Jeg forstår forbrugeren, hvorfor de gør som de gør, og hvordan man overkommer sproglige barrierer og graver et lag dybere. Med en erhvervs-ph.d. i turisme og praktisk erfaring har jeg et stærkt fundament indenfor den akademiske verden, og kan omsætte teoretisk materiale til praktisk anvendelige indsigter.

Forbrugerindsigt Konceptudvikling innovation turisme  

Updated 10. oktober 2019
My education
2013 - 2017

ph.d. (alm.)

Aalborg Universitet

Dansk titel: ’Fremtidens Campingplads’.
Forskningsprojektet var et samarbejde mellem Videncenter for Kystturisme (CKT), Campingrådet, VisitDenmark og Aalborg Universitet. Gennem kvalitative metoder, online surveys og opslag på SoMe var formålet med projektet at nytænke campingoplevelsen i Danmark gennem undersøgelse af forbrugeroplevelser, og komme med forslag til udviklingen i fremtiden. Jeg arbejdede med kvalitativ og kvantitativ analyse, afrapportering, formidling, oplæg, undervisning og vejledning af studerende.
Educational area: Humaniora
Period: maj 2013 - juni 2017
2011 - 2013

cand.mag. i Europæiske Studier

Aalborg Universitet

Educational area: Humaniora
Period: maj 2011 - august 2013
2006 - 2009

BA i Erhvervssprog

Aarhus Universitet

Educational area: Marketing & Business
Period: januar 2006 - januar 2009
My work experience
2017 - 2019

Projektmedarbejder

Isabella A/S

Formålet var vha. design tænknings-metoder at skabe nye koncepter til oplevelser i naturen. Jeg stod for online surveys, kvalitative interviews og målgruppeanalyser og udviklede anbefalinger gennem desk research omkring trends og forbrugere. Derudover lavede jeg SoMe opslag, og en mockup hjemmeside. Jeg faciliterede innovationsworkshops internt med Isabella og med eksterne partnere både indenfor universitet og små virksomheder.
Work area: Forskning & Udvikling
Period: august 2017 - september 2019
My preferences
Job type
any
Work areas
any
Location
any
Contact me!