Jeg er en kvalitetsbevidst og kundeorienteret akademiker med bred erfaring inden for økonomi, jura og administration. Jeg har desuden kompetencer og kvalifikationer inden for driftsledelse og kundeservice. Jeg trives i et fagligt inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for både selvstændighed og teamwork.

Updated 09. marts 2022
My education
2016 - 2017

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Jura Plus - Advokatsekretær Udvidet Uddannelse
Jura Plus en uddannelse, som har givet mig endnu flere faglige kvalifikationer og mere erhversrettet kendskab inden for familieret, dødsbobehandling og skifteret, funktionærret, lejelovgivning og ejendomsadministration, ejendomshandel, gældsbreve, forældelse og køb, straffesager, retssager, inkasso, tvangsauktion, aftale- og selskabsret, insolvensret, rekonstruktion, konkurs og gældssanering.
Educational area: Jura
Period: februar 2016 - marts 2017
2008 - 2010

Finansøkonom AK

Professionshøjskolen UCN

Educational area: Økonomi & Revision
Period: september 2008 - juni 2010
2000 - 2005

dr.jur.

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Educational area: Jura
Period: september 2000 - juli 2005
My work experience
2017 - now

Freelance tolk

Tolkdanmark ApS, Region Midtjylland

Fremmøde-, telefon- og videotolkning.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: april 2017 - now
2016 - now

Freelance tolk

A2D Tolkeservice ApS

Fremmøde-, telefon-, og videotolkning.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: februar 2016 - now
2014 - 2015

Driftsleder

Visage Hudplejeklinik, Aalborg

• Ledelse – Ansvarlig for personalets arbejdsfordeling, deres daglige opgaver, oplæring og forfaldende HR-relaterede opgaver. Opfølgning og dialog med leverandører og andre afdelinger omkring performance og kvalitet på aftalt service.
• Strategiudvikling - Ansvar for salgs- og markedsføringsstrategi.
• Budgetplanlægning - Ansvarlig for afdelingens budgettering, måneds-, årsafslutning og andre forfaldende økonomiske opgaver.
• Kundepleje – opfølgning i kundebehov og behandling af reklamationer.
Work area: Medicinal & Sundhed
Period: april 2014 - september 2015
2012 - 2013

Bid Manager

IBM Sales Afdeling, IBM ISSC Hungary Kft., Budapest, Ungarn

Arbejdsopgaverne:
  • Ansvarlig for udarbejdelse af forslag og kontrakter ifb. med nye tilbud, samt assistere sælgere/Business Partnere i godkendelse af prissætning på tilbud.
  • Sikring af compliance mellem dokumentationsforslag og kundens specifikationer og krav.
  • - Ansvarlig for tilfredsstillende revision af alle relevante aspekter af Solution Design og levering proces, samt gennemgående compliance deraf.
    Work area: Rådgivning & Support
    Period: november 2012 - juni 2013
    2012 - 2012

    Juridisk rådgiver

    LPI GmbH

    • Ydede juridisk rådgivning og bistand til bestyrelsen, personale og eksterne samarbejdspartnere
    • Informerede og vejledte, primært om lovgivning inden for selskabsret, ansættelsesret, erhvervslejeret, køb og salg af fast ejendom og projektfinansiering
    • Har opnået kompetencer inden for vejledning i juridiske problemstillinger til mennesker uden juridiske forkundskaber
    Work area: Jura
    Period: maj 2012 - oktober 2012
    2010 - 2012

    Administrativ-, og finansiel assistent

    MOVELIFE KLINIK, Langå

    Administration - Ansvarlig for intern og ekstern kommunikation. Daglig betjening af kunder/patienter og fysioterapeuter. Kundejournal. Møde og rejseplanlægning. Korrespondance med lægerne og Region Midtjylland.
    Økonomibistand – Bogføring af debitorer og kreditorer, ind- og udbetalinger. Bankafstemning og -betalinger. Finansbogføring og kontoafstemning. Klargøring af materialer til revisor.
    Statistisk arbejde – Bearbejdelse af data til kunderapporter.
    Analysearbejde – Analytisk arbejde i forbindelse med udarbejdelse af kunderapporter.
    Work area: Administration
    Period: oktober 2010 - april 2012
    2005 - 2008

    Advokatfuldmægtig

    Advokatfirmaet Dr. Muszka Sándor

    • Juridisk sagsbehandling og rådgivning primært i civilret, arbejdsret, skatteret og strafferet
    • Repræsentation i retsager, samt appelsager
    • Etablering af Aps, A/S
    • Deltagelse i konkursbehandling og likvidation
    • Udarbejdelse af skøder
    • Deltagelse i mægling
    • Holde kontakt med internationale klienter og myndigheder både på engelsk og tysk.
    Work area: Jura
    Period: september 2005 - juli 2008
    My skills and abilities
    Skills
    effektiv grundig løsningorienteret ansvarsfuld gå-på-mod kvalitetbevidst struktureret stærk kommunikator
    Skills at working proficiency
    engelsk ungarsk dansk
    My preferences
    Job type
    Deltidsjob Fuldtidsjob Praktikplads Vikariat
    Work areas
    Administration Jura Rådgivning & Support Økonomi & Forvaltning
    Location
    Midtjylland Østjylland (Aarhus)
    Salary
    20.000 DKK / month
    Contact me!