Tell us a little bit about your self and help us match you with relevant jobs and career offers.
1Education
2You
3Job preferences
What is your highest degree? If you are still a student, then specify your highest expected title and estimated graduation date.
Who should we bid welcome among our talents?
What kind of career and job offers are you interested in? And what kind of information should we provide for you?
Profile #65259
Jeg er en engageret og åben person, som ikke går ad vejen for administrative såvel som rutineprægede opgaver. Jeg sætter mig grundigt ind i opgaverne for at kunne levere gode resultater, og trives med at koordinere og evaluere.
Virksomhedspraktik på Holbæk Sundhedscenter.
Deltagelse i borgerkurser samt ansvar for organisering af kursusdata og kursusevalueringer til brug i årsrapport.
Work area:
Data & Analyse
Period:
september 2016
-
november 2016
2016
-
2016
Videnskabelig assistet
Jeg har i min ansættelse som videnskabelig assistent på Sundhedsfremme, Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet, haft til opgave at udarbejde en forskningsoversigt over den aktuelle forskning vedrørende patientinddragelse i Danmark. Her har jeg selvstændigt struktureret de indsamlede resultater og formidlet opgavens udførelse.
Endvidere har jeg haft til opgave at indsamle og strukturere forskergruppens CV'er som forberedelse til afsendelse af forskningsansøgning.
Work area:
Data & Analyse
Period:
juli 2016
-
august 2016
2012
-
2015
Studentermedhjælper
Studentermedhjælper, opgave for Danmarks Lungeforening i
forbindelse med projekt om KOL-patienter
- Transskribering af interviews
Work area:
Data & Analyse
Period:
august 2012
-
september 2015
2014
-
2015
Studentermedhjælper
Statens Institut for Folkesundhed v/ Nanna Ahlmark
Opgaver: Transskribering af interviews på dansk og engelsk, opdatering af database
Work area:
Data & Analyse
Period:
december 2014
-
april 2015
2014
-
2014
Studentermedhjælper
Transskribering af interviews i forbindelse med projekt v/ Aalborg Universitet om inddragelse af LEGO i undervisningen