Jeg er en initiativrig og nytænkende cand.merc.´er med fokus på at udvikle og udforme strategiske planer inden for digitalisering. Som Digital Projektleder vil jeg gerne bidrage til identificering af forretningsudfordringer med henblik på, at skabe handlingsorienterede løsninger som støtter op om forretningens behov.

Digital Manager  

Updated 01. september 2019
My education
8
2014 - 2016

Cand.merc. Information Management

Copenhagen Business School - CBS

Specialiceret i at udvikle IT-baserede koncepter, der kræver viden og færdigheder
funderet i den højeste internationale forskning inden for erhvervslivet og information problemstillinger. Dette omfatter planlægning, gennemførelse og evaluering af konkrete løsninger, der transformere brugernes og kundernes behov til nyttige løsninger.
Educational area: IT
Period: september 2014 - februar 2016
2012 - 2014

BA i International Sales & Marketing

Niels Brock Copenhagen Business College

Selvstændigt og professionelt udføre jobfunktioner, såsom at udvikle, vurdere og implementere
internationale salg & marketing strategier for forskellige virksomhedstyper (branche, størrelse, ressourcer mm), der knytter sig til den internationale virksomheds indsats i markedet – ikke mindst i segmentet for små og mellemstore virksomheder inden for internationalt B-t-B.
Educational area: Marketing & Business
Period: september 2012 - februar 2014
2010 - 2012

Serviceøkonom

Niels Brock Copenhagen Business College

Færdigheder til at analysere, planlægge, evaluere og begrunde den praktiske gennemførelse af et
projekt – herunder den økonomiske aspekt. Ydermere, i stand til at realisere og levere serviceydelser nationalt og internationalt i virksomheder og organisationer.
Educational area: Administration
Period: september 2010 - februar 2012
My work experience
2014 - 2015

Brand Konsulent

TOPdesk Danmark A/S

Beskæftiget i Topdesk´s Presales-afdeling, som er virksomhedens primære
kommunikationskanal målrettet fremtidige kunder. I stillingen var der stort fokus på
opsøgende markedsresearch og interesseskabelse indenfor målgruppen af danske
virksomheder med +100 ansatte. Kompetencer som behovsafdækning,
indvindingshåndtering, kundematch og evnen til at skabe intresse blev benyttet dagligt.
Work area: Marketing & Reklame
Period: oktober 2014 - februar 2015
My skills and abilities
Skills
content marketing (cm) conversion optimization e-mail marketing monitoring & analysis search engine optimization (seo) social media strategy
Skills at working proficiency
dansk engelsk farsi
My preferences
Job type
Fuldtidsjob Graduate/trainee Iværksætterprojekt
Work areas
Kommunikation, Media & SoMe
Location
Nordsjælland Storkøbenhavn
Contact me!