Er en super nørd og går meget op i at hjælpe folk med deres problem og tidligere arbejdet i en helpdesk under SKP forløb men fik masser af erfaring fra det. så jeg også Nyuddannet hvis det har noget at sige.

nyudannet IT-supporter Helpdesk/servicedesk humor fejler ikke noget nørd  

Updated 05. april 2021
My education
2017 - 2019

Anden erhvervsuddannelse

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Her tog jeg vejen som IT-supporter efter Grundforløbet og færdiggjorde den med ok karakter men der var også veje man kunne tag hvis man ville men det var op til sig selv hvad man ville. Jeg slog fast i IT-supporter.

Lokation: ZBC Ringsted
Titel: IT-supporter
Educational area: IT
Period: juli 2017 - juli 2019
2017 - 2017

Anden erhvervsuddannelse

EUC Sjælland Næstved afd.

Her startede det hele med grundforløb som hed Data og kommunikation, det her var hvor man kunne finde ud om var egnet til at blive noget inden for IT området og finde ud af hvilken retning man ville tage.
Educational area: IT
Period: januar 2017 - juni 2017
My work experience
2017 - 2019

Mobile Device Management (Skolepraktik)

ZBC, Zealand Business College

Havde en rolle som MDM helpdesk administrator, der skulle jeg varetage mig opgaver som opsætte/nedlægge ansattes mobiler og også hjælpe dem med de problemer de har med deres mobil eller tablet.
Work area: IT - Hardware
Period: august 2017 - maj 2019
2017 - 2017

Helpdesk (Skolepraktik)

ZBC, Zealand Business College

Jeg var den eneste der gad at tage sig sammen og gjorde noget ved det for den rigtige dato jeg tog over var hele vejen tilbage til Januar 2018 men officelt blev en del af det i August 2018.
Work area: IT - Hardware
Period: januar 2017 - maj 2017
My skills and abilities
Skills
helpdesk itilv3 itsm linux macos mdm ms office pc build windows 10
Skills at working proficiency
dansk engelsk
My preferences
Job type
Fuldtidsjob
Work areas
Administration IT - Hardware
Location
Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Østsjælland
Contact me!