Jeg lægger stor vægt på præcision og effektivitet, fordi jeg ved, at det gør en forskel for både medarbejdere og virksomheden. Samtidig er jeg engageret i at skabe et positivt arbejdsmiljø, hvor samarbejdet i teamet blomstrer. Det er i fællesskabet, vi finder de de bedste løsninger.

Samarbejde - Stærk samarbejdspartner på tværs af alle afdelinger og nyder at sparre med kollegaer.  

Updated 17. september 2024
My education
2012 - 2017

BA i Økonomi og Ledelse

Cphbusiness - Copenhagen Business Academy

Medarbejder- og organisationsudvikling: ledelse, værtskab, kultur- og gæsteforståelse i forhold til udvikling, medarbejdere og organisationen,
Virksomhedsdrift: styring af økonomien og udgifts- og indtægtssiden i forhold til virksomhedens bæredygtige udvikling.
Hospitality og værtskab: Du lærer om kultur- og gæsteforståelse og kommunikation i virksomheden. Der er et fokus på at udvikle en Hospitality- og værtskabs tankegang
Strategisk værdiskabelse: strategi og økonomi i forhold til udvikling af eksisterende og nye indsatsområder samt HR.
Personalejura: Den danske model i arbejdsret og ansættelsesret, love og overenskomster på det danske arbejdsmarked. Sammenhæng mellem personalejura og HR &løn
Educational area: Administration
Period: august 2012 - januar 2017
My work experience
2023 - 2023

Salgsleder vikar stilling

Eventyrteatret

Overvågning og styring af salget af billetter til forestillingerne "Peter Pan" og "Et Juleeventyr
Udvikling af strategier for at maksimere billetsalget
Daglig opfølgning på regnskaber relateret til forestillingerne. Indberette løn
Udarbejdelse af kasserapporter for at sikre korrekt registrering af indtægter og udgifter.
Udarbejdelse og tilpasning af vagtplaner for medarbejdere til forestillingerne.
Sikring af tilstrækkelig bemanding i alle relevante perioder.
At sikre en effektiv drift og et højt serviceniveau, der bidrager til en positiv oplevelse for gæsterne i Tivolis Glassalen.
Administrative hoc opgaver
Work area: Administration
Period: september 2023 - december 2023
2020 - 2023

Selvstændig fodterapeut

selvstændig

Journalføring af patienter
Rådgivning inden for diabetes
Aflastning og udførelse af indlæg
Indberettelser til Sygesikringen Danmark
Indberettelser til hovedstadsregionen
Behandling af løn i dataløn/Danløn
Udførelse af regnskab.
Indberettelser til told og skat.
GDPR håndtering
Indberettelser til sundhedsstyrelsen
Netrefusion af sygdom og barsel
Work area: Administration
Period: juni 2020 - april 2023
2009 - 2018

Freelance Eventkoordinator

Fest og eventministeriet

Som eventkoordinator med ansvaret for at koordinere eventmedhjælperne, overvåge regnskaberne og opdatere gæstelisten. Håndterede al kommunikation med gæsterne, både personligt og online, samt samarbejdede med marketingteamet om kampagner for at tiltrække flere kunder. I tilfælde af klager fra gæsterne tog jeg mig personligt af disse henvendelser for at sikre en tilfredsstillende løsning.
Work area: Administration
Period: maj 2009 - august 2018
2012 - 2014

servicemedarbejder

Tivoli A/S

Diverse event
Booking
Tidsregistrering
Work area: Administration
Period: april 2012 - december 2014
2012 - 2014

Receptions team leder på Hotel Copenhagen Star

Hotel Copenhagen Star

Løn behandling i Danløn
Håndtering af kasserapporter
Vagtplan.
Administrative opgaver
Work area: Administration
Period: april 2012 - august 2014
My skills and abilities
Skills
dataløn og danløn e-conomic it-support kundekontakt / kunderådgivning net refusion inden for sygedagpenge samt basel outlook personalejura power bi. samt pivot databaser powerpoint superbruger excel virk.dk word
Skills at working proficiency
dansk engelsk
My preferences
Job type
Fuldtidsjob
Work areas
Administration
Location
Storkøbenhavn
Contact me!