Jeg er en resultatskabende operationel drifts manager med mere end 29 års erfaring indenfor Hotel-, Restaurant- og Facility Management. Jeg har primært erhvervet kompetencer indenfor Operations Management, ledelse af medarbejdere og ledere samt udarbejdelse af budgetter og opfølgning på drifts KPI’er.

Opdateret 31. januar 2017
Min uddannelse
7
2014 - 2016

MBA

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

Master in Business Administration fra Middlesex University, London
Uddannelsesområde: Administration
Periode: oktober 2014 - december 2016
- nu

MBA

Niels Brock Copenhagen Business College

Uddannelsesområde: Administration
Periode: - nu
Min erhvervserfaring
2014 - 2016

Møde og eventansvarlig

Deloitte

Primære ansvarsområder:
• Operations Management ved drift af 38 mødelokaler, servering af frokost og klargøring samt afholdelse af events og receptioner
• Ledelsesansvar for 6 medarbejdere bl.a. ved afholdelse af one 2 one for at øge motivationen
• Udvikling af servicemål for at øge kundetilfredsheden
• Leadership & organisations effektivitet ved optimal vagtplanlægning
• Supply Chain Management og kontrol af vareindkøb
• Quality Management ved at sikre kvalitet af leverede varer, internt såvel som eksternt
• Opfølgning på service-,medarbejdertilfredsheds- og økonomiske KPI’er
• Vedligeholdelse af afdelingen. Kontakt med eksterne og interne håndværkere samt kontrol af rengøringen

Udvalgte resultater: Som leder hos Deloitte Facility skabte jeg et højt service niveau, der gav en øget kundetilfredshed, ved optimering af gruppe dynamikker og personale træning
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: oktober 2014 - november 2016
Mine præferencer
Jobtype
alle
Arbejdsområde
alle
Geografi
alle
Kontakt mig!