Nyuddannet Cand.merc. i Innovation Management med stor passion for både procesoptimering og UX. Jeg har i flere stillinger arbejdet med optimeringer af enkelte processer, hvorimod mit speciale og studiejob hos BoligPortal fokuserede på UX. Det er særligt indenfor disse to felter jeg særligt søger job.

UX Procesoptimering design thinking innovation management  

Opdateret 13. august 2018
Min uddannelse
2016 - 2018

Cand.merc. Innovation Management

Aarhus Universitet

Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: september 2016 - juni 2018
2011 - 2015

HA

Aarhus Universitet

Uddannelsesområde: Administration
Periode: september 2011 - januar 2015
Min erhvervserfaring
2016 - 2018

Quality Assurance Tester

BoligPortal.dk ApS

(Aarhus, Danmark)
Kvalitetssikring af nye features gennem test af PR, regression and beta tests.
Arbejdsområde: IT - Software
Periode: november 2016 - juni 2018
2017 - 2017

Debitorbogholder (Praktikophold)

TripAdvisor

(Barcelona, Spanien)
Som (den første) debitorbogholder med fokus på det danske marked, reducerede jeg den udestående gæld fra næsten 80% ved tiltrædelse, til 24% ved min fratrædelse. Gælden, som i mange tilfælde var op til to år gammel, blev indhentet gennem forhandlede betalingsplaner og daglig kontakt med kunderne.
Min praktikrapport fokuserede på de komplikationer en forsømmelse af debitoropgaverne havde haft og løsningsforslag herpå.
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: august 2017 - december 2017
2016 - 2016

Junior Bogholder

ABA English

(Barcelona, Spanien)
Arbejdede med en række forskellige opgaver, heraf blandt andet: G/L accounting, debitor- og kreditorbogholderi, skatte- og lønrapportering.
Vedligeholdelse og opdatering af master data samt produktion af manualer i finansafdelingen således processerne i startup virksomheden blev hold konsistente.
Arbejdsområde: Økonomi & Forvaltning
Periode: marts 2016 - juli 2016
2015 - 2016

Debitorbogholder

Xerox

(Barcelona, Spanien)
I forbindelse med en transition af arbejdsopgaver, blev jeg ansat i et Shared Service Center i Barcelona. Her havde jeg oprindeligt ansvaret for at dokumentere, i form af manualer, arbejdsprocesser og flytte viden fra vores Danske kontor til Barcelona. Efterfølgende stod jeg for oplæring af debitormedarbejdere for markederne DK, NO, SWE og FIN, og fungerede som SME for debitorprocesserne.

I daglig kontakt med både DK og NO kunder med henblik på at nedbringe den udestående gæld.

Resultat: Forbedrede AR turnover ratio med 4.45%, og reducerede den gennemsnitslige alder på udeståender med 5.5 dage. Yderligere automatiserede jeg delvist dunning- og meter reading processerne.
Arbejdsområde: Administration
Periode: marts 2015 - marts 2016
Mine kompetencer
Evner
excel microsoft dynamics proaktiv salesforce sap
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk norsk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
Arbejdsområde
Administration Data & Analyse Forskning & Udvikling IT - Software Ledelse & Planlægning Projektledelse Rådgivning & Support Økonomi & Forvaltning
Geografi
Midtjylland Sydøstjylland Østjylland (Aarhus)
Lønønske
30.000 DKK / måned
Kontakt mig!