Nysgerrig og relationsskabende projektleder og kommunikatør. Med stærke kompetencer inden for kommunikation og projektledelse har jeg skabt resultater for flere organisationer. Jeg har markeret mig ved bl.a. at arrangere inspirerende workshops, lave målrettede kommunikationskampagner og rådgive virksomheder i strategi og markedsføring.

Projektleder Netværker Strategi Initiativtager Kommunikatør Iderig  

Updated 29. november 2017
My education
2005 - 2011

Cand.ling.merc. i Virksomhedskomm.

Aarhus Universitet

Cand.ling.merc. Virksomhedskommunikation, 2008-2011
Færdigheder: Corporate communication internt og eksternt, strategisk ledelse, CSR, branding, pressehåndtering.

Bachelor i Engelsk og Kommunikation, 2005-2008
Færdigheder: journalistisk tekstproduktion, kommunikationsplanlægning, organisationsteori, receptionsanalyse,interkulturel kommunikation, retorik, medieteori.
Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
Period: august 2005 - juli 2011
My work experience
2015 - 2016

Projektleder

OrgaNicer

Mit arbejde hos OrgaNicer spændte vidt - lige fra at arrangere erhvervskonference og virksomhedsbesøg i Dublin til afholdelse af workshops for events i Midtjylland. Hos OrgaNicer var jeg projektleder med stort P og jonglerede både med store opgaver men også med de mindre som produktion og formidling af content marketing, tekstproduktion til fx tilbud og kontrakter samt udvikling af salgsflow.
Work area: Projektledelse
Period: august 2015 - juli 2016
2015 - 2016

Kommunikationsmedarbejder

VisitHerning

Som kommunikationsmedarbejder i VisitHerning var jeg ansvarlig for en stor del af kommunikationen til organisationens medlemmer bl.a. gennem nyhedsbreve, infoark og sociale medier.
Derudover fungerede jeg som tovholder på Blå Mandag i Herning, gav en hånd med på turistbureauet og kommunikerede dagligt med samarbejdspartnere både offline og online.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: august 2015 - juli 2016
2014 - 2015

Kommunikationsmedarbejder

Fonden Midtjysk Turisme

Opgaver:
Udvikling, forfatning og formidling af håndbøger, eksempelvis håndbog i Content Marketing og håndbog i brug af personaer. Forfattet og publiceret artikler og nyheder til web og nyhedsbreve primært inden for områderne digitale medier, målgrupper og effektmåling. Strategiudvikling og ansvarlig for Midtjysk Turismes sociale medier som LinkedIn og Twitter. Udvikling og facilitering af kurser, workshops og konferencer, fx kursus i effektmåling på Facebook og konferencen Kend din målgruppe. Rådgivning inden for markedsføring og kommunikation med særligt fokus på sociale medier.

Udbytte:
Min tid hos Midtjysk Turisme har givet mig indgående kendskab til turismebranchen, herunder hvordan de forskellige aktører som destinationer, turismevirksomheder, politiske og offentlige instanser opererer og spiller sammen. Jeg har forstærket mine kompetencer som tovholder og projektleder og haft succesfuldt samarbejde med diverse konsulenter samt destinationer og turistvirksomheder. Jeg har lært at forstå de daglige udfordringer for den store attraktion samt for den lille campingplads, og er i stand til at udvikle og formidle værktøjer, der gør at virksomheder og destinationer kan overkomme nogle af disse udfordringer.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: januar 2014 - januar 2015
2012 - 2013

Kommunikationskoordinator

Nabto ApS

Opgaver:
Kommunikation med og håndtering af kunder, samarbejdspartnere og leverandører internationalt såvel som nationalt. Opbygning af ny hjemmeside samt vedligeholdelse af denne. Udarbejdelse af referencehistorier samt diverse marketingmateriale f.eks. brochurer og datasheets samt undervisningsmateriale til sælgere. Håndtering af sociale medier som Twitter og LinkedIn. Udarbejdelse af nyhedsbreve og formidling af disse. Deltagelse i messer og seminarer. Ansvar for interne arrangementer, f.eks. kickoffmøder. Fortfaldende arbejde såsom programmering af produkter, fragthåndtering, mødebooking, fakturering m.m.

Udbytte:
Jeg er blevet bekendt med brancher som IT, software og hardware, og kan håndtere B2B kommunikation med kunder som eksempelvis Danfoss. Jeg har bevist mine evner inden for projektstyring samt været selvstyrende og taget ansvar for mine opgaver - i en mindre virksomhed som er i vækst er det vigtigt at træffe en masse beslutninger selv, og se opgaverne til dørs. Jeg har fået messeerfaring bl.a. på Elektronikmessen 2012 og bevist evnen til efter kort tid at kunne formidle et emne, jeg ikke havde baggrundsviden om. Jeg havde succesfuldt samarbejde med professionelle fra forskellige baggrunde, eksempelvis salg og udvikling, samt opnået en forståelse for forretningsstrategi og økonomi i en startup-virksomhed i vækst.
Work area: Marketing & Reklame
Period: september 2012 - november 2013
2012 - 2012

PR- og kommunikationsmedarbejder

Opgaver:
Pressehåndtering, optimering og opdatering af hjemmeside, udarbejdelse af kommunikationsmateriale internt/eksternt, sponsering, kommunikation og samarbejde med forskellige interessenter og diverse adhoc-opgaver.

Udbytte:
Her fik jeg for alvor smag for arbejdet med kultur og turisme. Tiden hos Filuren gav mig et godt indblik i teaterverdenen og kulturen i Århus, og lærte mig hvorledes man kommunikerer og håndterer markedsføring med få ressourcer. Jeg fik desuden udviklet mine evner inden for pressehåndtering og opbygning af pressenetværk.
Work area: Kommunikation, Media & SoMe
Period: januar 2012 - september 2012
My skills and abilities
Skills
digitale medier empatisk iderig initiativrig kommunikatør kreativ løsningsorienteret markedsføring netværker projektleder strategisk udadvendt
Skills at working proficiency
dansk engelsk
My preferences
Job type
Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
Work areas
Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Marketing & Reklame Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Rådgivning & Support
Location
Midtjylland
Contact me!