Mit bidrag til jer er en kuffert fyldt med stor arbejdskapacitet og både gode faglige og personlige kompetencer. Jeg er typen, som farvekoordinerer min garderobe og elsker to-do lister. Perfektionist? Struktureret? Ja, men det betyder kun, at I får en medarbejder, der er i stand til at koordinerer, strukturerer og ikke mindst har øje for detalje

Opdateret 13. maj 2018
Min uddannelse
2015 - 2017

Cand.merc. Organisation og Strategi

Aarhus Universitet

Gennem min uddannelse har jeg fået et teoretisk og analytisk fundament, som kan inspirere til gode løsninger. Min kandidat i strategi, organisation og ledelse har styrket mit kendskab til følgende områder:
• Strategi og virksomhedsudvikling
• Ledelse og organisatoriske ændringer
• Forståelse for organisationens struktur og -adfærd
• Teoretisk forståelse for forandringsledelse
• Udviklingen af internationale og nationale HR-processer

Min kandidatafhandling er et casestudie i samarbejde med LEGO Koncernens Corporate IT afdeling omkring Agil kultur i projektarbejde. Afhandlingen skrev jeg sammen med min studiemakker og vi fik karakteren 10 (B) til eksamen.
Uddannelsesområde: Human Resources
Periode: juli 2015 - juni 2017
Min erhvervserfaring
2016 - 2017

Studentermedarbejder

LEGO Koncernen

I LEGO Koncernen har jeg blandt andet arbejde med deres uddannelsesprogram, hvor formålet er at forbedre medarbejdernes sproglige og kulturelle kompetencer. Mine primære arbejdsopgaver var at sikre effektive processer i forbindelse med kursusregistrering samt optimering af programmet. Derudover havde jeg ansvaret for at udsende tilfredshedsundersøgelser samt at arbejde med deres besøgsprogram, hvor jeg tog mig at forskellige forespørgsler og havde en koordinerende rolle. Derudover har jeg fået erfaring med planlægning og koordinering af forskellige pressearrangementer og events.
Gennem dette arbejde har jeg lært at:
• Arbejde i en global organisation
• Samarbejde med kollegaer i andre lande
• Forretningskommunikation på engelsk
• Koordinering og håndtering af deadlines og events
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: maj 2016 - juli 2017
2011 - 2017

Tjener

Move On Career ApS

Under min studietid har jeg arbejdet som tjener i weekender og ferier. Dette har lært mig vigtigheden og værdien af samarbejde. Derudover har jeg lært at:
  • Have overblik over situationen i et stresset miljø
  • Koordinering og effektivitet
  • • Forsta°else af kundens behov
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: februar 2011 - maj 2017
    2011 - 2011

    Kontor assistent og receptionist

    Efter min gymnasiale uddannelse arbejdede jeg i Actona Company finansielle afdeling samt i receptionen. Igennem min tid hos Actona Company fik jeg indsigt i at arbejde i en international virksomhed, hvilket skabte min interesse for organisation og økonomi. Arbejdet gav mig følgende kompetencer og erfaringer:
  • Arbejde pa° tværs af afdelinger
  • • Forsta° strukturen i en organisation
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: februar 2011 - august 2011
    Mine kompetencer
    Evner
    forretningsanalyse forretningsforståelse hr hrm indkøb kommunikation koordination kundebetjening kundesupport kursusplanlægning kursusudvikling medarbejderudvikling organisationsteori organisationsudvikling personlaleadministration projektledelse rapportskrivning salg strategi og organisation strategisk planlægning strategisk udvikling tilrettelæggelse
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Graduate/trainee Iværksætterprojekt
    Arbejdsområde
    Administration Human Resources Indkøb Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Projektledelse Undervisning
    Geografi
    Fyn Midtjylland Nordjylland Nordsjælland Storkøbenhavn Sønderjylland Vestjylland Vestsjælland Østjylland (Aarhus) Østsjælland
    Kontakt mig!