Jeg har 13 års international erfaring indenfor områderne kundeservice, administration, marketing og søger en spændende og udfordrende stilling som matcher min profil. • Selvstændig tænkende, initiativrig og ansvarsfuld • God til at koordinere og bevare overblikket i pressede situationer • Er løsningsorienteret og kan være resolu

Fransk International handel International Business Administration Marketing Kundeservice Customer support Kontor Marketing koordinator Marketing coordinator Translation Oversættelse Webmarketing Online marketing Customer Satisfaction  

Opdateret 27. juni 2017
Min uddannelse
2013 - 2014

Anden mellemlang videregående udd.

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

International Business Studies
(Mbway Business School - Lyon, France)
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: september 2013 - juli 2014
2002 - 2005

BA i Fransk og Internationale Studier

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 2002 - juli 2005
Min erhvervserfaring
2016 - 2016

Customer Service Quality & Training Manager

Mister-Auto, PSA Group (Lyon, Frankrig)

• Implementere og følge op på KPIs og action plans for eksterne call centre (Bulgarien, Marokko
og Brasilien): FCR, NPS, CSAT…
• Oplære, coache og motivere kundeservicemedarbejdere
• Udarbejde træningsmateriale og etablere procedurer
• Oversætte newsletters, SEO indhold, intern kommunikation, Back Office system.
• Håndtere og følge op på kontrakter med review sites (Trustpilot, Ekomi…)
Arbejdsområde: Rådgivning & Support
Periode: januar 2016 - december 2016
Mine kompetencer
Evner
ingen angivet
Sprog på arbejdsniveau
fransk dansk engelsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Administration Eksport Human Resources Internet & Multimedia Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Marketing & Reklame Rådgivning & Support Transport & Logistik Undervisning
Geografi
Nordjylland
Kontakt mig!