Min baggrund er følgende - uddannet cand.merc.int fra Copenhagen Business School (CBS) og har erhvervserfaring med internationalt salg og marketing. Jeg behersker tre sprog flydende - dansk, engelsk og russisk. Marketing Manager Atlantic Shipping A/S • Ansvarlig for

Opdateret 26. marts 2019
Min uddannelse
9
1996 - 2004

Cand.merc.

Copenhagen Business School - CBS

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 1996 - juli 2004
Min erhvervserfaring
2017 - nu

Supply Chain Planner

BAT - British American Tobacco Denmark

ERHVERVSERFARING

Cand.merc. int fra CBS, flydende i dansk, engelsk, russisk. International marketing, kundeservice, supply chain, projektadministration.



2017 – Supply Chain Medarbejder British American Tobacco

• Demand planner for det baltiske marked. Daglig kontakt med
• distributører og fabrikker i udlandet.
• Ordre behandling i SAP, ordre behandling flow kontrol
• Master databehandling

2011 – 2016 Marketing Manager Atlantic Shipping A/S

• Ansvarlig for kundekontakt og kundedatabase (CRM)
• Marketing opgaver (online marketing, messer)
• Assistance til skibsmæglerene, fokus på Rusland, Kina
• Firmaets brand blev styrket gennem implementering af en ny hjemmeside (design, funktionalitet). Direkte kontakt til leverandør

2010 – 2011 Konsulent/Projekt Landbrug og Fødevarer

• Afsætningsfremmende projekter i bl.a. Kina, Rusland og Ukraine
• Ansvarlig for medlems- og kundekontakt i forbindelse med arrangementer (messer, delegationer)
• Udarbejdelse af præsentationsmateriale (brochure, visuelle præsentation)
• Forberedelse og gennemførelse af internationale messer

2006 – 2010 Projektkoordinator Ementor Danmark A/S

• Udarbejdelse af ledelsesrapporter
• Vedligeholdelse af styreplaner
• Udarbejdelse af materiale til kundemøder
• Sikrede at UMVIS-projekt (visum system til danske ambassader) blev succesfuld afsluttet iht. planen og til den ønskede budget.

2004 – 2005 Barselsorlov

1998 – 2003 Kundeservicemedarbejder TNT Express Denmark A/S

• Daglig kundekontakt (telefonisk og skriftlig)

1996 – 1999 Salgs- og marketingkonsulent Voss & Co.

• Telefonisk og skriftlig kommunikation med kunder og samarbejdspartnere (Denmark, Rusland, Ukraine)
• Udarbejdelse af salgs- og præsentationsmateriale (fødevarer)

1994 – 1996 Personal assistent Carlsberg International A/S Moskva

• Ansvarlig for kunderelationer (B2B)
• Marketingevents (messer, PR-events)
• Sekretæropgaver og tolkeopgaver.
Arbejdsområde: Administration
Periode: juli 2017 - nu
Mine kompetencer
Evner
ingen angivet
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk russisk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Eksport Human Resources Indkøb Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Marketing & Reklame Salg Transport & Logistik
Geografi
Storkøbenhavn
Lønønske
32.000 DKK / måned
Kontakt mig!