Mit arbejde er præget af en vedholdende og aktiv indsats for at skabe resultater. Med min høje kapacitet og konstruktive “can-do” attitude får jeg tingene til at ske og sætter pris på at levere et godt og præcist arbejde indenfor deadlines.

Opdateret 16. august 2017
Min uddannelse
1994 - 1997

Akademimerkonom

Niels Brock Copenhagen Business College

Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: oktober 1994 - maj 1997
Min erhvervserfaring
2014 - 2017

EA & Sr. Contract & Office Administration Manager

  • Kontrakt udarbejdelse og administration
  • EA for management group (3 direktører - 2 in DK and 1 in Benelux)
  • Projektstyring og koordinator på interne og eksterne projekter
  • Salgsrapportering, konsolidering og administration
  • Ansvarlig for salgs- og omkostningsbudget
  • Vedligehold af salgs- og marketing materialer
  • Office Administration, HR, løn, økonomi og IT ansvarlig
  • Koordinering og styring af interne- og kunde arrangementer
  • Marketing, BtB Marketing og kommunikation
  • Powerpoint præsentationer ifm. pitches og kunde- & leverandørmøder
  • • Proces optimering
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: juni 2014 - maj 2017
    2008 - 2014

    Product Marketing Manager

    FLSmidth A/S

  • Gennemførelse af kommunikations- og marketingstrategi
  • Gra sk produktion af marketing- og salgs materiale, brochurer og kataloger
  • Opdatering og administrator af Website og Intranet
  • Intern og ekstern kommunikation og PR, Projektledelse
  • Forretningsudvikling og positionering i overenstemmelse med mission, vision og mål
  • Oplæg og gennemførelse af marketing kampagner og produktlanceringer BtB
  • Kundespeci kke mersalgskampagner, online og print
  • Online markedsføring, e-mail kampagner, Twitter, LinkedIn
  • Interne og eksterne salgspræsentationer
  • • Ansvarlig for produktmesser/seminarer og kurser
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: maj 2008 - januar 2014
    2006 - 2007

    Head of Design & Product Development

    Euromic

  • Kontraktforhandlinger med internationale rettighedshavere i USA og Europa
  • Marketing aktiviteter og annonce produktion for distributører
  • BtB marketing
  • Administration af rettigheder og produkt udnyttelse
  • Planlægning og afholdelse af kreative workshops med rettighedsejere
  • Salgskonferencer med distributører i Europa
  • Ansvarlig for design- og produktudvikling, annonce- og katalog produktion
  • Ansvarlig for planlægning og gennemførelse af messer
  • Ansvarlig for produktudvikling og produktionsplaner
  • • Personale ansvar for 5 personer (DK, UK & USA)
    Arbejdsområde: Marketing & Reklame
    Periode: september 2006 - maj 2007
    1992 - 2006

    International Rights Manager

    Egmont International Holding

  • Kontraktsforhandlinger med internationale og nationale rettighedshavere
  • Rettigheds administration samt optimering af rettigheds udnyttelse i datterselskaber
  • Afdelings-budgetansvarlig
  • Ledelses- og ekstern rapportering
  • Koordinering af globale marketing aktiviteter og projekter
  • Kontrol af overholdelse af marketing budgetter
  • Salgsanalyser og rapportering, økonomi og marketing
  • Support for ledelse og datterselskaber ifm. rettighedsindkøb og produktudnyttelse
  • Projektleder på worldwide IT projekter, marketing aktiviteter og produktudvikling
  • • Personale ansvar for 8 personer
    Arbejdsområde: Kommunikation, Media & SoMe
    Periode: januar 1992 - august 2006
    Mine kompetencer
    Evner
    ingen angivet
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Vikariat
    Arbejdsområde
    Administration Eksport Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Økonomi & Forvaltning
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Østsjælland
    Kontakt mig!