Administrativ medarbejder, Flexjob ca.15 t/ugen Jeg har stor erfaring med med en bred vifte af administrative opgaver og kundeservice. Jeg er en selvstændig, ansvarsbevidst pige med et godt overblik og et stort engagement. Jeg er fleksibel, serviceminded og har gode IT-kundskaber.

Opdateret 16. oktober 2016
Min uddannelse
2001 - 2003

Markedsføringsøkonom

Aarhus Business College

Uddannelsesområde: Administration
Periode: januar 2001 - januar 2003
Min erhvervserfaring
2012 - nu

Kontor- og marketingsassistent

Kontor- & marketingsassistent, Fleksjob 15 timer ugen

Som kontor- & marketingsassistent har jeg ansvaret for, at produktion og lager har de korrekte labels, samt at indhente produktinformation fra leverandørerne. Udarbejdelse af nyhedsbreve og div. salgsmaterialer samt opdatering og ajourføring af produktinformation på alle brugerflader.

Opdatering og ajourføring af produktark og labels
Udarbejdelse af bannere, skilte mv. til kunder og messebrug
Udsendelse af div. marketingsmateriale til kunder
Udarbejdelse/udsendelse af nyhedsbreve til kunder og eksterne sælgere
Design af labels
Printe labels til produktionen
Indhente og indsende produkt dokumentation til Fødevarestyrelsen
Ordrebehandling
Diverse ad hoc opgaver
Arbejdsområde: Administration
Periode: februar 2012 - nu
2004 - 2011

Customer Service Assistant, Milliken A/S

Som Customer service Assistent varetager jeg den daglige kontakt med primært engelsksprogede kunder. Håndterer forespørgsler og reklamationer af enhver art, samt assisterer sælgerne med udsendelse af div. materiale og opfølgning. Endvidere har jeg en central koordinerende rolle de forskellige afdelinger imellem og kunderne samt en tæt kontakt til produktion og planlægning baseret i England.


Kunde-/sælgerkontakt telefonisk og elektronisk vedr. f.eks. ordre, priser, leveringstider, produkter mv.
Ordrebehandling
Reklamationsbehandling
Opdatering af hjemmeside i Microsoft SharePoint 2007 – Content Management System
Koordinering mellem produktion, forsendelse, salg og design
Bookning af transport, fragtbreve, UPS dokumenter, indhentning af POD
Diverse ad hoc opgaver
Arbejdsområde: Salg
Periode: september 2004 - september 2011
2001 - 2001

Sekretær

Bogføring, fakturering og afstemning af regnskab
Registrering af timesedler samt lønregnskab
Kopiering, arkivering, renskrivning og fakturering
Ajourføring af kunde-/ordrekartotek
Arbejdsområde: Administration
Periode: januar 2001 - december 2001
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob
Arbejdsområde
Administration
Geografi
Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!