- Økonomisk og administrativ blæksprutte som trives med varierede opgaver - En god kollega med fokus på samarbejde, kommunikation og relationer - Har sans for praktiske detaljer og logistik såvel som udviklingsprægede opgaver - Jeg følger opgaverne til dørs og sørger for at indsamle og videregive nødvendig information

Alsidig ansvarlig initiativrig projektleder koordinator sekretariatsmedarbejder humanistisk økonom struktureret omhyggelig  

Updated 06. oktober 2020
My education
1986 - 1990

Cand.polit.

Københavns Universitet

Educational area: Økonomi & Revision
Period: september 1986 - november 1990
My work experience
2019 - 2020

Økonomi- og administrationschef

Human Practice Foundation

  • Ansvarlig for økonomi- og budgetstyring samt den samlede månedlige ledelsesrapportering på danske og internationale aktiviteter og projekter.
  • Håndtering af den løbende drift, herunder bogføring (i e-conomic), fakturering, betalinger, diverse indrapporteringer samt overblik over modtagne donationer.
  • Finansielt input til bestyrelsesmøder, ansøgninger mv.
  • - Diverse administrative opgaver.
    Work area: Administration
    Period: marts 2019 - juli 2020
    2015 - 2019

    Sekretariatsleder

    Chora Connection

  • Ansvarlig for de administrative processer, herunder økonomi- og budgetstyring, personale, dokumentation og arbejdsmiljøarbejde.
  • Forberedelse og opfølgning på bestyrelsesmøder, strategisk sparring, rapportering til fondene samt fundraising.
  • - Medudvikler på specifikke indsatser og arrangementer – herunder workshops, foredrag, samtalesaloner, masterclasses og udstillinger.
    Work area: Administration
    Period: januar 2015 - februar 2019
    2010 - 2014

    Afdelingsleder for Document Management, Corporate Quality

    Novo Nordisk A/S

  • Sikre strategisk fokus samt god balance mellem daglig drift og udvikling af globale kvalitetsstyringsprocesser (tværgående supportprocesser).
  • Ledelse af globale netværk samt brugerinddragelse i fm procesudvikling.
  • Funding, opstart, opfølgning og gennemførelse af udviklingsprojekter.
  • Performance management og performance board rapportering.
  • - Trivsel og medarbejderudvikling.
    Work area: Administration
    Period: august 2010 - december 2014
    2007 - 2010

    Projektleder og specialist i videndeling (Knowledge Management)

    Novo Nordisk A/S

  • Forretningsprojektleder for GlobeShare projektet.
  • Konceptudvikling, funding, projektstyring og fremdrift, ledelsesrapportering, brugerinddragelse, forandringsledelse og organisatorisk forankring.
  • - Etablering og udrulning af globalt intranet (baseret på MS SharePoint) mhp øget videndeling, samarbejde og effektivitet.
    Work area: Administration
    Period: august 2007 - juli 2010
    2003 - 2007

    Projektleder for Stakeholder Relations business support

    Novo Nordisk A/S

  • Knowledge Leadership Initiative: konceptudvikling i ft videnstrategi, videnindikatorer, videnrapportering, videndeling og samarbejde.
  • - Business Support: strategisk planlægning; budget- og økonomistyring; ledelsesrapportering; mål-, portefølje- og kontraktstyring; kvalitetssikring.
    Work area: Administration
    Period: august 2003 - juli 2007
    1999 - 2003

    Budgetfuldmægtig

    Statens Museum for Kunst

  • Økonomistyring, budgetopfølgning, ledelsesrapportering, kontraktstyring, fondsansøgninger, forskervurdering, ansættelser på særlige vilkår.
  • - Årsrapporter.
    Work area: Administration
    Period: august 1999 - juli 2003
    1996 - 1999

    Fuldmægtig

    Kulturministeriets departement

  • Analyser, artikler, pjecer og beslutningsoplæg.
  • Opfølgning på de regionale kulturforsøg.
  • Opgavefordeling mellem stat, amter og kommuner.
  • Medlem af et tværministerielt udvalg for oplevelsescentre.
  • - Ledelsessekretær (barselsvikariat) for departementschefen.
    Work area: Administration
    Period: august 1996 - juli 1999
    1991 - 1996

    Fuldmægtig

    Arbejdsministeriet

    - Økonomiske og politiske analyser, artikler og beslutningsoplæg (fx vedr. indslusningsløn og delefterløn), budgetter, ledelsesrapportering.
    Work area: Administration
    Period: februar 1991 - juli 1996
    My skills and abilities
    Skills
    administration dokumentstyring informationshåndtering kommunikation koordination ledelsesrapportering netværk projektledelse relationer samarbejde sekretariatsbetjening strategisk sparring struktur økonomistyring
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk fransk
    My preferences
    Job type
    Deltidsjob
    Work areas
    Administration Data & Analyse Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Rådgivning & Support Økonomi & Forvaltning
    Location
    Nordsjælland Storkøbenhavn
    Salary
    25.000 DKK / month
    Contact me!