Profil #100281

Som person er jeg meget ansvarlig - tager ejerskab. Jeg vil gerne have at mit daglige arbejde gøres på en struktureret måde, dog med hensyn til mine kolleger. I sidste ende ser jeg mig selv som den meget rolige, gode lytter og praktiske person også. I de år, jeg har arbejdet med ERP-systemer, ville jeg klassificere mig selv som superbruger i S

Opdateret 30. juli 2020
Min uddannelse
2006 - 2008

Anden mellemlang videregående udd.

Erhvervsskolen Hamlet

Kontoruddannelsen med speciale i administration (Erhvervsskolen Nordsjælland)
Uddannelsesområde: Administration
Periode: juni 2006 - august 2008
2004 - 2006

Anden kort videregående udd.

Erhvervsskolen Hamlet

Handensskolens Grunduddannelse (HG2)
Uddannelsesområde: Administration
Periode: august 2004 - juni 2006
1998 - 1999

Udvekslingsophold

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Afgangselev på Carson High School, Carson City, Nevada, USA
Uddannelsesområde: Administration
Periode: august 1998 - juni 1999
Min erhvervserfaring
2018 - 2019

Master Data coordinator

H. Lundbeck A/S

Færdigvarer – Oprettelse af nye produkter i SAP.
Master receipes – Oprettelse og vedligeholdelse af Bill of material (BOM).
SAP workflow – Vedligeholdelse af batch search, listing og inspection plans.
SOP & GMP – Forståelse af arbejde med SOPér og GMP.
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: marts 2018 - marts 2019
2018 - 2018

Master Data coordinator

Master Data – Oprettelse af nye produkter i SAP.
Vedligeholdelse – Af sourcelist og inforecords.
Arbejdsområde: Indkøb
Periode: marts 2018 - april 2018
2016 - 2017

Demand Planner

Hamelin A/S

Forecast i SAP APO – Justering af forecast fra historik udgør den største del af min arbejdsdag hvor der tages højde for sæson præget produkter og ligeledes nye kampagner hvilke sker i samarbejde med salg.

Bestillinger i SAP SNP – Ansvarlig for own brand produkter fra flere Europæiske og Asiatiske eksterne leverandører, gennemgang med ordrebebræftelser og opfølgning på forsinkelser samt udgået produkter i tæt samarbejde med salg, lager og kundeservice.

Speditører – Arbejder med forskellinge speditører i forbindelse med leverencer fra Asien.

Master Data – Daglig opdatering og oprettelse af nye produkter.

Fakturer – Daglig håndtering af fakturer fra leverandør m.m.

Intercompany – Sørge for levering til DC-to –DC.
Arbejdsområde: Indkøb
Periode: februar 2016 - juli 2017
2013 - 2015

Supply Chain Planner

Staples Sverige AB

Daglige bestillinger – Ansvarlig for 2000 forskellige produkter fra flere Europæiske og Asiatiske leverandører, gennemgang med ordrebekræftelser og opfølgning på forsinkelser samt udgået produkter i tæt samarbejde med salg, lager og kundeservice.

Varedata – Oprettede/opdaterede vare nr ved at indhente produktdata til SAP R3 fra respektive produktansvarlig og leverandør.

Forecast – Hver uge sendte jeg via SAP R3 forecast til leverandørene.

Leverandører – Ugentlig statusmøder med henblik på restordre og nye produkter. Gennemgang og godkendelse af fakturer.

Lagerregulering – Daglig opfølgning med lager for at forhindre tab ved leverenser.
Arbejdsområde: Indkøb
Periode: juni 2013 - september 2015
2010 - 2013

Supply Chain Planner

Staples Danmark

Bestillinger – De daglige bestillinger blev foretaget i SAP R3.

ISO 9001:2008 – Kvalitetsforbedring af indkøbsafdelingen for Staples Danmark, mindske
tidsbrug og ressourcer ved at kortlægge og fjerne unødvendige punkter i indkøbsprocessen.

Priser – Fik tildelt prisen Associate award q2 2010 - For at effektivisere processen mellem Supply Chain og outbound/inbound på lageret.
Arbejdsområde: Indkøb
Periode: maj 2010 - maj 2013
2009 - 2010

Purchaser

Corporate Express

Daglige bestillinger – Brugte jeg Microsoft Dynamics XAL med ansvar for flere forskellige
produktgrupper det var med til at give mig et stort netværk og produktkendskab.

Skaffevarer – At finde specifikke produkter som ikke var en del af sortimentet, men med stor efterspørgelse for kunden.

Lageret – For at fremme produktiviteten på indkøbs og leveringstid havde jeg tæt samarbejde med lageret for at forhindre evt. restordrer og fejl leverenser.
Arbejdsområde: Indkøb
Periode: april 2009 - april 2010
2008 - 2009

Indbound warehouse receipient

Corporate Express

Varemodtagelse – Modtog og registrerede alle forsendelser fra leverandører og fyldte varer op på lokationer.

Volume optimering – Flyttede produkter til optimal lokation for at minske tab af plads.

RMA – Kreditering af returvarer el. vidersendelse til reparation.

Emballage / Afsendelse af varer.
Arbejdsområde: Transport & Logistik
Periode: september 2008 - april 2009
Mine kompetencer
Evner
erp excel forecast gmp indkøb indkøbsordre lagerstyring microsoft dynamics xal outlook sap sap apo sap mm-im sap mm-pur sap sd sap snp sop
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Indkøb Transport & Logistik
Geografi
Nordsjælland Storkøbenhavn Udlandet (øvrige)
Lønønske
35.000 DKK / måned
Kontakt mig!