Jeg motiveres af en hverdag, der både præges af rutineopgaver og opgaver, der pludselig kommer flyvende ind fra højre. Jeg brænder for kommunikation og formidling, enten internt i virksomheden eller eksternt ud til kunder. En bred kontaktflade giver mig muligheden for at bruge den service, der har forankret sig i mig.

Opdateret 02. april 2020
Min uddannelse
2015 - 2016

Cand.mag. i Internationale Studier

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Obligatoriske fag:
?? Readings in Social Science
?? International Relations in Theory and Practice
?? Global Political Economy.
?? Research Methods in the Social Sciences
Valgfag:
?? Dilemmas of International Ethics
?? International Security in the Global Era.

Titel på speciale: How has R2P changed Humanitarian Intervention and what are the implications for the Institution of War?

Kompetencer:
?? Research og analyse - Tekst- og dataanalyse for at finde en brugbar konklusion. Diverse problemstillinger har ført til et løsningsorienteret mindset.

?? Kommunikation og formidling - Formidling af komplekst materiale på en letforståelig måde, samt tilpasning af kommunikationen til forskellige niveauer. Dermed kan jeg begå mig på alle niveauer i en organisation/virksomhed, og sikre en god kommunikation til de sociale medier.

?? Koordinering og overblik - Med gode koordinationsevner og et solidt overblik kan jeg være en alsidig blæksprutte, der sikrer struktur og overholdes af deadlines.
Uddannelsesområde: Samfundsvidenskab
Periode: september 2015 - september 2016
Min erhvervserfaring
2020 - nu

Skribent & SoMe-Manager

UngTilUng

Skribent og SoMe-Manager i organisationen UngTilUng, der er et tilbud til sårbare unge. Som skribent skriver jeg artikler til selvhjælpskassen på organisationens hjemmeside, og som SoMe-manager for deres Facebookside varetager jeg siden med jævne mellemrum.
• Produktion af SEO-venlige artikler/content til hjemmeside indenfor forskelige temaer.
• Håndtering af Facebooksiden i forhold til nye opslag, deling af artikler, blogs og gode råd, samt besvarelse af kommentarer.

Resultater og kompetencer:
• SEO-venligt content, der skaber værdi og giver gode råd.
• Content der er tilpasset målgruppen og mediet.
• Sikkert management af sociale medier og deling af indhold, der skaber mere trafik til siden.
Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
Periode: februar 2020 - nu
2019 - 2019

Personlig Assistent

Van Horn (Producer Iben Søtang)

PA for filmproducer Iben Søtang.
Mine opgaver indeholdt blandt andet:
?? Korrekturlæsning af produktionsbeskrivelser, fondsansøgninger m.m. - Dette har resulteret i gode ansøgninger, der har givet midler til produktionen.
?? Kommunikation - Videreformidling af information fra produktionsteamet til andre teams på set, samt kontakt til skuespillere og andre interessenter. Den gode kommunikation har skabt gode relationer og god stemning.
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 2019 - oktober 2019
2018 - 2019

Salgsleder

Lidl Danmark

Som salgsleder var jeg en del af ledelsesteamet.
Udover medansvar for den daglige drift bestod mine opgaver af:
?? Kassearbejde og vareopfyldning
?? Uddelegere opgaver
?? Hjælpe kunder

Kompetencer:
?? Ledelse - Som en del af ledelsesteamet stod jeg til tider med ansvaret for butikken, de andre medarbejdere og uddelegeringen af dagens opgaver. Med en åben ledelsesstil sikrede jeg et godt samarbejde på tværs af funktionerne.

?? Kundeservice - Kommunikationen med kunder fyldte meget alle dage, og de kom altid i første række. Jeg sikrede en god modtagelse af kunder, der altid fik den hjælp de havde brug for, samt en tilpasning af min kommunikation til den enkeltes niveau.

?? Koordination - Overblik og planlægning var en stor del af hverdagen, når alle opgaver skulle klares inden lukketid, især på dage hvor der var ekstra travlt. Jeg skabte struktur i en travl hverdag, hvor der var plads til ekstra opgaver, uden at det hele væltede.
Arbejdsområde: Salg
Periode: juni 2018 - maj 2019
2012 - 2016

1. Assistent

Lidl Danmark

Som 1. assistent var jeg lukkeansvarlig og mine opgaver var:
?? Kassearbejde og vareopfyldning
?? Butiksrengøring
?? Bake-off
?? Lukkerutiner
?? Hjælpe kunder

Kompetencer:
?? Kundeservice - Kommunikationen med kunder fyldte meget alle dage, og de kom altid i første række. Jeg sikrede en god modtagelse af kunder, der altid fik den hjælp de havde brug for, samt en tilpasning af min kommunikation til den enkeltes niveau.

?? Ansvar - At tage hånd om de andre medarbejdere og hjælpe dem med at blive bedre og nå deres arbejde, da eventuelle fejl og mangler ville falde tilbage på mig som leder.

?? Struktur - At holde styr på diverse opgaver og hvor langt alle var i dem, så en ny altid kunne springe ind og tage over, hvis det var nødvendigt. Alting var på sin plads, så alle kunne finde det hele, og tidsplaner blev overholdt.
Arbejdsområde: Salg
Periode: juni 2012 - august 2016
Mine kompetencer
Evner
research analyse formidling internationale relations kommunikation koordination kundeservice ledelse microsoft office research sap seo sociale medier
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Administration Eksport Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Politik & Samfund Projektledelse
Geografi
Midtjylland Sydøstjylland Vestjylland Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!