Profil #202643

Co-founder af Digital Marketing iværksætter virksomhed.
Erfaren konsulent og leder indenfor forretningsudvikling, digital transformation og eksekvering af kundefokuserede og personaliserede marketingaktiviteter

Digital Marketing Omnichannel Strategy Digital Transformation marketing automation Customer journey Kunderejsen Customer Lifecycle Management Data dreven personalisering Forretningsudvikling Marketing operations CRM  

Opdateret 26. februar 2024
Min uddannelse
1990 - 1993

Cand.merc. Organisation og Strategi

Handelshøjskolen, Aarhus Universitet (ASB)

Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 1990 - september 1993
Min erhvervserfaring
2015 - nu

Co-founder

MiCAR ApS

Opstart, udvikling og drift af nystartet virksomhed med fokus på digitale salgs- og marketing services til bilbranchen. Services indeholder rådgivning og løbende eksekvering af datadrevet, automatiseret og personaliseret kundekommunikation og ehandel.
Arbejdsområde: Internet & Multimedia
Periode: maj 2015 - nu
2015 - 2018

CCO

Atcore ApS

Ansvarlig for salg og forretningsudvikling samt strategisk rådgivning af kunder indenfor digital marketing services
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: juni 2015 - marts 2018
2014 - 2015

Group Account Director - Digital Customer Experience Team

Kunde & Co

Ansvarlig for bureauets digitale services - herunder analyse, digital strategirådgivning, teknisk udviklingsledelse, kundedialog & marketing automation
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2014 - april 2015
2010 - 2014

CRM & Digital Marketing Practice Lead

Accenture

Head of the CRM Practice and Member of the Senior Management team of Accenture Management Consulting and Accenture Interactive in Denmark. Managed and leading the growth of the consulting practice.

Leading Sales & Marketing Excellence projects in large and international companies, including:
  • GN Resound: Digital Strategy & eCommerce Business Case
  • VW (Semler Gruppen): CRM Strategy - Customer Experience & Loyalty Management
  • TDC: Digital Marketing & Social Media Management
  • Carlsberg: Social Media Business Case, Optimization of Sales & Marketing Operations
  • - Maersk Drilling: CRM strategy & Process & Application Implementation
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: marts 2010 - januar 2014
    Mine kompetencer
    Evner
    complex project & cxo relationship selling crm strategy & solutions customer value driven journey management digital marketing digital transformation innovation & business development marketing operating model omnichannel strategy sales excellence (value & insight based selling)
    Sprog på arbejdsniveau
    ingen angivet
    Mine præferencer
    Jobtype
    alle
    Arbejdsområde
    alle
    Geografi
    alle
    Kontakt mig!