Min personlighed afspejles i udadvendthed, selvstændighed, struktureret, nytænkende og tillidsvækkende. Dette har betydning for, at jeg ikke ser udfordringer som en begrænsning men som en mulighed for at øge mine faglige og personlige kompetencer. Derudover er jeg proaktiv med stærke samarbejdsevner, da jeg ser vigtigheden i at kunne samarbej

Ambitiøs Engageret Resultatorienteret ansvarbevidst  

Opdateret 28. november 2017
Min uddannelse
2015 - 2017

Cand.merc. Organisation og Strategi

Aalborg Universitet

Et kandidatstudie med fokus på specifikke organisatoriske og strategiske
problemstillinger, hvor jeg har skabt kompetencer inden for:
  • Ledelse, organisering samt strategisk udvikling
  • Organisatorisk/kulturel forandring
  • Forandringsledelse
  • HR og kommunikation

  • Min kandidatafhandling handlede om de organisatoriske udfordringerne der opstår ved
    at være i en organisation, hvor der satses på udvikling og
    vækst.
    Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
    Periode: september 2015 - juni 2017
    2013 - 2014

    BA

    Aalborg Universitet

    Et bredt teoretisk og praktisk kendskab til virksomhedsmæssige forhold,
    hvor mine kompetencer ligger inden for:
  • Organisering
  • Ledelse
  • Strategi
  • Forretningsmodeller

  • Mit bachelorprojekt handlede om mulighederne for at skabe motivation og
    trivsel blandt ungarbejdere i dagligvarebranchen
    Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
    Periode: september 2013 - december 2014
    2011 - 2013

    AP Marketing Management

    Anden uddannelsesinstitution i Danmark

    Markedsføringsøkonomsuddannelsen har givet mig et indblik i virksomheders
    strategiske og økonomiske grundlag. Kompetencer indenfor:
  • Markedsføring og salg
  • Erhvervsøkonomi
  • Kommunikation, organisation og ledelse

  • Min afgangsopgave handlede om betydningen af netværks- og partnerdannelse
    inden for byggebranchen
    Uddannelsesområde: Marketing & Business
    Periode: september 2011 - juni 2013
    Min erhvervserfaring
    2015 - 2017

    Teamleder/tjener

    Familien Buhlmann Koncern

    Primære arbejdsopgaver har bestået i at servicere hotellets gæster og jobbet
    har givet mig muligheden for at være selvstændig, hvor jeg har påtaget
    mig et stort ansvar gennem mine ansættelsesperiode. Hos Familien Bühlmann har
    jeg lært vigtigheden af at være omstillingsparat i en travl branche samtidig
    med, jeg har vist, at jeg har været i stand til at bevare overblikket
    selvom jeg har haft flere bolde i luften på en gang. Dette har betydet, at
    jeg i højere grad har været fleksibel til at kunne foretage flere forskellige
    arbejdsopgaver i løbet af en dag. Selvom jeg har været ansat inden for en
    travl branche, har jeg altid forsøgt at være struktureret i mit arbejde og
    derved kommet i mål med mine arbejdsopgaver.

    Derudover har jeg har gennem min stilling haft ansvaret for de øvrige ansatte, således
    alle har vidst hvad deres arbejdsopgaver har bestået i samtidig med, at
    det har været mit ansvar at agere sparingspartner i løbet af en arbejdsdag.
    Ansvaret har givet mig indsigt i en lederstilling, hvor overblikket og omstillingspartheden
    er vigtig.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: marts 2015 - november 2017
    Mine kompetencer
    Evner
    analytiske kompetencer forretningsanalyse forretningsmodeller forretningsstrategi forretningsudvikling koordinering kundeservice microsoft office organisationsforandring organisationsudvikling projektledelse projektplanlægning strategi udvikling strategisk planlægning teamwork
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Human Resources Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Projektledelse
    Geografi
    Midtjylland Nordjylland Storkøbenhavn Østjylland (Aarhus)
    Kontakt mig!