Økonomistyring og ledelse er mit fokus. Jeg har mere end 25 år erfaring inden for økonomi, personale, IT, facility management, og andre administrative områder. Dog hovedsagligt med rapportering og controlling.

Integritet resulatorienteret analystisk fleksibel åben  

Updated 03. december 2021
My education
1990 - 1992

HD (R)

Copenhagen Business School - CBS

HD-Regnskab
Educational area: Økonomi & Revision
Period: oktober 1990 - maj 1992
1980 - 1983

HA

Copenhagen Business School - CBS

Educational area: Administration
Period: september 1980 - juni 1983
My work experience
2013 - 2020

Forfatter/Udgiver

Forfatter/Redaktør af et månedligt digitalt magasin. Udgav bøger. Freelance forfatter af artikler. Holdt taler, præsentationer, og lavede interviews. Medarrangør af udstillinger, konferencer, koncerter, etc. Deltog i dokumentarfilm til TV. Arbejdede med sponsorer (bevillinger) på projekter.
Generel administration og bogholderi. Rapportering til myndigheder.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: april 2013 - februar 2020
2011 - 2013

Business Support Manager

Coloplast

Ledelse af 8 medarbejdere. Ansvarlig for alle administrative funktioner.
• Opgaver indenfor Økonomi – Ledelse af bogholderi/regnskab; udarbejdelse af intern/ekstern rapportering; udarbejdelse af budget og løbende forecasts. Projektstyring ifm. introduktion af nye produkter og cost-controlling. Beregning og bogføring af afskrivninger, hensættelser, interne allokeringer, etc. Månedsafslutning. Rapportering i.f.t. KPI.
• Jura – Salgskontrakt kontrol; administration af kontrakter.
• HR: Udførte interviews, ansættelseskontrakter, afskedigelsesproces, opdatere HR IT-system
• IT: Indkøb af HW/SW og forbrugsmaterialer, serviceaftaler, bruger-support.
• Salg - Deltagelse i offentlige tilbud; salgsordre/fakturering.
• Logistik – Månedlig forecast af salgsordre, bestilling af produkter, arranger transport af produkter fra producent til lager; fremsendelse af produkter til kunder
Work area: Økonomi & Forvaltning
Period: juni 2011 - marts 2013
1994 - 2010

Regional Financiel Controller

Det Norske Veritas

• Ledelse af administrative funktioner.
• Konsolidering af rapportering fra flere lande og videre rapportering til hovedkontor.
• Projektstyring og rapporting på større projekter.
• Kontinuerligt vurder udvikling i resultater i forhold til planer og budget, og anbefale forbedringsmuligheder.
• Implementering af interne kontroller. Planlægning og udførelse af interne audits.
• Træning af både ledere, lokale controllers og regnskabsmedarbejdere.
• Sparringspartner og rådgiver for regionalchefen og for lokale ledere.
Work area: Økonomi & Forvaltning
Period: februar 1994 - juli 2010
My skills and abilities
Skills
budgettering controlling ledelse planlægning rapportering regnskab
Skills at working proficiency
dansk engelsk
My preferences
Job type
Fuldtidsjob
Work areas
Administration Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Topledelse Økonomi & Forvaltning
Location
Storkøbenhavn
Contact me!