Profil #165618

Erfaren projektleder og oplevelsesøkonom, der brænder for at skabe værdi og udvikling. Mine spidskompetencer omfatter bl.a. projekt- og procesfacilitering, tværfagligt samarbejde og sekretariatsbetjening. Desuden bred erfaring med analyse, koordinering, kommunikation og erhvervsudvikling samt fundraising, events og kultur.

projektledelse koordinering proces sekretariat fundraising kommunikation formidling event erhvervsudvikling udvikling kultur historie oplevelse oplevelsesøkonomi samarbejde tværfaglig museum analyse research politik facilitering fødevare  

Opdateret 27. maj 2019
Min uddannelse
2013 - 2016

Cand.mag. i Oplevelsesøkonomi

Aarhus Universitet

Kandidatuddannelse i krydsfeltet mellem humaniora og samfundsvidenskab. Fokus er på værdiskabelse, og arbejdsformen er tværfaglige og udviklingsorienterede projekter. Fagene omfatter bl.a. projektledelse, brugerinvolvering, konceptudvikling, oplevelsesdesign, strategisk analyse, og kvalitativ metode. Udbytte:
• Jeg kan analysere et felt, for derpå at designe og realisere projekter med forandringspotentiale.
• Jeg kan agere innovativt og skabe meningsfulde oplevelser der skaber værdi for brugerne.
• Jeg kan samarbejde med alle fagligheder, og inddrage interessenter som aktive ressourcer.
• Jeg kan afvikle fokusgruppeinterviews, workshops og kreative processer.
• Erfaring med komplekse emner samt udformning af præsentationer, delmål og evalueringer.

Specialeprojekt, Eksamenskarakter: 10
Specialeprojekt lavet i samarbejde med Dansk Flygtningehjælp, omhandlende integration af højtuddannede syriske flygtninge. Analyse; Fokusgruppeinterviews; Workshops; Samarbejde; Udarbejdelse af nytænkende metoder til integration.
o Analyse af flygtninges situation, kompetencer og behov. Interviews og fokusgrupper.
o Udarbejdelse af nytænkende metoder til integration – med udgangspunkt i den enkelte borger.
o Udvikling/afholdelse af anderledes integrationsarrangement med flygtninge og danskere.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: september 2013 - juni 2016
2009 - 2013

BA i Historie

Aarhus Universitet

Bachelor i Historie, tilvalg i Sociologi.

Udbytte: Stor forståelse for interkulturelle og samfundsmæssige sammenhænge, og en dybdegående historisk indsigt.

Historie har udviklet mine kompetencer ift. formidling, analyse og strukturering.

Sociologi har givet mig forståelse for social adfærd (individuel og kollektiv), sociale dynamikker og kvalitativ metode.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: september 2009 - juni 2013
Min erhvervserfaring
2019 - 2019

Projektleder

Randers Social- og Sundhedsskole

Projektleder i Udviklingsenheden på Randers Social- og Sundhedsskole

Som projektleder i Udviklingsenheden har jeg arbejdet med at udvikle skolens erhvervsindsats. Konkret har jeg arbejdet med kortlægning af potentialer og etablering af nye partnerskaber/samarbejder mellem skole og virksomheder for derigennem at skabe vækst, udvikling og innovation. Mine arbejdsopgaver har bl.a. omfattet analyse, konceptudvikling, koordinering og kommunikation. Mit arbejde har resulteret i et produkt (en række konkrete værktøjer), som Randers Social- og Sundhedsskole fremadrettet kan anvende til at etablere nye udviklingsorienterede partnerskaber med erhvervslivet.
Arbejdsområde: Forskning & Udvikling
Periode: april 2019 - maj 2019
2018 - 2018

Sekretariatsmedarbejder

Norddjurs Kommune

Som sekretariatsmedarbejder i Erhvervs- og arbejdsmarkedssekretariatet servicerede jeg politiske udvalg og direktørniveauet i kommunen. I opgaveløsningen anvendte jeg mine stærke strukturerings-, research- og analysekompetencer samt mit skarpe blik for videreformidling af komplekst stof på en letforståelig måde.

