Jeg arbejder med et stort fokus på den forretningsmæssige opgave og de involverede intressenter. Det er vigtigt for mig at skabe forståelse for mål og retning, gennem tydelig kommunikation og høj involveringsgrad. Mit udgangspunkt er ærlig, åben og tydelig ledelse, som skaber tryghed og grundlag for forandringer.

Opdateret 14. december 2023
Min uddannelse
2016 - 2017

MBA

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Strategisk ledelse, Fra strategi og megatrends til hverdag, Personaleledelse. Mennesket i den moderne private og offentlige organisation. Organisationsudvikling, team-ledelse, selvledelse, coaching, Ledelse af forandringer og bevidst arbejde med resiliens, Produktivitet. Økonomi. Resultatmålinger. Forretningsudvikling, Lederen som person og kommunikator. Personlig ledelse og kommunikation. Strategisk og personlig gennemslagskraft, relationer og ledelseskommunikation.
Uddannelsesområde: Organisation & Ledelse
Periode: september 2016 - januar 2017
Min erhvervserfaring
2017 - nu

Nordic Process Owner Back Office

Virksomhedsnavn skjult

Hovedfokus i min rolle er at arbejde med effektiv drift i Operations på Back Office processer og skabe synergi landene imellem.

Blandt andet, har jeg implementeret RPA / Robotic i organisationen, ved først at opbygget lokale kompetencer og processer omkring arbejdet med RPA, samt formet den model og de strukturer, som der arbejdes efter i dag.

Resultater:
• Implementering af RPA fra A til Z på Nordisk plan.
• RPA besparelse på månedligt + 20 FTE
• Besparelser på post budget NOK 8 mio. bl.a. indførelsen af e-Boks.
• Etablering af fag- og produkt netværk på flere områder på tværs i Norden.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: maj 2017 - nu
2020 - 2020

Nordic RPA Manager

Virksomhedsnavn skjult

Jeg havde fornøjelsen, som led i en forandringsprocessen, at samle RPA teamet til et Nordisk team, får kick startet og formet til et high performance og agile team.

Resultater:
• Besparelsen i 2020 lyder på 52.000 manuelle timer automatiseret
• Implementering af Nordisk RPA Procedure, som sætter standarden for RPA arbejde i SCB
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2020 - august 2020
2012 - 2017

Leder af Kodning

Virksomhedsnavn skjult

I denne rolle i PFA var opgaven centeret omkring vedligehold og udvikling af en IT-infrastruktur som sikre systemmæssig underbygning af de enkelte virksomhedskunders juridiske aftaler. Jeg var leder for 12 højt kvalificerede fagspecialister, med individuelle fagligheder, der skulle bringes i godt samspil for at opnå de ønskede resultater.
I organisationen arbejdede jeg desuden tværgående med projektledelse af mangeartede projekter, samt ansvarlig for planlægning og facilitering af område- og ledermøder.

Resultater:
• Har optimeret ressourceanvendelsen i teamet. Besparelse på 4 FTE.
• Udvidet kompetencespændet hos den enkelte medarbejder, sikrer fleksibilitet i spidsbelastninger og øger den enkeltes kompetencer og muligheder for udvikling.
• Optimeret driftsplanlægning så medarbejderne oplever en høj grad af indflydelse og selvstændig planlægning, samtidigt med et udpræget medansvar for rettidig og optimal opgaveløsning.
• Etableret et arbejdsmiljø i afdelingen med stor respekt og god samarbejdsånd, som har bidraget til øget medarbejdertilfredsheden med over 20% i perioden.
• Bearbejdet stærke individualister til at agere som et samlet team.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: marts 2012 - maj 2017
2016 - 2017

Leder af Improve Team

Virksomhedsnavn skjult

Leder for en større gruppe fagspecialister, med stor fag difference inden for gruppen. Klagehåndtering var bl.a. besat af jurister, pensionsspecialiser som bistod forretningen i særligt vanskelige sager og processpecialister, som havde fokus på optimering og brobygning mellem it-udvikling og driften.
Et team hvor vi havde fokus på at skabe kunde orienterede løsninger og optimale interne flow.

Resultater:

• Oprette faste overleveringsmøder for at skabe synergi og tættere dialog mellem drift og udvikling.
• Øge forståelsen og bidrage til udvikling på tværs af faggrænser gennem ny fælles prioriteringsplatform.
• Forbedre Kunde klagehåndteringen gennem optimeret rapporteringssystem.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: februar 2016 - januar 2017
2007 - 2012

Leder af Indbetaling

Virksomhedsnavn skjult

Leder for 31 medarbejdere med ansvar for månedlige indbetalinger og indberetninger på 1,2 milliarder kr. samt håndtering af telefon- og opsøgende rådgivning af lønadministratorer. Varetog projektledelse af strategisk udviklingsprojekt med 18 medarbejdere. Mit hovedansvar i dette var personale- og driftsledelse samt at sikre, at projektet blev optimeret og gennemført ift. til de fastsatte mål.

Resultater:
• Reduceret antallet af medarbejdere med 30% og opnået en højere kvalitet i leverancerne, gennem en effektiv drift og udvikling af teamet, fra at være styret centralt til at være medarbejderdrevent, med fokus på resultater og udvikling.
• Deltog i planlægning og gennemførelse af afskedigelsesrunde af 120 medarbejder i PFA Pension, som blev gennemført med fokus på en værdig og respektfuld proces for alle medarbejdergrupper.
• Ændrede radikalt måden at håndtere indbetalinger i PFA, som projektleder for et flerårigt strategisk konverteringsprojekt, der indfriede de besluttede effektivitetsmål.
• Implementerede omfattende IT konverteringsprojekt. Traf de nødvendige beslutninger, som det kræver at gennemføre store, optimerende forandringsprocesser, samtidig med at jeg opretholdt en detaljeret planlægning af teamets eksisterende driftsopgave parallelt hermed.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: januar 2007 - marts 2012
Mine kompetencer
Evner
effektivitet empati forandringsledelse gennemslagskraft kommunikation kultur ledelse ledelseskommunikation medarbejder udvikling relations skabene strategi struktur styrkebaseret ledelse udvikling
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk norsk svensk
Mine præferencer
Jobtype
Fuldtidsjob
Arbejdsområde
Ledelse & Planlægning Projektledelse Topledelse
Geografi
Storkøbenhavn
Lønønske
60.000 DKK / måned
Kontakt mig!