013 - 2016

Administrativ medarbejder, udvikler og koordinator

Move On Career ApS

Administration af pulje- og legatmidler. Screening og monitorering af ansøgninger og bevillinger. Korrekturlæsning af diverse materialer og nyhedsmails. Implementering og optimering af rutiner og processer. Udvikling og opdatering af nye hjemmesider, ny database og arkiv. Værtskab og planlægning af bestyrelses- og årsmøder samt personalearrangementer.
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 2013 - februar 2016
2010 - 2013

Medlemskonsulent, rådgiver og koordinator

KODA

Rådgivning og vejledning til komponister og tekstforfattere vedrørende medlemskab, muligheder og rettigheder. Tovholder og ansvarlig for udvalg og uddeling af Kodas Kollektive Båndmidler og Nationale Midler, budget og logistik. Opdatering af informationer i databasen, på hjemmesiden og i nyhedsbreve. Vurdering og kvalitetssikring af legatansøgninger. Analyse og udvikling af nye medlemstiltag, digitalt ansøgningsmodul og medlemsrapport. Værtskab og praktik ved musikfestival og medlemsmøder.
Arbejdsområde: Organisation & Forening
Periode: februar 2010 - oktober 2013
2001 - 2010

Office Manager, PR-assistent, Skribent, TV-programudvikler

Office management og sagstyring.Rekvisitter, lokaledrift og forplejning. Artikler om trends og filmhistorie. Udvikling af idéer og koncepter til broadcaster.
Arbejdsområde: Kommunikation & Media
Periode: september 2001 - januar 2010
Mine kompetencer
Evner
administrator ansvarsbevidst dedikeret fondsadmininstration fremadtænkende helhedsorienteret hurtigtopfattende integritet koordinator kreativ kvik løsningsorienteret målrettet projektleder selvkørende situationsfornemmelse struktureret tillidsskabende tovholder vedholdende
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk svensk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Ph.d. & forskning
Arbejdsområde
Administration Forskning & Udvikling Human Resources Kommunikation & Media Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Medicinal & Sundhed Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Rådgivning & Support Socialvæsen Undervisning
Geografi
Nordjylland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Udlandet (Norge) Udlandet (Sverige) Vestsjælland Øresundsregionen
Kontakt mig!