Profil #10724

Jeg har solid erfaring inden for organisationsudvikling, forretningsafklaring og projektledelse, hvor jeg særligt brænder for at bygge bro mellem teknologi, forretningsprocesser, brugere og interessenter. Jeg er vant til at samarbejde på tværs af komplekse politisk styrede organisationer med mange interessenter.

projektleder projektledelse AC´er Akademisk medarbejder HR Sundheds IT organisationsudvikling interessenthåndtering Digitalisering Forandringsledelse Forretningsafklaring projektkoordinering projektadministration projektimplementering specialkonsulent  

Opdateret 05. januar 2022
Min uddannelse
2016 - 2021

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

IPMA certificeret projektleder (niveau C)
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: november 2016 - november 2021
9
2004 - 2007

Cand.scient.soc.

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Fagligt fokus: Organisationsudvikling, strategi og ledelse, CSR, international politik og økonomi.

Speciale: Omhandlede offentlig-private partnerskaber med henblik på at skabe udvikling i udviklingslandene og blev lavet i samarbejde med UNDP Nordic og Grundfos.

Projekt: Managers on the shop floor - en undersøgelse af synlig ledelse i forbindelse med indførelsen af Lean i Novo Nordisk Product Supply. Projektet blev lavet i samarbejde med Novo Nordisk.
Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2004 - maj 2007
9
2000 - 2004

BA i Sprog og Europæiske Studier

Copenhagen Business School - CBS

Fagligt fokus: Europæisk politik, økonomi, EU–relaterede forhold, erhvervsjura og kommunikation.

Erasmus-studerende ved Universidad de Sevilla, Spanien (1 semester) 2002
Uddannelsesområde: Sprog, Media & Kommunikation
Periode: september 2000 - juni 2004
Min erhvervserfaring
2014 - 2021

IT Projektleder

Center for IT og Medicoteknologi, Region Hovedstaden

Som IT projektleder inden for sundheds-IT i Region H har jeg været vant til at gennemføre projekter på et område med stor kompleksitet og mange interessenter. Mit primære fokus er at skabe bro mellem IT og forretningen, så der bliver udviklet og implementeret løsninger af høj kvalitet.

Primære opgaver:
  • Projektledelse og organisationsudvikling inden for sundhedsteknologi
  • Sparringspartner for flere projektlederkollegaer
  • Forretningsafklaring og forandringsledelse
  • Interessenthåndtering og kommunikation
  • - Leverandør- og kontraktstyring
    Arbejdsområde: Projektledelse
    Periode: december 2014 - december 2021
    2013 - 2014

    HR Projektleder (Projektansættelse)

    Københavns Universitet (KU)

    Jeg trådte ind i et omfattende og komplekst projekt med udvikling af en ny trivsels- og tilfredshedsmåling for alle ansatte (9.700) og studerende (39.000) på KU, som jeg fik gennemført med stor succes.

    Primære opgaver:
  • Organisationsudvikling, projektledelse og projektkoordinering
  • Procesoptimering, procesledelse og facilitering af netværk
  • Interessenthåndtering og kommunikation
  • - Ledelsesbetjening- og rapportering
    Arbejdsområde: Human Resources
    Periode: august 2013 - november 2014
    2011 - 2013

    HR konsulent (Vikariat)

    Gentofte Hospital

    Primære opgaver:
  • Organisationsudvikling, procesoptimering og projektledelse inden for HR-området
  • Udarbejdelse af større analyser samt udarbejdelse af HR kvalitetsdata
  • Tværgående samarbejde og interessenthåndtering
  • Sekretariats- og ledelsesbetjening
  • - Kursusadministration
    Arbejdsområde: Human Resources
    Periode: januar 2011 - marts 2013
    2008 - 2010

    Projektleder

    Københavns Kommune Koncernservice

    Primære opgaver:
  • Projektledelse af tværgående IT-udviklingsprojekter
  • Udvikling af forretningsgange og processer
  • Tværgående opgaveløsning og interessenthåndtering
  • - Kontrakt- og leverandørstyring
    Arbejdsområde: Projektledelse
    Periode: august 2008 - januar 2010
    2007 - 2008

    Junior Project Manager (Projektansættelse)

    IBM Service Delivery Center Denmark A/S

    Primære opgaver:
  • Ansvarlig for projektadministrationen- og koordineringen i et stort komplekst projekt
  • Tværfagligt samarbejde og kommunikation
  • - Ledelsesbetjening og interessenthåndtering
    Arbejdsområde: Projektledelse
    Periode: oktober 2007 - juli 2008
    2007 - 2007

    Salgskoordinator (Vikariat)

    Philips Healthcare

    Koordinering af salgsaktivitet i Danmark - herunder indsamling og koordinering af materiale til EU udbud.
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: juni 2007 - august 2007
    2006 - 2007

    Nordic Management Assistant (Deltidsansættelse)

    Philips Danmark A/S

    Primære opgaver:
  • Ledelsesbetjening af den nordiske ledelsesgruppe
  • - Konkurrent- og markedsanalyser
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: oktober 2006 - maj 2007
    2003 - 2006

    Receptionist & administrativ medarbejder (Deltidsansættelse)

    Berlitz Language Services

    Primære opgaver:
  • Udviklingsopgaver og procesoptimering
  • Konkurrent- og markedsanalyser
  • Kundeservice
  • Oplæring af nye receptionister og administrative medarbejdere
  • - Kursusadministration
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: februar 2003 - september 2006
    Mine kompetencer
    Evner
    analyser arbejdsganganalyser engagement forretningsudvikling implementering kommunikation kvalitetsbevidst ledelsesbetjening ledelsesinformation nysgerrighed organisationsudvikling overblik procesoptimering projektledelse robusthed samarbejde strategi sundheds it udvikling af it
    Sprog på arbejdsniveau
    engelsk dansk nordisk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse Human Resources Indkøb Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Rådgivning & Support Økonomi & Forvaltning
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Vestsjælland Østsjælland
    Lønønske
    55.000 DKK / måned
    Kontakt mig!