Med en uddannelse inden for humaniora, besidder jeg redskaberne til at tilgå et emne/problem med et analytisk overblik. Det analytiske overblik kan bruges til at: se sammenhænge på tværs informationssøge dataindsamle meningskondensere og at videreformidle. Med projektarbejde, har jeg tillært evnerne til at arbejde i og på tværs af

Opdateret 01. december 2021
Min uddannelse
7
2019 - 2021

Cand.mag.

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Udannelse i Psykologi og Socialvidenskab

Specialekarakter: 10

Kompetancer i: Projekt- arbejde, ledelse, afvikling, organisering og overblik. Med henvisning til samarbejde, sammenhængsanalyse, strukturelt overblik, meningskondensering, dataindsamling, informationssøgning og videreformidling.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: september 2019 - juni 2021
2016 - 2019

Bachelor (HUM-BAS)

Roskilde Universitetscenter (RUC)

Psykologi og Kultur- & Sprogmødestudier.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 2016 - januar 2019
2013 - 2014

BA i Filosofi

Aarhus Universitet

Jeg læste filosofi i 1 år. Jeg droppede ud da jeg gerne ville tilføje min uddannelse en dimension af menneskeligt mellemværende.

Filosofien har dog præget mine efterfølgende studier og ligger som en central del i min tænkning. Dette medvirker til at jeg har:
  • Et holistisk blik på et emne/problem
  • En undren/spørgende tilgang ind i et givent emne/problem
  • - Et forsøg på at opnå abstraktionsniveau
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: maj 2013 - maj 2014
    Min erhvervserfaring
    2017 - 2021

    Vikar

    Ungeskolen i Valby (UiV)

    Arbejdsopgaver:
    Ungeskolen skriver selv følgende: "Ungeskolen - et skoletilbud [...] for elever, der har brug for at genvinde lysten til at gå i skole."

    Som vikar var arbejdsopgaverne todelt. Den ene en struktureret undervisning i Folkeskolens grundfag, med henblik på reetablering i folkeskolen. Den anden en hjælp til de unge til at lære at indgå i et regulært skoleforløb, både socialt og strukturelt.
    Hvad blev jeg særligt god til:
  • Tænke kreativt i forsøget på at nå ind til en ung person i en svær situation.
  • - Tænke kreativt i forsøget på at formidle spiselig undervisning til unge modtagere, der forudindtaget ikke ville undervisningen.
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: december 2017 - maj 2021
    2017 - 2018

    Mentor

    MentorDanmark

    Arbejdsopgaver:
    Som Mentor havde jeg to forløb, hvor jeg som mentor var tilknyttet eleven og vedkommendes familie.

  • Et forløb med et brødrepar fra Holland, der var kommet til Darnmark, efter at havde boet i England. Én i 1. klasse og én i 3. klasse. Her var jeg med til at forsøge at lære de to brødre Dansk, så de bedre kunne begærde sig i skolen.
  • Et forløb med en dreng i 6. klasse, der havde brug for motivation til det at gå i skole og det at få lavet lektier.

  • Fælles for de to forløb, samt det at være mentor, er som rollemodel at hjælpe eleverne frem mod deres mål. Arbejdsopgaverne varierede og var skræddersyet til det enkelte forløb.
    Hvad blev jeg særligt god til:
  • At videreformidle
  • At tænke i kreative arbejdsopgaver, læringsmetoder og undervisningsmaterialer
  • - At skabe en relation til eleverne
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: september 2017 - juli 2018
    2016 - 2017

    Butiksassistent

    Intersport.dk

    Jeg var ansat i Intersport Illum hvor arbejdsopgaverne i grovetræk var: At betjene butikkens kunder, lagerhåndtering og opretholdelse af en præsentabel butik.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: juni 2016 - juli 2017
    2014 - 2016

    Vikar

    Nyborg Friskole

    Arbejdsopgaver:
    I de sidste 6 måneder af min tid som vikar fik jeg fast vikariat. Her var min primære opgave et fokus i AUT (andet undervisningstilbud).

    På Nyborg Firskoles hjemmeside beskriver det AUT som: Et andet undervisnigstilbud til elever med behov for specialundervisning i dansk, matematik og engelsk, hvor de modtager undervisning på små hold, alene eller med støtte i en udskolingsklasse.

    Mine arbejdsopgaver var
  • at forberede undervisning
  • at undervise
  • at hjælpe eleverne gennem udfordrende skoledage
  • Hvad blev jeg særligt god til:
  • At være struktureret i min arbejdstilgang
  • At tænke kreativt med henblik på undervisningsmaterialer og læringsmetoder
  • - At videreformidle
    Arbejdsområde: Undervisning
    Periode: marts 2014 - juni 2016
    Mine kompetencer
    Evner
    dataindsamling og -bearbejdning godt humør holisticitet informationsindsamling og formidling karismatisk meningskondensering mødepligtig opfindsom projekthåndtering projektledelse ressourcefuld samarbejdsevner socialt anlagt strukturelt overblik
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Ph.d. & forskning
    Arbejdsområde
    Administration Human Resources Kunst & Kultur Ledelse & Planlægning Projektledelse Rådgivning & Support Undervisning
    Geografi
    Fyn Storkøbenhavn
    Kontakt mig!