Min passion ligger i den kommunikation der sker mellem mennesker - uanset platform. At budskaber leveres på den rigtige måde på det rigtige tidspunkt er af stor vigtighed for at en virksomhed trives, både intern forhold til medarbejderne og ekstern imod virksomhedens kunder - det er her jeg brænder for at være.

kommunikation kundeservice  

Updated 18. maj 2019
My education
2006 - 2012

Cand.mag. i Kommunikation

Aalborg Universitet

Educational area: Humaniora
Period: oktober 2006 - juni 2012
My work experience
2017 - now

Traffic controller

IKEA A/S

  • Monitorering af daglig drift i henhold til KPI’er og målsætninger
  • Følge op og raportere på afvigelser ift. planlagt drift
  • Opdatere og tilrette medarbejderes arbejdstider og opgaver
  • Timekeeperfunktion i Customer Support (2017-2019)
  • - Feedback til teamledere ift. medarbejderes performance
    Work area: Rådgivning & Support
    Period: september 2017 - now
    My skills and abilities
    Skills
    callcenter intern kommunikaiton konflikthåndetering kundeservice timekeeping undervisning
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk
    My preferences
    Job type
    Fuldtidsjob
    Work areas
    Rådgivning & Support
    Location
    Nordsjælland
    Contact me!