Som person, er jeg meget udadvendt, og er rigtig god til at snakke med alle typer mennesker. Jeg er god til at skabe et godt og positivt miljø, blandt kolleger og personer. Er altid klar på at lære, og være engageret i de opgaver, jeg kan komme ud for, samt udvikle mine kompetencer. Kan både arbejde i teams og selvstændigt.

Koordination Lærenem Studerende Administration Engagement  

Updated 03. februar 2023
My education
2022 - 2026

Administrationsbachelor

Københavns Professionshøjskole

Educational area: Administration
Period: september 2022 - januar 2026
2018 - 2020

Markedsføringsøkonom

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Faglig fokus: På uddannelsen ”Markedsføringsøkonom” havde jeg stor fokus på forståelsen af
markedskommunikation, indkøb & salg, markedsføring, økonomi og eksport mht.
distributionskæden.


Udbytte: På nuværende tidspunkt har udbyttet fra uddannelsen ”Markedsføringsøkonom” klædt
mig godt på til et job som bl.a. Salgsassistent, indkøbsassistent, marketingkoordinator osv. Min
læring fra uddannelsen, har gjort mig i stand til at varetage disse jobfunktioner, og det er samtidig
også inden for handelsbranchen at jeg har min største interesse, og jeg vil med et job indenfor
dette felt, kunne kombinere min faglige viden og personlige interesse.
Educational area: Marketing & Business
Period: september 2018 - juli 2020
2016 - 2018

Anden kort videregående udd.

Hillerød Handelsskole

EUX BUSINESS

Faglig fokus: Fokusset blev lagt i både erhvervsøkonomi/virksomhedsøkonomi, dansk og
afsætning.


Udbytte: Jeg blev klogere på hvilke emner og specialer jeg ønskede at dygtiggøre inden for. Jeg
blev også klar over at jeg gerne ville læse videre, så jeg kunne gå endnu mere i dybden med de
emner jeg syntes var interessante, og udvikle mig fagligt.
Educational area: Marketing & Business
Period: januar 2016 - januar 2018
My work experience
2021 - 2022

Vært

Copenhagen Medical

  • Kundekontakt i form af vejledning.

  • Kontrol af stressende situationer.

  • Under mit forløb hos Copenhagen Medical, lærte jeg at holde hovedet koldt i stressende
    situationer, og altid holde tonen ren og rolig i dialog med kunden, når vi skulle lukke. Jeg var også
    en del af det gode sammenhold, og har formået at holde god kontakt med mine kollegaer.
    Work area: Rådgivning & Support
    Period: januar 2021 - januar 2022
    2021 - 2022

    Salgsassistent - 7-Eleven

    7-Eleven

  • Pakkemodtagelse, og pakkelevering.

  • Mersalg.

  • Salg og service.

  • Vejlede kunder.

  • Først og fremmest, udviklede jeg min evne til at tænke selv, og holde hovedet koldt i stressede
    situationer. Dernæst oprettede jeg gode kunde-relationer, så jeg derved kunne give den bedste
    service og skabe et godt miljø på arbejdspladsen. Jeg stod også for en del oplæring af nye
    medarbejdere, hvilket gav mig et ansvar.
    Work area: Salg
    Period: august 2021 - januar 2022
    2020 - 2020

    4 Måneders praktikforløb hos Divine/ Passion Events som Marketingskoordinator

    Divine Events/Passion Events

  • Udarbejdelse af markedsføringsplaner, så de blev mest mulig rentable.

  • Bogføring

  • Kommunikationsopgaver i form af B2B.

  • Budgetter

  • Gennem mit praktikforløb hos Divine event (nuværende Passion Event) fik jeg erfaring som
    marketingskoordinator i en nyopstartet virksomhed. Jeg fik herigennem muligheden for at
    omsætte min faglige viden til praksis, og fik en endnu større forståelse af, hvordan teori og praksis
    spiller sammen, når man skal bruge siden viden på arbejdsmarkedet
    Work area: Marketing & Reklame
    Period: januar 2020 - april 2020
    2018 - 2019

    Bartender/Baransvarlig

    Garbos Sportsbar

  • Salg og god service i form af servitrice.

  • Sørge for at sportsbaren blev åbnet og lukket ordentligt.

  • Holde hovedet koldt i stressede situationer.

  • Under jobbet, lærte jeg hvor vigtig det er at have en god relation til sine kunder. Samtidig lærte jeg
    at holde hoved koldt, i situationer som er præget af stor travlhed. Jeg fik en masse ansvar, da det
    var mig, som sørgede for at baren stod som den skulle, og den rigtige underholdning var på plads.
    Work area: Salg
    Period: januar 2018 - januar 2019
    2011 - 2015

    Servicemedarbejder

    Superbrugsen Fredensborg

  • Kundeservice

  • Vareopfyldning

  • Opstilling af sæson/avis udstillinger

  • I løbet af de fire år, jeg arbejdede i SuperBrugsen, stod jeg for at fylde varer op, og til tider, fik jeg
    også lov til at hjælpe med at opstille sæson/avis udstillinger. Jeg betjente også kunder, og jeg
    bestræb mig altid efter at hjælpe kunderne på den bedst mulige måde, og yde den bedste service.
    Work area: Salg
    Period: april 2011 - april 2015
    2015 - 2015

    Virksomhedspraktik

    !Solid

  • Salg og service

  • Lagerstruktur

  • Opsætning af varer

  • Under praktikforløbet, lærte jeg at have en god struktur på et lager. Dernæst lærte jeg hvordan jeg
    yder en god service over for kunderne, og hjælpe dem på den bedst mulige måde. Jeg udviklede
    min kompetence i at arbejde med mennesker, og samarbejde med gode kollegaer.
    Work area: Salg
    Period: februar 2015 - marts 2015
    My skills and abilities
    Skills
    engageret officepakken passioneret serviceminded
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk
    My preferences
    Job type
    Studiejob
    Work areas
    Administration Projektledelse Økonomi & Forvaltning
    Location
    Nordsjælland Storkøbenhavn
    Contact me!