Engageret, energisk, humoristisk, proaktiv og positiv kvinde, der besidder solide administrative, sproglige og netværksmæssige kompetencer. Udpræget "team player", men trives også i høj grad med at arbejde selvstændigt. Alsidig, videbegærlig og nysgerrig; udfordringer er for mig lig med muligheder for at kunne lære og vokse som medarbejder.

Videbegærlig Sprognørd Alsidig Omstillingsvillig Proaktiv Detaljeorienteret Brobygger Netværker  

Updated 30. september 2020
My education
2000 - 2006

Cand.ling.merc.

Copenhagen Business School - CBS

Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
Period: september 2000 - november 2006
1996 - 1999

BA i Erhvervssprog

Copenhagen Business School - CBS

Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
Period: september 1996 - september 1999
My work experience
2010 - now

Sekretær

Company name withheld

  • Executive assistant til den administrerende direktør for Danmark samt til det globale lead for en af de største globale forretningsenheder
  • Subject Matter Expert for sagsbehandlingssystemer- og processer på alarmcentraler
  • Superbruger i virksomhedens Microsoft CRM-system, inkl. undervisning i best practice for brug af systemet til salgsstyrken i de nordiske lande, inkl. partnergruppen
  • Booking af interne møder og kundemøder på vegne af den administrerende direktør og flere partnere
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning af skriftligt dansk og engelsk materiale (tilbud, præsentationer, rapporter, mv.)
  • Oversættelse af udbudsmateriale og andet materiale fra dansk til engelsk og vice versa
  • Tovholder på oversættelser fra eksterne oversættelsesbureauer
  • Referat og actions på div. møder, inkl. Go to Market- og ledelsesmøder
  • Hovedrolle i planlægning og booking af et eksternt kick-off i København for 180 deltagere (valg af lokation, budgetbeslutninger, uddelegering af opgaver, mv.) samt medarrangør af interne team kick-offs
  • Booking af rejser samt rejseafregning for flere partnere
  • • Oprettelse af rekvisitioner og opfølgning på disse i et Oracle-baseret Purchase to Pay-system.
    Work area: Administration
    Period: april 2010 - now
    2009 - 2009

    Sagsbehandler

    Company name withheld

  • Projektassistent i markkortgruppen i det daværende FødevareErhverv (nu Naturerhvervstyrelsen) (juli-december)
  • • Sagsbehandler i Renoveringspuljen, Erhvervs- og Byggestyrelsen (maj-juli).
    Work area: Administration
    Period: maj 2009 - december 2009
    2006 - 2009

    Assistance supervisor

    Company name withheld

  • Ansvarlig for underleverandørsamarbejde med Mapfre, inkl. opfølgning på sagsbehandlig og fakturering af sagsbehandlingsomkostninger
  • Ansvarlig for udarbejdelse af sagsbehandlingsprocedurer for sager for STB Brasil og Mapfre samt undervisning af assistancekoordinatorerne i disse. Hertil opfølgning på selve sagsbehandlingen og besvarelse af klagesager
  • Samarbejde med cost control-firmaer (GMMI, Inc. og Health Access America) mht. løbende vurdering af medicinske udgifter og rabatter i alle typer af sager i USA
  • Tester af funktionaliteter i GoTrex sagsbehandlersystem inden implementering af disse
  • Uddelegering og supervisering af assistancekoordinatorernes arbejde inkl. vurdering af forsikringsdækning, støtte, motivering og coaching
  • Undervisning og oplæring af nye assistancekoordinatorer med fokus på den optimale sagsproces og den gode kundeoplevelse
  • Ansvarlig for revision og udarbejdelse af nye engelske forsikringsbetingelser for STB Brasil
  • Oversættelsesopgaver af forskellig karakter (til/fra engelsk og spansk og fra portugisisk)
  • • Assistere rejsende over hele verdenen ved at koordinere alle former for medicinsk service og assistance, inkl. komplekse medicinske sager og transporter, indlæggelse, garantistillelse, repatriering, lægekontakt, rejser, mv.
    Work area: Administration
    Period: januar 2006 - marts 2009
    2005 - 2005

    Assistancekoordinator

    Company name withheld

    • Assistere rejsende over hele verdenen ved at koordinere alle former for medicinsk service og assistance, inkl. komplekse medicinske sager og transporter, indlæggelse, garantistillelse, repatriering, lægekontakt, rejser, mv.
    Work area: Administration
    Period: oktober 2005 - december 2005
    2001 - 2005

    Assistancekoordinator

    Company name withheld

    (Sideløbende med studie på CBS)
  • Assistere rejsende af forskellige nationaliteter over hele verdenen ved at alle former for medicinsk service og assistance, inkl. garantere dækning af udgifter iht. forsikringsbetingelserne i forbindelse med ambulant behandling, indlæggelse, repatriering, rejser, mv.
  • Koordinering af bugseringsservices i Sverige
  • • Assistere kunder fra American Express Platinum med div. forespørgsler.
    Work area: Administration
    Period: juli 2001 - september 2005
    My skills and abilities
    Skills
    koordinering korrektur mødeplanlægning oversættelse
    Skills at working proficiency
    spansk dansk engelsk
    My preferences
    Job type
    Deltidsjob Event Freelance Fuldtidsjob Vikariat
    Work areas
    any
    Location
    Storkøbenhavn
    Contact me!