• Udarbejdelse af dagsordner, sagsfremstillinger/beslutningsoplæg og notater.
• Desk research og indsamling af information internt i forvaltningen såvel som eksternt.
• Tæt dialog og sparring med andre afdelinger og eksterne aktører.
• Kvalitetssikring og korrekturlæsning.
• Planlægning og koordinering af aktiviteter.
Arbejdsområde: Politik & Samfund
Periode: april 2018 - december 2018
2017 - 2018

Projektleder og kommunikationsmedarbejder

Norddjurs Kommune

Som projektleder på to erhvervsudviklingsprojekter og som erhvervsafdelingens kommunikationsansvarlig havde jeg mange samarbejdsflader og stor kontakt ud af huset, hvor jeg bl.a. arbejdede tæt sammen med en lang række virksomheder og organisationer.

Mit arbejde omfattede:

• Projektledelse: Udarbejdelse af projektplan; Koordinering af projektaktiviteter og -samarbejder; Konceptudvikling; Sikring af fremdrift i projekt/proces; Planlægning og afvikling af møder; Budget-lægning og -styring; Markedsperspektivering; Referater; Afrapportering; Evaluering.
• Kommunikation og markedsføring: Vedligeholdelse af hjemmesider; Produktion af indhold til Facebook og LinkedIn; Udarbejdelse og udsendelse af nyhedsbreve og pressemeddelelser; Promover-ing af SoMe-indhold; Udarbejdelse og indrykning af annoncer.
• Fundraising: Fundraising af i alt 472.000 kr. til gennemførelse af projekter; Research; Udarbejdelse af ansøgninger; Koordinering af midler; Samarbejde med fonde; Afrapportering.
• Andet: Planlægning/afvikling af arrangementer; Borgerbetjening; Journalisering; Sagsfremstilling.
Arbejdsområde: Projektledelse
Periode: januar 2017 - december 2018
2015 - 2015

Projektleder

Food Organisation of Denmark

Projektleder, Food Festival

Nordens største fødevarefestival med over 30.000 besøgende. I min praktik var jeg projektleder for to større festivalområder, hvor jeg var ansvarlig for planlægning og afvikling.

Mine arbejdsopgaver:

• Strukturering: En struktureret arbejdstilgang, samt et tæt samarbejdede med kolleger og aktører var essentielt i et projektarbejde med skiftende projektfaser og mange deadlines.
• Koordinering og servicering: Håndtering og servicering af 35 deltagende virksomheder. Organisering og motivering af en større gruppe frivillige.
• Research: Kortlægning og analyse af mulige virksomheder, organisationer og andre aktører.
• Kommunikation og samarbejde: Opsøgende kontakt til mulige aktører. Løbende dialog og sparring med deltagende aktører. Kontraktforhandlinger og -indgåelse. Evaluering. Udarbejdelse af modtagerorienteret formidlingsmateriale.
• Konceptudvikling og idégenerering: Kreativ udvikling af festivalområdernes tema, udseende og indhold. Udtænkning af lærerige og involverende workshops for festivalgæsterne. Oplevelsesdesign.
• Økonomi: Budgetlægning og -styring. Opsøgende salg.
Arbejdsområde: Projektledelse
Periode: februar 2015 - oktober 2015
2004 - 2015

Forskellige jobs og frivilligt arbejde

En række virksomheder og organisationer

Oplevelser herfra har givet mig erfaringer, der har præget mig som person. Denne ballast har styrket mine evner udi strukturering, koordinering, service og formidling.

Mine erfaringer tæller bl.a.:

  • Telemarketingmedarbejder, Salgsservice. Telefonisk salg af forlaget Aschehougs bøger.

  • Tjener, Restaurant Marco Polo. Tjener.

  • Frivillig, Bistad. Socialøkonomisk virksomhed, der tilbød meningsfuld beskæftigelse for udsatte.

  • Medstifter, SmartGame. Innovativt iværksætterprojekt tilknyttet Studentervæksthus Aarhus.

  • Ekspedient, delikatesseforretningen Oil & Vinegar. Vejledning af og salg til kunder.

  • Pædagogmedhjælper, Platangårdens børnehave. Pædagogmedhjælper.

