Cand.mag. med et ”business mindset” - En god købmand - Fem års erhvervserfaring som leder og iværksætter - Kommunikations-, salgs- og servicetræning af medarbejdere - Dyb og bred viden inden for ledelse og organisationskultur - Teamplayer, som formår at skabe holdånd og vinderkultur - 15 år i service-, hotel- og restaurationsbra

Iværksætter Projektleder Drive Organisationsudvikling HR Konsulent Udviklingskonsulent Leder HR-konsulent salgsleder  

Opdateret 01. oktober 2020
Min uddannelse
2014 - 2016

Cand.mag. i Kultur, Kommunikation og Globalisering

Aalborg Universitet

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: august 2014 - august 2016
2007 - 2010

Anden mellemlang videregående udd.

Aalborg Universitet

Bachelor i Historie
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: august 2007 - august 2010
Min erhvervserfaring
2020 - nu

Selvstændig konsulent

Mugesh Consulting

Udvikler og afholder foredrag, kurser og work shops indenfor emnerne:
  • Kulturforskelle og kulturmøder
  • Kommunikation
  • - Kundeservice
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: september 2020 - nu
    2019 - 2019

    Salgs- og uddannelseschef

    Horecas ApS

  • Ledelse af Salgs-, HR- og marketingteam
  • Salg til B2B og offentlige institutioner
  • Samarbejde med uddannelsesinstitutioner
  • Undervisning i kommunikation og kundeservice
  • - Oplæring af medarbejdere
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: april 2019 - november 2019
    2018 - 2018

    Hotelchef

    Hjorths Badehotel

  • Ansvarlig for drift af hotel og organisationsudvikling
  • Ansvarlig for rekruttering og oplæring af medarbejdere
  • Ledelse af receptionen og rengøring
  • Vejleder/kontaktperson for elever/praktikanter
  • Ledelsesrådgivning, -kommunikation og -træning
  • Ansvarlig for indkøb og salg samt udvikling af ophold og værelser
  • - Ansvarlig for intern og ekstern kommunikation heri håndtering af gæsteklager og kontakt til OTA (online travel agencies)
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: maj 2018 - oktober 2018
    2017 - 2018

    Receptionist

    Hotel Scheelsminde og Aalborg Airport Hotel

  • Værelse- og konferencebooking
  • Gæstemodtagelse
  • Ud- og indtjekning af gæster
  • Gæsteklagehåndtering
  • Telefonbetjening
  • Mersalg
  • - Arkivering samt divers ad-hoc-opgaver
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: september 2017 - marts 2018
    2017 - 2017

    Kommunikations- og forretningsudviklingsansvarlig

    HMS DANMARK

  • Udvikling af HR-, CSR- og kommunikationsstrategi
  • Organisations- og forretningsudvikling (B2C. B2B og B2G-segmentet)
  • Udvikling af strategi for rekruttering, integrering og fastholdelse af IGU-elever (integrationsgrunduddannelse)
  • Kommunikationstræning af medarbejder og ledelse
  • Facilitering af personale- og forretningsmøder
  • Serivce- og produktudvikling
  • Kundesegmentering: Dataindsamling og analyse af kundedata
  • Projektledelse af forandringsprojekt
  • Viden om IGU/EGU-uddannelserne og beskræftigelsesloven
  • Daglig kontakt til distributører og producenter
  • Drift og vedligeholdelse af markedsføringsplatforme (hjemmeside og SoMe)
  • - Diverse ad hoc-opgaver
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: februar 2017 - november 2017
    2015 - 2016

    Projektleder

    Skive Kommune

    Projektleder for udvikling af nyt ungdomspolitisk projekt af Skive Kommune.
  • Facilitering, koordinering og projektledelse af et forandringsprojekt
  • Indsamle viden og data fra ungdomsorganisationer, kommunalt embedsapperat og lokale virksomheder
  • Igangsætte samarbejde mellem ungdomsrådet og de ovennævnte aktører i kommunen
  • Igangsætning af stor kommunal undersøgelse samt analyse af data herfra
  • Motivation af unge under 30 år
  • Arrangere og facilitere workshops med Ungdomsrådets interessenter
  • - Daglig kontakt med offentlige og private samarbejdspartnere
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: august 2015 - januar 2016
    2011 - 2016

    Iværksætter og restauratør

    MS Creation

  • Opstart og etablering af virksomheder (Restaurant og webshop)
  • Ledelse og motivation af medarbejdere fra forskellige kulturelle og sociale baggrunde
  • Kundeservice- og salgstræning af medarbejdere
  • Facilitere forretningsmøder
  • Relationsarbejde i nærområdet med konkurrenter, presse og offentlige myndigheder
  • - Administrative processer heri budgetstyring, vagtplanlægning, løn mv.
    Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
    Periode: juli 2011 - januar 2016
    Mine kompetencer
    Evner
    branding content marketing csr ekstern kommunikation forandringskommunikation forretningsudvikling intern kommunikation kommunikation kreativ krisekommunikation kultur kulturudvikling ledelse marketing organisation organisationsudvikling projektledelse salg og ledelse virksomhedsanalyse
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk tamilsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Freelance Fuldtidsjob Graduate/trainee
    Arbejdsområde
    Administration Human Resources Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Politik & Samfund Projektledelse Undervisning
    Geografi
    Midtjylland Nordjylland Østjylland (Aarhus)
    Lønønske
    25.000 DKK / måned
    Kontakt mig!