Jeg underviser og vejleder inden for det pædagogiske område på en anerkendende og ligeværdig måde, der skaber forpligtende relationer og resultater for den vejledte. Jeg arbejder analytisk, systematisk og ansvarsbevidst, er bevidst om etik og adfærd i en ny kontekst, og prioriterer et smidigt og udbytterigt samarbejde.

Kursusudvikling kompetenceudvikling kvalitativ analyse undervisning workshop videoobservation webinarer undervisningsudvikling  

Opdateret 04. november 2024
Min uddannelse
2013 - 2015

Cand.mag. i Læring og Forandringsprocesser

Aalborg Universitet

Læser følgende fag, med det mål at arbejde som konsulent:
  • Teori om: Læring, undervisningsplanlægning (didaktik) og pædagogik.
  • Læringsportfolio, evaluering, videnskabsteori og empiriske metoder.
  • Pædagogisk innovation & kulturanalyse.
  • Medarbejderudviklingssamtale & Studenter Udviklings Samtaler.
  • Problem Baseret Læring (PBL Aalborg model) som afsæt for udviklingsprojekter

  • I løbet af studiet tog jeg, på eget initiativ, kontakt til eksterne organisationer: VIA University Efteruddannelsesafdeling, Randers SOSU-skole og læreruddannelsen Aarhus, med det formål at arbejde med akademisk analyse/udviklingsarbejde og konsulentarbejde. Er beskrevet under projekter.
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: september 2013 - juni 2015
    2009 - 2011

    Lærer i folkeskolen

    VIA University College

    Lærer i fagene: Dansk udskoling, kristendomskundskab, billedkunst og et års specialpædagogik.
    • Som forældre til barn med Tourettes Syndrom og ADHD har jeg viden om- og erfaring med netop de særlige udfordringer, og stor praktisk erfaring med strukturering af hverdagen og stilladsering af lektielæsning og fritidsaktiviteter.
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: august 2009 - august 2011
    2005 - 2008

    Master, Ikt og Læring (MIL)

    Aalborg Universitet

    Som webansvarlig læser jeg en mastergrad i følgende fag:
  • Ikt-baserede læreprocesser
  • Ikt og interaktionsdesign
  • Ikt-værktøjer
  • Ikt i læreprocesser - brug og betydning
  • Ikt og organisatoriske læreprocesser
  • IKT og didaktisk design

  • Resultat: Viden om og personlig erfaring med 'blended learning' - samarbejde og rollefordeling hos hhv. underviser og studerende, og teamrollers betydning for samarbejde og arbejdsprocesser i online, kollaborativ læring.
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: august 2005 - august 2008
    1993 - 1996

    Merkonom, Markedsføring

    Aarhus Business College

    Som konsulent i mejeribranchen læser jeg følgende fag:
    Ledelse og samarbejde
    Virksomhedsorganisation
    Virksomhedsøkonomi
    Markedsføring 1,2,og 3
    Hovedopgave: “Markedsføring af præsentationsbrochure til tyske turister”.
    Uddannelsesområde: Marketing & Business
    Periode: august 1993 - august 1996
    Min erhvervserfaring
    2018 - nu

    Undervisningsass., forskningsass. samt team-coach for ingeniør stud.

    Aarhus BSS

    Forskningsass. i uddannelsesforløb: Technology Business Model Innovation ved Cand.Polyt uddannelse Aarhus Universitet forskningscenter CGC, Herning,
    Arbejdsområde: Forskning & Udvikling
    Periode: januar 2018 - nu
    2016 - 2017

    Pædagogisk konsulent (vikariat)

    Center for undervisning og læring (CUL), Aarhus BSS, Aarhus Universitet

    Vejleder universitetsundervisere i kursusdesign med afsæt i Blended Learning.
  • Udvikler og implementerer individuelle kursusdesigns for universitetsundervisere.
  • Underviser i workshops og online-webinars om AU Learning Management System.
  • Udvikler nye workshops og online-webinars til universitetsansatte.
  • Koordinerer mellem egen afdeling, digitaliseringsteam og brugergrupper på otte institutter.
  • Ajourfører kursustemplates, koordinerer udrulning til institutter.
  • Udvikler og afholder undersøgelse om underviseres brug af LMS Blackboard (Survey Exact)

  • Resultat: Analyserer undervisernes udfordringer, skaber overblik og leverer designs, der løser de pædagogiske udfordringer. Et smidigt og udbytterigt samarbejde med undervisere, hvor modtager føler sig mødt og vejledt med et fagligt godt resultat. Reference efter aftale.
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: december 2016 - december 2017
    Mine kompetencer
    Evner
    kvalitativ analyse projektarbejde pædagogisk udviklingskonsulent pædagogisk undervisning/vejledning undervisningsdesign
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Forskning & Udvikling Human Resources Organisation & Forening Rådgivning & Support Undervisning
    Geografi
    Midtjylland Østjylland (Aarhus)
    Lønønske
    33.000 DKK / måned
    Kontakt mig!