  • Plejeassistent, Bostedet Svalevej. Pleje og aktivering af beboere på bosted for senhjerneskadede.

  • - Volontør, Børnehjem i Argentina. Undervisning af og omsorg for forældreløse børn.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: august 2004 - september 2015
    2014 - 2014

    Formidlingspraktikant

    Gammel Estrup - Herregårdsmuseet

    Formidlingspraktikant, Gammel Estrup - Herregårdsmuseet

    Praktikant i formidlingsafdelingen, hvor jeg var ansvarlig for udvikling af udstilling i museets nyåbnede afdeling, Skovarbejderhuset.
    Mit arbejde omfattede:

    • Research: Kortlægning af de historiske forhold. Indsamling af udstillingsmateriale.
    • Konceptudvikling: Idégenerering og udvikling af museumsudstilling.
    • Formidling: Udarbejdelse af informative og fængende formidlingstekster. Pressemeddelelse.
    • Aktiviteter: Planlægning og afvikling af involverende aktiviteter for museets gæster.
    • Praktisk formidlingsarbejde: Reenactment, rundvisning og børneaktiviteter.
    Arbejdsområde: Kunst & Kultur
    Periode: september 2014 - december 2014
    2013 - 2014

    Eventudvikler og -afvikler

    Studenterhus Aarhus

    Frivillig eventudvikler/-afvikler i Studenterhus Aarhus

    Frivillig i Kulturgruppen, hvor jeg var med til at tegne Studenterhus Aarhus’ eventprofil:

    • Som udvikler og afvikler af events var jeg både med i udvikling, planlægning og afvikling af events.
    • Ansvarlig for gennemførelse af en række events, herunder koncerter, foredrag og loppemarkeder.
    • Det praktiske arbejde omfattede: Modtagelse og servicering af kunstnere; Klargøring og nedtagning af materiel; Billetsalg og adgangskontrol; Oprydning og rengøring; Ad hoc-opgaver.
    Arbejdsområde: Kunst & Kultur
    Periode: november 2013 - november 2014
    2013 - 2013

    Medforfatter af Studenterhåndbogen

    Aarhus Universitet (AU)

    Medforfatter, Studenterhåndbogen 2013/2014

    Artikelforfatter på studenterhåndbogen, der årligt udleveres til Aarhus Universitets nye studerende. Mit arbejde omfattede:

    • Planlægning og idéudvikling af temaer og artikler.
    • Gennem research og interviews indsamlede jeg information til udformning af artiklerne.
    • Personligt ansvarlig for udarbejdelsen af en række artikler.

    Link:
    https://issuu.com/studenterraadet/docs/studenterh__ndbogen_2013_au_web
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: marts 2013 - juni 2013
    2009 - 2009

    Studentermedhjælper

    VUC Aarhus

    Administrativ studentermedhjælper på VUC Aarhus

    Som ansat i administrationen på VUC bestod mit arbejde i at servicere kursister og lærere samt håndtere eksterne henvendelser til virksomheden. I jobbet havde jeg en stor kontaktflade, hvilket jeg virkelig nød.

    • Administrative opgaver: Registrering af sygefravær; Udlevering af materiale; Ekspedition.
    • I arbejdet gjorde jeg en dyd ud af at agere effektivt og serviceminded, ligesom jeg altid bestræbte mig på at møde mennesker i øjenhøjde.
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: marts 2009 - september 2009
    Mine kompetencer
    Evner
    analyse beslutningsoplæg cms design erhvervsudvikling eventplanning formidling fundraising fødevare hjemmeside journalisering kommunikation koordinering kortlægning kvalitativ markedsføring metode museumsformidling notat nyhedsbrev oplevelsesøkonomi pressemeddelelse procesfacilitering projektledelse redigering referat research samarbjede sekretariatsbetjening udvikling
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Deltidsjob Event Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
    Arbejdsområde
    Administration Data & Analyse Forskning & Udvikling Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Rådgivning & Support Økonomi & Forvaltning
    Geografi
    Midtjylland Nordjylland Sydøstjylland Vestjylland Østjylland (Aarhus)
    Lønønske
    28.000 DKK / måned
    Kontakt mig!