Med en baggrund som elektriker og bygningsingeniør og en EBA og FM-manager som overbygning, har jeg de seneste 27 år beskæftiget mig med ledelse og forandring, produktion og salg indenfor byggebranchen på alle niveauer.

Opdateret 02. marts 2021
Min uddannelse
2013 - 2013

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Facility Management ved Teknologisk Institut
Uddannelsesområde: Administration
Periode: maj 2013 - december 2013
8
2001 - 2004

Ingeniørernes Lederudd. (EBA)

Vitus Bering, Horsens

Også kaldet ingeniørernes HD.
Fag: Økonomi, strategi, ledelse, kommunikation, marketing, HR
Uddannelsesområde: Anlæg, Byggeri & Konstruktion
Periode: september 2001 - januar 2004
9
1988 - 1991

Diplomingeniør, Bygning & Infrastruktur

Ingeniørhøjskolen i Horsens

Uddannelsesområde: Anlæg, Byggeri & Konstruktion
Periode: august 1988 - februar 1991
1978 - 1982

Anden erhvervsuddannelse

Vejle Tekniske Skole

Elektrikeruddannelse ved Monberg & Thorsen i Erritsø, Fredericia
Uddannelsesområde: Elektro & Telekommunikation
Periode: juni 1978 - januar 1982
Min erhvervserfaring
2019 - nu

Kontrakt- og udbudsspecialist (chefkonsulent)

Virksomhedsnavn skjult

Kontrakt- og udbudsspecialist i Leverandørstyring og udbud.
Arbejdsområde: Teknik
Periode: juni 2019 - nu
2016 - 2019

Afdelingsleder

Virksomhedsnavn skjult

Maj 2016 - juni 2019: Afdelingsleder og stedfortræder for den adm. dir.
Permagreen Grønland A/S. Grønlands største byggevirksomhed med en omsætning på 350-400 mio. kr. Udvikler selv projekter samt bygger for andre. Pt. det første lukkede fængsel i Grønland for kriminalforsorgen i DK. Øvrige projekter: Naturinsti-tut til Grønlands selvstyre finansieret af forskellige fonde. Forskellige ejendomme op til 12 etager til beboelse og erhverv, vandledninger, broer etc. Øvrige opgaver og ansvarsområder: Formand for arbejdsmiljøudvalg, forsikringer, kvalitetssikring, strukturering af processer, arbejdsmiljø, kvalitetssikring, ISO, strukturering af ind-køb og lagerstyring samt projektledelse fra granskning og igangsætning over må-nedlig controlling og rapportering til aflevering og evaluering.
Resultater: Kulturændring af organisation i forbindelse med kvalitet og arbejdsmiljø samt projekthåndtering og claims, strukturering og procesforbedring bl.a. ved ud-vikling af tjeklister til projektledelse, claims, indkøb m.m.
Arbejdsområde: Ledelse & Planlægning
Periode: maj 2016 - juni 2019
Mine kompetencer
Evner
arbejdsmiljø fokus på proces forretningsorienteret kvalitetsbevidst lean motiverende samarbejdende teknisk bredt velfunderet
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk tysk
Mine præferencer
Jobtype
Freelance Fuldtidsjob Vikariat
Arbejdsområde
Administration Forskning & Udvikling Human Resources Indkøb Konstruktion & Beregning Ledelse & Planlægning Produktion Projektledelse Teknik Topledelse
Geografi
Fyn Midtjylland Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Sønderjylland Udlandet (Norge) Udlandet (Sverige) Udlandet (øvrige) Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!